Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. Ma nagyon csúnyán eldobtam a motort. 10éve motorozom, most kivételesen nem is száguldoztam, egy körforgalomban mégis kicsúszott a hátsó kerék(rejtély, hogy miért). Szerencsére 45-50nél többel nem mentem. A motor nekicsúszott a padkának és átfordult, rá a kihajtóra. Csúsztam kicsit... Hátsó indexbúrám tört el, váltókar hajolt kicsit, kormány is kicsit, nekem meg a bal oldalam végig tropa :D Amikor én felpattantam és már a motort néztem, (gyorsan letoltam az útról) és tudatosítottam, hogy nem szakadt le semmim láttam a nénik elképedt, rémült arcát. Persze az ég világon senki sem kérdezte meg van-e valami komoly bajom. Aki arrajárt lelassított és bámult ki a kocsiból. Vezessetek óvatosan. Ja és az első kerekemben egy elég istenes csorba lett. A többit majd később megnézem alaposan.
maddison - ma 13:37
Termoszt. majd megnézem:)
De milyen hüvely?:O

Erre mondtam.
Heh más hüvely is van?
Hát akkor meg pláne,vagy szarul van összerakva.
Ha nikes hengert furattál akkor el is dobhatod
Igen én csináltam! Hát jobb lett az biztos...de már nem emlékszem rá...mert lassan egy hónapja áll a DT. De sokkal keményebb lett!
Operable, azt hiszem te csináltad hogy az elsőtelóba a rugót "összenyomtad", hogy keményebb legyen az eleje. Ért valamit? Mert engem már idegesít, hogy ha ráfékezek akkor összemegy az eleje és nem lehet vele kanyarodni. Nem rosszak a szimeringek, másik dt-n is néztem azon is ugyanúgy becsuklik az eleje. Mit lehetne tenni hogy jóval keményebb legyen az eleje? Az 50-esnek jó kemény és azzal ha nagyon húzóm a féket akkor is szépen lehet kanyarodni, de a 125-ösnek eléggé nem tetszik az eleje.
Most lett új dugó cserélve meg stb..szóval nem hiszem h annak baja lenne..
A hengerben levő.
Termoszt. majd megnézem:)
De milyen hüvely?:O
Végre hazakerült a motorom, megnéztem, és van olyan felfogatóm hátul ami a szerszám dobozhoz kell

Szóval ha valakinek van olyan doboza eladó, az érdekelne ha normális áron van!
Cseréld ki a termosztátot,vagy a régit pöcköld ki.
Ha így is megmarad a probléma, akkor szokott az lenni hogy a hüvely el van repedve.
Üdvnéktek!
Még mindig nem oldódott meg a próbléma:S
A vizem nem forr,hengerfejtömítés jó,vízpumpa jó, légtelenítve lett a rendszer....és..még mindig a túlnyomótartályba küldi a vizet a rendszer onnét meg a szabadba távozik.. Kb. 500m után már jelentkezi a probléma...:(
Valami 5let esetleg?::)
Köszielőre is!
Én is horganyoztattam a cuccokat a simsonon, rozsdásan oda lett adva, ők lemaratták fémtisztára, horganyozták, 1000 forintot kértek. Egy gond van, kicsit ilyen foltos a fénye, de polírozással egész szépen meg lehet csinálni.
álló helyzetben nem, de az ellenőrző lámpával óvatosan mert én azzal sütöttem ki
Off!

Na simson Mester!
Ahhoz, hogy kicsiszoljam a kipuffogó nyílást S51n-nél ki kell szedi a perselyt nem? Mert szerintem igen. És hogyan lehet normális megoldással kiszedni a perselyt?

ON!
Azért ehhez hozzátartozik az is, hogy egy egyedileg átalakított komoly géphez szakértelem kell.

Pl meg lehet nézni egy pénzes apuci hülyegyerekének robogóját, hiába vesz bele meg mindent ami drága, attól még közel sem fogja azt tudni, mint ami benne van. Bár tény, hogy a szomszéd sr ditechnél jobban fog menni, bár az is megy tuning nélkül SAJÁT ÓRÁJA szerint "100"-at.

Meg megkell nézni mondjuk a robogó kupásokat, nem is kell a speciált, hanem a szériát, hogy azok hogy mennek. :) Állkeresgetés lenne.
:( miért nem rakja ki rendesen a linkeket.... (pedig tegnap jó volt).... :(
Yamaha DT 80 (vízhűtéses) alkatrészek eladók !

- leírások, elérhetőségek a linkekben...

Racing Bazár :

http://racing-bazar.hu/motorkerekpar/motorkerekpar_alkatresz/yamah
a_dt_80_%28vizhuteses%29_alkatreszek

Expressz :

http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-21285582/

K
Ha nem találsz sehol...itt kérdezd meg, hátha nem mondanak csillagos összeget.

Cím: 8417, Csetény, Rózsa út 20.
Telefon: +36 30 855 7633
Leírás: Használt motorok árusítása, új és használt alkatrészek forgalmazása, szervíz.
csatlakozórol kéne nekem kép...mivel megvettem én is,de nem stimmel
pedig az eladó szerint ehhez való

Szakik:álló helyben is tönkremehet a cdi?
Láttam hogy felújítasz simsonokat. Krómozás helyett van egy olcsóbb megoldás és ugyan olyan jó, csak az a hátránya hogy le kell fém tisztára csiszolni a tárgyat. Horganyozás Én is az én dt-men a lábtartókat, oldal sztendert lábfékkart stb... ezzel csináltam. Adatlapomon vannak képek.
Nekem van egy CDI-m egy önindÍtós DT-n volt. Én az enyémhez vettem de nem stimmelt. Szal buktam a nem kevés(15.000) pénzt. Ha gondolod megkeresem lefotózom és ha kell odaadom 10.000ért
Rics gépe: gyújtáshibás, CDI-re vár

Az Enyém: fúrásra vár+fékbetét csere+olaj+láncspray
így estére...
tessék figyelni a szöveget

http://youtu.be/vjsouu5VAbM
na Operable kollégával nekiálltunk versenyezni........................kinek lesz kész előbb a Vasa....

tessék csak tessék,lehet fogadni
(természetessen a bevételt eltankoljuk,Nálam lehet téteket tenni,illetve a másik félnél )

aki nyer az kap egy: GYerünk aludni,holnap nemtudunk felkelni