Leírta a gyorsgázkar lényegét.
Mit nem lehet ezen érteni?
A robeszon cseréltem karbit, nagyobbra, és nem csak a torokátmérő volt más, hanem a suberház is magasabb volt.
Namost ez azt eredményezte, hogy egy nyelezés után kellett egy újat fognom, és még volt gáz...
Ez elég fárasztó.
Nagyobb íven húzza fel a bowdent, így kevesebbet kell fordítanod a karon.
Ettől nem lesz gyorsabb, vagy erősebb, csak neked lesz kényelmesebb, és max nem kap a csuklód ínhüvelygyulladást.
Tuning: tényleg költséges, de mi nem az?
Egy asszony a háznál is az...
Pedig tetszene ott bent teszek oda egy lámpát xD ha meg beleköt... kinek mi a jól látható... De van még egy ötletem, úgy rakom fel a rendszámot hogy a tartó tőböl eltudjon mozdulni fel-le felfelé állítom,majdnem vízszintesig és ha azt mondják hogy nem látható akkor megmondom neki hogy a tartó hibás mert a rázkódástól a csavarok meglazulnak annyira hogy a menetszél vízszintesbe hozza a rendszámot hehe szép álmok aztán rotty 40 ezer
ledes indexnél kell relé(2-4 ezer) hátsó lámpánál nemtom rendszámért meg ha odarakod akkor szét fogják rúgni a segged 1. mert ott nincs megvilágítva este nem lesz látható, 2. előírás, hogy jól látható helyen kell lennie. Az más kérdés hogy gyorsaságikon divat, hogy feltörik meg berakják oda, de meg is szívják.
Néztem EZTa videót, nekem is ilyen lassan nyit a power, de nem ragad(kézzel úgy forgatom mint ha csapágyazva volna) és az akkumulátor is fel van töltve. Most azon a vidin amit a leírásban linkeltek azt hogy lehet elérni hogy olyan gyorsan nyisson?
Jah meg a kommentek közt írta valaki, hogy ha ugrik akkor szarul van beállítva. Nah nekem 6 ezernél olyan mintha segberúgták volna. De ha meg megfordítva kötöm be a két bovdent akkor erőltetett hangja van a szervomotornak és akkor is ugrik csak fele akkorát most akkor hogy van?
125-ös r-es dt-re ha ráteszek 4 ledes indexet akkor csak simán átkötöm őket, vagy relé meg minden csere meg a ledes hátsólámpa esetében is csak átdugdosom a kébeleket vagy ott is biztosíték csere, vagy mit kell cserélni?
És ha a rendszámot leteszem a kerékjáratba?:O teljesen előre a seggem elá valahova azért büntethetnek?
Lehet, sőt biztosan én vagyok a marha, de szerintem a gyorsgázkar semmi egyéb, mint a stage6-es matrica, vagy a márkahajhászat, a nagy tuningok, neoncsövek, ledek, nitro kapcsolók.. stb. csak marketing. Egyiknek sincs igazi haszna. Arra jó, hogy elmondd, hogy ez van meg ez és te legyél a raj. Tuningot azért írom ide, mert egy nagyobb motor+ jogsi árát ráköltik egy motorra.
Köszönöm a bal oldali, azért mert eldőlt a motor. Rosszul támasztottam ki, hátat fordítok neki, hogy nyissam a kaput, és meghallottam ahogy felcsapódik a kitámasztó, na abban a pillanatban lepörgött előttem az életem , de csak az index ferdült.
Hengertalp- vagy hengerfejtömítésed rossz. Ha sehol sem lyukas a rendszer, de eltűnik a víz, meg forralja is, akkor csak ez lehet. Fagyállóval kevert desztvíz kell bele, mert a fagyálló keni a vízpumpát. Legalábbis itt a fórumon ezt mondták.
nemrég felvonuláson 2x vagy 3x felforrt, el is folyt, és csárdába kértem vele csapvizet, és mikor hazajöttem, újratöltöttem desztvízzel...
ha ez számít vmit...
azt tapasztalom, hogy a motorozok, és félig melegszik fel a víz.
leállítom a motort, és valami bugyogást halok, és szerintem a hengerből jön de nemtom...
valahonnan onnan...:D
és eltűnik egy kis víz mindíg...
Mit nem lehet ezen érteni?
A robeszon cseréltem karbit, nagyobbra, és nem csak a torokátmérő volt más, hanem a suberház is magasabb volt.
Namost ez azt eredményezte, hogy egy nyelezés után kellett egy újat fognom, és még volt gáz...
Ez elég fárasztó.
Nagyobb íven húzza fel a bowdent, így kevesebbet kell fordítanod a karon.
Ettől nem lesz gyorsabb, vagy erősebb, csak neked lesz kényelmesebb, és max nem kap a csuklód ínhüvelygyulladást.
Tuning: tényleg költséges, de mi nem az?
Egy asszony a háznál is az...
Pedig tetszene ott bent teszek oda egy lámpát xD ha meg beleköt... kinek mi a jól látható... De van még egy ötletem, úgy rakom fel a rendszámot hogy a tartó tőböl eltudjon mozdulni fel-le felfelé állítom,majdnem vízszintesig és ha azt mondják hogy nem látható akkor megmondom neki hogy a tartó hibás mert a rázkódástól a csavarok meglazulnak annyira hogy a menetszél vízszintesbe hozza a rendszámot hehe szép álmok aztán rotty 40 ezer
http://youtu.be/cnSKf_Xnvas
Jah meg a kommentek közt írta valaki, hogy ha ugrik akkor szarul van beállítva. Nah nekem 6 ezernél olyan mintha segberúgták volna. De ha meg megfordítva kötöm be a két bovdent akkor erőltetett hangja van a szervomotornak és akkor is ugrik csak fele akkorát most akkor hogy van?
És ha a rendszámot leteszem a kerékjáratba?:O teljesen előre a seggem elá valahova azért büntethetnek?
ha ez számít vmit...
leállítom a motort, és valami bugyogást halok, és szerintem a hengerből jön de nemtom...
valahonnan onnan...:D
és eltűnik egy kis víz mindíg...