sztem dobd ki a km órát a spirállal és a meghajtó mechanizmussal együtt és vegyél újat.Te ezt kajak komolyan kérdezted?megnézed szépen spirál nincs-e elszaródva,meghajtás meghajtja-e,óra jó-e és ha ezek után nem működne(amit kétlek)akkor szépen megírod ide a fórumba
GI:Kösz a gyors választ
-------------------------------------------------------------
-----------------------
Látom megy az eszmecsere...
Simson fúrás után jártam így...nemkellet kalibrálni,szerencsére 3.-ra indult
DE! marhára erőtlen volt,teligázos kigyorsítás kb 300km után lett úgy ahogy elfogadható,elötte volt egy "luk" benne...az ég világon nemcsináltam vele semmit sem
szerintem akinek gond van a dt-vel,rakjon bele fúrás után min.300km-t,majd jöjjön ide vissza
érdekes,nekem senki se segített,mentem vele 'oszt jónapot
igaz ez dt....
Ja és gyerünk fikázni,biztosan rosszat írtam,Simsonra igaz a történet
(csak halkan leírom,nekem is baromi halk a dt,mint valami elektromos patkány,de 3.-ba 90 körül ment)
Amikor az enyémet megvettem 48 ezer volt benne.
Offon is volt teljesen de egy motort gajra lehet vágni sokkal kevesebb kilóméternél is attól függ ki és hogy használja relatív.Meg kell nézni kipróbálni.Link nincs hogy honnan akarod venni vagy kép a gépről?
Szerintem, én nem értem amit mondasz, más szavakat használunk ugyanarra a dologra... nekem a kiherélés az az hogy csak egy üres cső marad teljesen kipucoljuk a belsejét. Nekem a kis dt-ben a végdobban úgy volt, hogy maga a az egész cső (ovális) abba belement a rezóból a cső és az bele egy kisebb dobba amiben elfordult ott vége és egy másik cső ment ki a kis dobból, tehát olyan volt mintha egy csövet elvágnának félbe az egykenk a végét fölfelé a másiknak lefelé viszik és a párhuzamos részük összeér, ez benne volt egy dobba, aztán a dobból a dobból ment tovább és egy perforált cső volt az körüll gyapot. Mi csak a gyapotot szedtük ki belőle más minden megmaradt, és hangosabb lett de különbség nincs. És haverom tzr-jén azt mondta hogy a mindent kiszedtek a kipubol, a rezó is üres és a hangtompító is igaz az ő hangtompítója alu és elég kicsi a keresztmetszete szerintem 60-70-es cső lehet. És azt mondja hogy csak hangosabb lett. Ezért nemértem mert nekem benne maradt a sok szar és nincs különbség neki meg nem maradt semmi benne és neki sincs különbség.
a kisdétéd, meg minarelli, annak így szmere szokott lenni 300-as végcsöve, majd utána jön a tompító, ott arányaiban is ennyit számít az amennyit leveszel.
Szerintem elbeszélünk egymás mellett. Kiherélés alatt te mit értessz?
Ha a tompítót kipucolod, kiveszed belőle a tömést, akkor csak hangosabb lesz, szarab nem. Vagyis szarabb lesz, viszont tényleg minimálisan. Ha kiszeded belőle a perforált csövet, azaz a végcsövet, akkor viszont lényegesen szarabb lesz, mert azonnal elveszti a hőt a cső. Aki már menet közben hagyta el a tompítóját, az tudja milyen. Mondjuk DT (és sok más motor) esetében annyival jobb a helyzet, hogy a tompító az már csak a végcső egy része, így gyakorlatilag csak a végcső hossza csökken.
Egyébként maga a végcső, tompítóval együtt az maga egy fojtás. Nyilván ha hatos lyukat teszel rá, akkor egyrészt menni sem fog, másrészt megfőzi a motort, kipu oldalon hamarosan ragadni fog.
Na mégegyszer összefoglalva. Én nem azt mondtam hogy ne vedd ki belőle a szűkítőt, mert úgy szarabb lesz. Én azt mondtam, hogy a tompítót totálisan ne heréld ki, a perforált részt hagyd meg benne, tömd jó keményre üveg/kőzet gyapottal körülötte. Minél lazább, annál jobban tompítja az éles hangokat, keményre tömve élesebb lesz a hangja. Laza tömés esetén jobban eltud hülni a cső viszont.
Ha kihagyod a végcsőből a tompító részét, egyértelműen esni fog a cső hőmérséklete és romlik a teljesítmény.
De pl Babikának is gyakorlatilag csak a burkolat volt meg, szar is volt, hangos is. Csináltam egy alu tompítót neki, majd felteszi a képét. 60-as alu csőből, perforált lemezből végcső átmérőben hajlítottam csövet, co-val összepötyiztem, csőre két lezárót peremmel csináltam, 2db 6-os menetesszár megy végig benne, önzáró anyákkal meg le lehet zárni, szerelni. Nem egy nagy show, az egyedi, vagy inkább úgy mondom, hog tuning kipuknál is látni lehet.
Dugattyúcsere elött állok.(DT125R).Most valami olcsó dugó volt benne amin nem volt semmi.Az lenne a kérdésem,hogy gyárilag milyen dugó való bele?(PL:ablakos,felsliccelt,stb)
GI, haveromnak van egy tzr-je 125-ös, elvileg nem sok mindenben különbözik a blokkja mint a dt-jé, és neki a gyári hangtompítóját teljesen kipucolták, és azt mondta a srác hogy teljesítménye nem változott csak hangosabb lett. És az én 50-esem is végdob nélkül ugyanolyan mint végdobbal... Na akkor most én nem értem... Ha jól értem azt mondtad hogy kell a végdobba a fojtás mert úgy működik jól Tehát most kell a fojtás a végdobba, vagy sem? Ha teljesen kivan herélve akkor elvileg gyengülnie kéne
Heló, ha lenne némi időd, akkor írhatnál egy mailt az adatlapomon lévő címre, mert a tiédet nem találom az adatlapodon(gondolom ez nem véletlen dolog), lenne 1-2 kérdésem, csak nem akarom ezt a topikot telehányni a hülyeségeimmel Előre is köszönöm. És bocsi az offolásért.
Kipufogóban akkor van ha megnézed és látod. A Dt egy halk motor, ha jó a kipufogója, nincs kiherélve, van normális csillapítása.
De ennyi idő alatt akár az összes létező variációt is kipróbálhattad volna :)
"badarság az, hogy más konfigot igényel egy kopott, és egy nyers motor."
Megint olyan dolgokban foglalsz állást, amihez fogalmad sincs.
Ótószerelő iskolában nem tanították?
Egyébként sem "jó" értékre állítják be, hanem egy átlagosra, amivel a soron lévő motorok zöme kielégítően működik.
Persze akinek már azzal problémái vannak, hogy alapjáratot állítson be, annak nyilván ez már a "jó" kategória.
vedd meg a 600asom
olyan nyomaték van benne hogy besz@rsz
húzol egy negyedgázt és közben dobálod felfelé a sebességeket, olyan élményed lesz mint farkas bercinek amikor kilőtték az űrbe
Próbálom kiiktatni a folytásokat mivel az enyém gyárilag szinte az összes folytással rendelkezik ami létezik.Kezdve Pl:power fordítva volt bekötve azt már visszacseréltem.A karbiban is van valami kis műanyag összekötő a a főfúvóka és a alapjárati fúvóka között,akkor a szívócsonk mert én még ilyet nem láttam másik dt-nél,a hangja is nagyon csendes tehát kipufogóban is van.Most lett felújítva a DT de nem megy így se 95-100-nál többet és erő se nagyon van nála.Fordított powernál 80km/h volt a vége.Mentem már sok DT-vel de egyik se ilyen erőtlen és lassú egyébként teljesen csörgésmentes csendes könnyen indul szinte hangtalanul suhan nagyon jó ha nem mentem volna máséval akkor azt mondanám tökéletes ...
amúgy R-es gépeken gyárilag olyan a cső mint azon?