Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor állítsd be nyitott állapotra, vedd le az akksisarut, és próbáld úgy ki, azzal tényleg kiszűröd a powert.

Mellékesen:
badarság az, hogy más konfigot igényel egy kopott, és egy nyers motor.
Mivel egy motort ha megveszel, a gyárban beállítják a jó értékre.
ha elkezd kopni, elvileg több kajával megy úgy, mint a jó motorral.
Viszont ez intő jel, gyengébb lesz a motor, ekkor jön a generál....
Nem sokan nyúlnak fúvókacseréhez...
Ezáltal egy nyers motor, nem kap más konfigot.

Itt akkor dugattyú lehet a ludas, vagy összeszerelési hiba.
Ez volt az első, de mindegy hogy hova van állítva. Nyitott és zárt helyzetben is ugyanaz...
gyárilag sem volt fojtva.
Először a powert nézd meg, és állítsd be kipufogónyílásnál ellenőrizve.

GI: megint menstruálsz?
A végcső hiánya és a leömlőben található szűkítőgyűrű közötti összefüggésedet nem értem konkrétan.
Figy ,mindenki azt csinál amit akar.
Netre is mindeki azt tölt fel amit akar.

Kérdésed nem arra vonatkozott, hogy a fóóójtást kiveszed-e vagy sem, hanem hogy végcső (tompító) nélkül miért szar a motor. Elmondtam és márpedig tény, hogy anélkül szar.
Nem akarok megbántani senkit sem, de akik szerint végcső nélkül ugyanolyan, annak a motorja már ígyis-úgyis vagy szar volt, vagy nem érzi a változást.

Egyébként konkrétan mit akarsz kiszedni a csőből.

A membránházban található fojtást meg általában azok, akik hatékonyan tuningolnak, tehát nem a gazdag apuci hülyegyereke c. történet, na azok olyan fojtást vagy venni szoktak, mert lehet, gyártják, nem véletlenül. Vagy pedig öntenek, faragnak maguknak.

Nyilván a dt szívócsövében turbulensen szeret áramlani a gáz, jó az ha beleakad mindenbe és még véletlenül sem jó az ,ha a szögletes házat finoman átvezetjük a csatorna alakjára. :)
Amennyiben ablakolt dugó volt benne, most is ablakoltnak kellene lennie szívóoldalon.
A lyuk azért van benne, mert a membránvezérelt dt-nél (bár itt a fórumon sokak szerint résvezérelt..) a membrán zárja a kartert, nem pedig a dugattyú éle. Emiatt lehet ablakolt dugót használni, a szívásoldali kereszmettszet nő ezáltal.

A DT-ben nincs pillangószelep. Tolattyús karburátor található rajta.
Ha a szívóoldal elkormozódott, akkor szerintem a méh a megoldás.

Furás után simán kellhet neki más beállítás, karburálás szempontjából.
De a tied folytott rezonátoros?Mert az enyém szerintem annyira le van folytva hogy szinte hangja sincs végdobbal..
De akkor mos szétmerjem vágni a rezonátort hogy kivegyem belőle a folytást?
Sokan kiveszik belőle és jobban megy utána a gépük.
A szívócsonkal kapcsolatban annyit hogy azért kérdeztem hogy miért van rajta a te szerinted mondott áramlásjavító mivel már láttam pár DT szívócsonkját és ez nem volt rajta.És tunning oldalokon is írják hogy azt le lehet vágni és akkor jobban fog menni a gép....
Én is próbáltam már,de semmi változást nem tapasztaltam,a hagján kívül.
Se rosszabb se jobb nem lett vele:(
Én is kérdeznék.
Elrepedt a dugattyúm. 2 századot fúrtak a hengeren, adtak egy másik dugót. Összeraktam, és nem hajlandó 7ezernél jobban forogni (DT125R). Fater szerint mert járatni kéne, szerintem meg vmi gubanc van. Három dologra tippelnék:
1. Alighanem a dugóról hiányzik egy furat. A szívó oldalon a paláston van egy ~5-ös furat. Hát valszeg azon a dugón ami bennevan ezt lehagyták. Tűgörgö kenésén kívül lehet más szerepe is?
2. Mivel elrepedt a dugó, picit összekormozta a pillangószelepet. Előfordulhat h az nem tömít rendesen.
3. Kifordulhatott a főtengelynél a szimering, bár ezt erősen kétlem, alapjárat van, 6000ig megy rendesen, mint előtte.

Power szelepet ellenőriztem, jól van beállítva, gyakorlatilag a hibajenséget nem befolyásolja
Kipufogó tiszta
Karburátorba kosz nem került szerelés közben
Gyertyacserére sem változott semmit

Valakinek ötlete h mit nézzek meg? Marhára nincs kedvem megint lehúzni a hengert...
Yamaha DT 80 (vízhűtéses) alkatrészek eladóak !

- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...

Elérhetőségeim :

e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198

Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)

: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...

akit érdekel valami ír-hív megbesz. (képeket tudok küldeni)
Mert elveszíti a működéshez szükséges hőmérsékletét a kipu cső.
Egy 2t motornak mind szívó és kipufogóoldalon is kell megfelelő mértékű fojtás.
Multkor megmosolygató volt a nyitott membrán téma is.
Először azt hittem, hogy a membránlapok határolásával lehet kapcsolatban, de amikor rájöttem hogy az áramlásjavító elem kiszedéséről van szó, akkor azért jót kacagtam magamban :)
Hali!
Erre én olyan megoldást eszeltem ki, h 1szer hagyod h kipocskolja ami fölösleges, utána beállítod a szintet, és lemosod a motort. Nekem is csinálta ezt, akárhányszor utántöltöttem. Fölös vizet kiengedtem, megoldódott a baj... Am én arra tippelnék, h van hőtágulása a folyadékoknak is. ;)
Sziasztok.
Ma levettem a a végdobot a DT-ről.A végdobom nem eredeti hanem egy Aprilia végdob amiben szinte semmi folytás nincs.
Úgy gondoltam letesztelem anélkül a gépet milyen hangja van és hogy jobban megy-e anélkül.
Tehát levettem beindítottam a gépet de 4 ezernél többet nem forog így a hanja is csak kicsivel lett hangosabb pattogósabb.
Miért van ez?
Mert kiakartam venni a folytást a rezonátorból de ezek után nem merem mert akkor lehet nem fog menni.
Valaki tudja miért nem forog végdob nélkül a DT?
Multkor egyik jónevű üzletben kértem CDI gyújtótrafót. Kb háromszor kellett elmondanom neki, hogy egy olyan trafót hozzon, ami cdi rendszerű gyújtáshoz jó.
Erre kihoz egy szlengben cdi-nek nevezett gyújtásmodult. Azon meg már ne is akadjunk fenn, hogy a típusnál úgy leragadt a csávó.. Mondom típus ne érdekelje, csak egy olyan cdi trfót hozzon, amiben nincs elektronika.
Kollégája kellett hozzá. A helyen motorjavítást is csinálnak, ilyen emberek, akik azt sem tudják mi az alkatrész neve. :)

CDI egyébként annyit jelent, hogy Capacitive Discharge Ignition, vagyis kapacitás kisütétes gyújtás. Ennyit nem többet, légyszi nevén pontosítsunk, mert a népnevelés ennyire félrement és már a "szaküzleteben" is ilyen hülyékkel találkozok, hogy ha azt hallja, hogy cdi, akkor az számára egy fekete dobozt jelent. A cdi trafó is, mert benne van a cdi három betüje, nem is tudnám, ha tci-t mondtam volna.
Bár akkor én lennék a hülye és félrebeszélek, mert cdi akart az lenni, csak rosszul tudom a nevét :)

Vannak jó sztorik, egyik neves robogótuningos üzletben pl úgy szedik le a lendkereket, hogy nem ám lehúzó.. áá, dehogy, hogyan engedhetné meg magának azt a cégük, amit én. Van egy fa az udvarban, drótkötél és átfűzik a lendkeréken, majd cibálják. :)

Szóval visszatérve, az egy összetett elektronika, egy cdi gyújtásmodullal és onnan véve a fordulatjelet van benne egy léptetőmotor szabályzás.
Az R-es újabb, az abban lévő minarelli blokk erősebb, mint az a minarelli blokk, amit a japánok csináltattak maguknak az olaszokkal :)
Persze aztán egy "jóféle" újraperselezés, gondos jó magyar karbantartás után nem kell a katalógusparaméterekre mégcsak gondolni sem :)
30 ezer ft.
Nekem is csak a power motor nem működik valamiért.Aztán nem találok hozzá sehol.Bontóban mondtak ilyen 25000-ért de mondom akkor mennyen kicsit szarabbul.Vaterán láttam 5ért csak reggelre elvitték
Lefényképezem amint megtalálom
Nekem is van egy 97-es DT R-em abban a szervómotort a CDI szabályozza
első kerék komplett első fékkel és villákkal mennyi? ( a kar is kell a fékhez meg minden), de semmi más
Mi píz?
Eladó DT 50 Alkatrésznek vagy egyben .