sziasztok! remélem ti tudtok segíteni, a probléma h nem tudom a főtengely szimering méreteit. a motor yamaha dt 50 lc 1991 17w típus
kérlek segítsetek!
Köszönöm!
Miért kínlódtok össze vissza dugókkal? Ha meg törik, akkor ugyan ott vagy mintha egyszer vennél normálisat bele. Az biztos hogy nem 5000 a prox, de ha nem 1 hónapra vesz az ember motort, és tényleg nekiáll felújítani akkor ne hulladékot rakjon már bele.
nekem ambika van a kis détébe 5000km és kezdem hallani hogy csörög.... nekem is rossz a véleményem az ambikáról, ma kreszt tanulok és holnap húzom le a hengert
Ambikáról eddig én is csak rosszat hallottam.mind1 nem kísérletezek a for yamahával.Ismerősömnek a négykelemennél 4T motorba is csináltak dugattyút és teljesen meg van vele elégedve
For yamahát még nem használtam de a vele kb egyárú AMBIKA van most az enyémben.Teljesen jó meg vagyok vele elégedve .
600km van most a gépemben minden ok vele.
A trafó az egy külön dolog. Pl a ladában található trafó az egy tci rendszerű gyújtáshoz való trafó. A DT-ben megtalálható pedig egy CDI rendszerű gyújtáshoz való trafó.
A CDI az nem egy alkatrész, hanem egy gyújtás típus. Természetesen egy cdi gyújtáselektronika tök más, mint egy tci.
De van jónéhány olyan cdi gyújtás ahol pl a trafó és a gyújtáselektronika egybe van öntve műgyantával.
Mittomén, pl vape gyújtások is ilyenek, némelyik kokusan robigyújtás.
Fúrás után még a vezérlése is megváltozik a hengernek, azaz az ablakok élei máshova fognak esni, ha megfigyeled. Persze 25-50 század azért drasztikusan nem viszi el :)
Én azért nem CDI trafónak hívom mert nekem a trafó külön van a motoron. A CDI magyarul gyújtáselektronika? nálam az szabályozza a power motort is. De az a robogótuningos sztori nem rosz Akadnak ilyen "szakemberek" az eladó meg csak szimplán kezdő volt Jaj még valami egy jó tanács ha próbálgatjátok a powert akkor ne csak a poz. és neg. kössétek rá hanem a vezérlést is(fekete/sárga vezeték) mert szopás lesz a vége. Én így vágtam haza az enyémet mikor meg akartam "járatni"és én is 20.000ért vettem egy bontottat.
hát nem érdekes hogy mindenki for yamaha, ambika, és rettenet társait építi be a gépbe, de eladáskor már prox meg wössner lesz belőle
annyit mondhatok hogy a prox dugót 3 éve nyúzza akinek eladtam a dt-t
pedig az 80as volt és maszek marta ki rajta az ablakokat
mondjuk ért is hozzá mert a motorfelújításból él.......
ezért kell megörizni a számlákat igy tudod bizonyitani mi is van benne én igy teszek de nem fogom eladni egyzser ha felújitja az ember meg egyedivé teszi nem éri meg
Ez nem tudom mennyire illik ide,de én csináltatni fogok dugót+gyűrűt a Négykelemennél ajánlották többen is hogy nagyon jó dugókat csinálnak,kértem egy árajánlatot és aztmondta,hogy dugó+gyűrű a Dt-hez kijön 10000-ből!
Szerintem nem gyári de ha az akkor meg ki van belezve és másik vég van visszabuherálva rá.
És igen a hangjára nagyon kell figyelni két okból is.
1 sokmindent elárul a mociról .
2 A rendőrök se hülyék vagy azok de a fülük akkor is jó
Nem rossz így ránézésre de amint látod azt írja fel lett újítva teljesen.
Nagyon oda kell figyelni a vásárláskor mivel egy felújítást meg lehet úszni 15 ezerből is.
Nem tudod úgyse mit rakott bele proxot vagy indiait hajtókar lehet akármijen is.
Én is mondhatnám eladáskor az enyémre hogy új prox van benne nem mondaná meg senki elmennék a motorszerelő haverhoz adna egy proxos dugós doboz vagy ami kell hogy igazoljam.Na szóval ennyi ..
Ki kell próbálni !Vigyél magaddal vásárláskor egy DT tulajdonost vagy olyat aki ismeri a DT.ét.
Nekem is volt régebben is DT-ém mégis beszo................m
kérlek segítsetek!
Köszönöm!
- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...
Elérhetőségeim :
e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198
Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)
: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...
akit érdekel valami ír-hív megbesz. (képeket tudok küldeni)
600km van most a gépemben minden ok vele.
A CDI az nem egy alkatrész, hanem egy gyújtás típus. Természetesen egy cdi gyújtáselektronika tök más, mint egy tci.
De van jónéhány olyan cdi gyújtás ahol pl a trafó és a gyújtáselektronika egybe van öntve műgyantával.
Mittomén, pl vape gyújtások is ilyenek, némelyik kokusan robigyújtás.
annyit mondhatok hogy a prox dugót 3 éve nyúzza akinek eladtam a dt-t
pedig az 80as volt és maszek marta ki rajta az ablakokat
mondjuk ért is hozzá mert a motorfelújításból él.......
És igen a hangjára nagyon kell figyelni két okból is.
1 sokmindent elárul a mociról .
2 A rendőrök se hülyék vagy azok de a fülük akkor is jó
Nagyon oda kell figyelni a vásárláskor mivel egy felújítást meg lehet úszni 15 ezerből is.
Nem tudod úgyse mit rakott bele proxot vagy indiait hajtókar lehet akármijen is.
Én is mondhatnám eladáskor az enyémre hogy új prox van benne nem mondaná meg senki elmennék a motorszerelő haverhoz adna egy proxos dugós doboz vagy ami kell hogy igazoljam.Na szóval ennyi ..
Ki kell próbálni !Vigyél magaddal vásárláskor egy DT tulajdonost vagy olyat aki ismeri a DT.ét.
Nekem is volt régebben is DT-ém mégis beszo................m