Gyárilag egy 98-as DTR-ben hogy van a power?Külön motorja van vagy a CDI szabályozza?
Nekem most külön motorja van csak sajnos szar és elég idegesitő hogy nem tudok szerezni.Ki lehet cserélni a kábelköteget egy olyanra amin a CDI szabályozza a powert?
Sopanokkal ülünk a kertben és beszélgetünk...Meséljük az egyiknek, amikor Balatongyörökre mentünk (VW Bora), túlmentünk a kijáraton és megtettünk vagy 40 km-t mire megtudtunk fordulni...Erre srác ránéz a Borás haverra, rámutat a DTémre: "Látod ezért kell DT-vel járni, annak minden kijárat."
Te kis szarjankó a gombát te csak a reklámból láttad, a hüvejhez csak a szerelődnek van köze!
Van egy fos motorod és te dirigálnál annak aki már akkor RIGÁZOTT&KOMÁROZOTT mikor te csak egy kósza gondolat voltál szüleid agyába!
Ha tanácsot kérsz ezen a fórumon akkor legalább az adatlapodat töltenéd ki vagy hasonló...Milyen géped van?
Meg egyáltalán hogy jössz te ahhoz hogy ENGEM LEFIKÁZOL?
nah most úgy néz ki h van egy kis lyuk a hűtőmön, meg talán a hengerfej, vagy a hengerfej tömítés is off, mer egy nagyon kevés víz mindig eltűnik belőle... (egy 3-4 órás motorozás után 1 deci kb)
akk megpróbáljam olyan hűtőlyuk eltömítő adalékkal, és az hátha kijavítja a hengerfej tömítést i, vagy ami ott lehet, vagy arra esély nincs, csak a hűtőrácslyuk tömítésére, vagy az mennyire válhat be?
jocmoc ne legyél már ilyen okos te idióta,van más hüvely,neked hüvelygombád...
Am.én nem igazán értek még a dolgokhoz,azért kérdezek itt.
Szerelő csinálta a mocit, szóval ne ugassál hogy így dobjam el,meg úgy...
ja és akinek soknak tűnik a 45-50 - bár 50 tuti, hogy nem volt - annak mondom, hogy egy nagy körforgalom, 60-nal is kényelmesen be lehet venni motorral.
06209104524