Én inkább nem megyek bele, az általad eszkábált értelmetlen vitákba...Hogy tudd azért kellett magasabb alapjárat, mert nyers motor lévén még jobban szorult, de kb 50 km múlva vissza kellett állítani mert már magas volt...
Valószínű, hogy ha autót generálozol, akár dízelt, akár benzinest, ott is hozzáhangolod utána teszem fel az adagolót........
Maradj már.
Ami generál után nem tudja ugyanazt nyújtani, magyarul kalibrálást kér, az előtte is élére volt kalibrálva, és generál után kéri a finomítást.
Magyarul előtte is szar volt. Lehet azért is ment tönkre..
Mint itt sok "versenyzőnek" ahogy olvasgatom pár éve a fórumot.
Abba meg ne menjünk bele hogy ki, s mihez ért, én már raktam fel egy pár galériát azokról a "szar" gépekről amikből várat építettem.
Végül is itt azt éred el, hogy darabokra szeded a fórumot, ami (ha érdekelne) gusztustalannak tartanám.
Engem ez már teljesen hidegen hagy....
Gratulálok, OKOS embernek tartalak, (most tényleg!) viszont módfelett bunkónak.
Ezért utaltam a szingliségre....bár lehet itt éled ki, amit otthon elfojtanak benned..
Részemről off, senki ne keressen...
Ok, akkor értsünk egyet a totális hülyeségekkel.
Nem hasogatom a szőrt, a DT márpedig réses motor és társai.
Számomra az a furcsa, hogy pl az rd topikban, ami márkatársa ennek, ott top szakértelem van, itt meg max karika meg a sleppje szoktak puffogni :) És ha valaki, akár én , akár más megkérdőjelezi a totális marhaságot, akkor az sarlatán :)
Az meg hogy saját magának mond ellen, az meg nem az első, de úgy gondolom nem is az utolsó dolga :)
De egyébként ahogy pl az rd topik emberei, lehet nekem is abba kellene hagynom, vagy kár is elkezdeni. Van amin nem lehet segíteni. A DT topik sajnos ilyennek tűnik.
Tudom kapjam be, de az itt semminek sem nézett Simsonos fórumokon lévő embereknek ha fele szakértelme meglenne itt, akkor már 10x előrébb lennétek. Itt azon megy az erölködés, hogy a gyári paramétereit teljesítse a motor, menjen valaha 100 felett és ne legyen minden másodk percben hengerfejes a motor. Ha meg már van használható alapjárat, az már kimondott öröm.
10 év múlva állítom egy darab dt-s nem marad, ha így folytatjátok.
Na mindegy, nem panaszkodom ,mert csak mégjobban nő a sértődés.
De konkretizáljunk.
Karika (késöbb magát megcáfolva) aszondja ne részletezzem , és azt mondja, hogy NEM. Erre ő kérésére nem részletezem, azt mondom a saját példájával alátámasztva, hogy IGEN. Ezt kérte. Sajnálom ha nem kielégítő neked. őt okold.
CDI-s témával mi a gond? Szerintem tanulságos. Márcsak azért is, mert sokan hiszik, hogy a cdi egy alkatrész.
Vagy a tompítós téma nem tetszett? Ott is elmondtam, lehet kicsit nehezen fogalmaztam, hogy a végcső rövidítésével elveszíti hőmérsékletét a cső, de szerintem érthető volt.
Vagy konkrétan mi a gondod?
én azt használom. nem eredeti yamaha, de sokkal jobb és igényesebb munka, mint az ambika. annyit hozzátennék, hogy tönkrement az olajzásom csak nem vettem észre csak miután 4x megszorult gondoltam meglesem mivan. és 4 szorulás után is pár kisebb karcon kívül semmi baja nem lett a dugónak, nem szorultak meg a gyűrűk nem nyalódott el a hengerfalon és azóta 2000 kilómétert mentem vele és semmi baja.... nemtudom miért kel szétfikázni mindenkinek amikor életébe nem látott még közelről csak azt tudja hogy a prox kibaszott drága és biztos jó is... nem tagadom hogy jó de vajon megér-e 25000 forintot amikor ha nem verseny célra használod a gépet teljesen felesleges...ráadásul nem is bír sokkal többet és ha azt veszed hogy 1 prox árából veszel 5 for yamahásat nemhiszem, hogy 5x jobb/tartósabb volna...de ez az én véleményem.
sziasztok! remélem ti tudtok segíteni, a probléma h nem tudom a főtengely szimering méreteit. a motor yamaha dt 50 lc 1991 17w típus
kérlek segítsetek!
Köszönöm!
GI ! Én mostanában NEM szoktam irkálni ide ,csak olvasgatok, hátha tanulok valamit:) De amit TE csinálsz hát komolyan mondom hogy ....... Marhára unom a kekeckedésedet TE minden megcáfolsz, meg helyesbítesz .Elhiszem hogy profi vagy ,de a fórum látogatóinak nagy része NEM (ÉN sem)! Ezért nyilvánosan megkérlek, hogy hagyd abba a szőrszál hasogatást De ez csak a ÉN véleményem
Persze, felesleges rágódni ezen, a nap sem zöld, kár boncolgatni. Ez is éppúgy hülyeség. :)
Mint ahogy a feltételezésed is, arról, hogy szingli vagyok :)
Ugyanolyan, csak nem volt alapjárat és állítani kellett, mert a gyári tökéletes beállítás nem volt jó. Mik vannak :) De feltételezem, hogy csak szerinted volt ugyanolyan részterhelésen és teljes terhelésen is :)
Nem véletlenül CapacitOR Discharge Ignition? Vagyis kondenzátor kisütéses gyújtás? A Capacitive Discharge Ignition, ha csak a fordítást nézzük, Kapacitív Kisütéses Gyújtás. Kapacitív, vagyis felvevőképes. De ha a kapacitív szó hivatalos jelentését nézzük áramköri jelentésben, akkor Meddőteljesítményt/Hatástalan teljesítményt igénylő Kisütéses Gyújtás. Most melyik? Csak kérdezem az okosabbtól, hátha én nem tudom jól, ami sokkal valószínűbb.
Eszembe jutott, hogy miért nem találom a többi holmi közt, mert már eladtam Bocsi hogy várakoztattalak. De ha gondolod adok egy számot ahol találhatsz ilyen elektronikát. Vecsésen van a bontó 06/20 974 5559, bocsi mégegyszer.
Érdekes én az LC2-est mikor generáloztam, nem kellett kalibrálni.
Ugyanolyan volt mint előtte, csak erősebb.
Jah tényleg kellett neki némi alapjárat....
Előtte meg lógott benne a dugattyú, hogy csak úgy kopogott...
Valszeg nekem ilyen isteni csodák jutnak...
Eddíg festőset játszottam, de lassan rájövök, hogy megvagyok -e fórum nélkül is......
Na mindenkinek sikeres szerelgetést....
Bye.
Valószínű, hogy ha autót generálozol, akár dízelt, akár benzinest, ott is hozzáhangolod utána teszem fel az adagolót........
Maradj már.
Ami generál után nem tudja ugyanazt nyújtani, magyarul kalibrálást kér, az előtte is élére volt kalibrálva, és generál után kéri a finomítást.
Magyarul előtte is szar volt. Lehet azért is ment tönkre..
Mint itt sok "versenyzőnek" ahogy olvasgatom pár éve a fórumot.
Abba meg ne menjünk bele hogy ki, s mihez ért, én már raktam fel egy pár galériát azokról a "szar" gépekről amikből várat építettem.
Végül is itt azt éred el, hogy darabokra szeded a fórumot, ami (ha érdekelne) gusztustalannak tartanám.
Engem ez már teljesen hidegen hagy....
Gratulálok, OKOS embernek tartalak, (most tényleg!) viszont módfelett bunkónak.
Ezért utaltam a szingliségre....bár lehet itt éled ki, amit otthon elfojtanak benned..
Részemről off, senki ne keressen...