Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fikázd, ahogy szoktad :)
Leírta a gyorsgázkar lényegét.
Mit nem lehet ezen érteni?
A robeszon cseréltem karbit, nagyobbra, és nem csak a torokátmérő volt más, hanem a suberház is magasabb volt.
Namost ez azt eredményezte, hogy egy nyelezés után kellett egy újat fognom, és még volt gáz...
Ez elég fárasztó.
Nagyobb íven húzza fel a bowdent, így kevesebbet kell fordítanod a karon.
Ettől nem lesz gyorsabb, vagy erősebb, csak neked lesz kényelmesebb, és max nem kap a csuklód ínhüvelygyulladást.
Tuning: tényleg költséges, de mi nem az?
Egy asszony a háznál is az...
Áhhh semmi....
10ezer az indexek

Pedig tetszene ott bent teszek oda egy lámpát xD ha meg beleköt... kinek mi a jól látható... De van még egy ötletem, úgy rakom fel a rendszámot hogy a tartó tőböl eltudjon mozdulni fel-le felfelé állítom,majdnem vízszintesig és ha azt mondják hogy nem látható akkor megmondom neki hogy a tartó hibás mert a rázkódástól a csavarok meglazulnak annyira hogy a menetszél vízszintesbe hozza a rendszámot hehe szép álmok aztán rotty 40 ezer
Mit csináljak vele?
Kérlek , láss egy 50-es replikát, az origi az azért nem lenne fair:

http://youtu.be/cnSKf_Xnvas
ledes indexnél kell relé(2-4 ezer) hátsó lámpánál nemtom rendszámért meg ha odarakod akkor szét fogják rúgni a segged 1. mert ott nincs megvilágítva este nem lesz látható, 2. előírás, hogy jól látható helyen kell lennie. Az más kérdés hogy gyorsaságikon divat, hogy feltörik meg berakják oda, de meg is szívják.
Háháhááá! Igazad van! Ezért fikázom a szarrá tuningolt 50 es fos-okat!
Néztem EZTa videót, nekem is ilyen lassan nyit a power, de nem ragad(kézzel úgy forgatom mint ha csapágyazva volna) és az akkumulátor is fel van töltve. Most azon a vidin amit a leírásban linkeltek azt hogy lehet elérni hogy olyan gyorsan nyisson?
Jah meg a kommentek közt írta valaki, hogy ha ugrik akkor szarul van beállítva. Nah nekem 6 ezernél olyan mintha segberúgták volna. De ha meg megfordítva kötöm be a két bovdent akkor erőltetett hangja van a szervomotornak és akkor is ugrik csak fele akkorát most akkor hogy van?
125-ös r-es dt-re ha ráteszek 4 ledes indexet akkor csak simán átkötöm őket, vagy relé meg minden csere meg a ledes hátsólámpa esetében is csak átdugdosom a kébeleket vagy ott is biztosíték csere, vagy mit kell cserélni?


És ha a rendszámot leteszem a kerékjáratba?:O teljesen előre a seggem elá valahova azért büntethetnek?
Továbbá a saját tuning jó hobbi. Azt értettem, amikor átalakíttatják a gépet. Nem mint ha beviszik és kihozzák a csodagépet
Lehet, sőt biztosan én vagyok a marha, de szerintem a gyorsgázkar semmi egyéb, mint a stage6-es matrica, vagy a márkahajhászat, a nagy tuningok, neoncsövek, ledek, nitro kapcsolók.. stb. csak marketing. Egyiknek sincs igazi haszna. Arra jó, hogy elmondd, hogy ez van meg ez és te legyél a raj. Tuningot azért írom ide, mert egy nagyobb motor+ jogsi árát ráköltik egy motorra.
Hiányzott is a DT fórum
jah ... mert én a 185cm 84kg-al olyan pici vagyok rá... Hát hallod a te elveid szerint a motoros társadalom nagy része pici lehet...
Előkerült egy fej nélküli harcos!
Szép!
Köszönöm a bal oldali, azért mert eldőlt a motor. Rosszul támasztottam ki, hátat fordítok neki, hogy nyissam a kaput, és meghallottam ahogy felcsapódik a kitámasztó, na abban a pillanatban lepörgött előttem az életem , de csak az index ferdült.
Nagyon egybe van, de a hátsó indexeid kicsit kancsalok
Hengertalp- vagy hengerfejtömítésed rossz. Ha sehol sem lyukas a rendszer, de eltűnik a víz, meg forralja is, akkor csak ez lehet. Fagyállóval kevert desztvíz kell bele, mert a fagyálló keni a vízpumpát. Legalábbis itt a fórumon ezt mondták.
Pár kép, ma fürdés után
nemrég felvonuláson 2x vagy 3x felforrt, el is folyt, és csárdába kértem vele csapvizet, és mikor hazajöttem, újratöltöttem desztvízzel...
ha ez számít vmit...
mi ez?:S
azt tapasztalom, hogy a motorozok, és félig melegszik fel a víz.
leállítom a motort, és valami bugyogást halok, és szerintem a hengerből jön de nemtom...
valahonnan onnan...:D
és eltűnik egy kis víz mindíg...
Nem kell noszogatni hogy menjen, az biztos