van radial meg diagonal szálszerkezetű gumi.
a radial méretére egy példa:130/80*18
130 a gumid szélessége, vagyis 130mm, a 80 a magassága, a 130-nak a 80%-a vagyis 104mm lesz a magasság.a 18 pedig a kerékátmérő coll-ban megadva
a diagonal méretezésére pl:4,60*18 itt a 4,60 a szélesség a magasságát nem tudom hogy hogy van és az átmérő itt is 18.de mindkét keréken vagy csak diagonal vagy csak radial legyen,de ez már kresz....
üdv emberek!
van ötletetek arra h lehetne azt a fránya 124 ccm-et a henger oldaláról eltüntetni aztán meg megcsinálni h 49 ccm legyen oda írva: -)
a választ előre is thx
Sziasztok,egy infót kérnék a dt 125 tulajoktól.
Egy jó hónapja vettem egy dt 125-öst én is,a gumikkal vannak gondjaim!
Zömmel aszfalton használom a gépet,de föld úton is elég gyakran megyek.
A gondom a következő,hogy borzasztóan kopnak!
Kb 400 km t mentem vele,új gumikkal vettem,és a fele oda van mindnek!
Méreti:elől 80/100-21 Barum
hátul:110/90-18 Mitas Cross
Mit tegyek rá hogy mind a két terepviszonynak megfelelő legyen,és ne legyen túl drága sem.
Centírozni kell utána?Gondolom igen.
Nekem elég jól tölti, ha neked satnya akkor lehet hogy lassan cserés lesz a tekercs. Főleg, hogy a világítás másik tekercsről megy így csak az indexek terhelik meg a power.
Csak előfeszítést lehet állítani. Magasságot úgy tudsz változtatni, ha csinálsz/csináltatsz másik kutyacsontokat. ha hosszabbat csinálsz alacsonyabb lesz a motor
DT125R-nél a hátsó teleszkópon csak előfeszítést lehet állítani vagy a magasságát is?Szeretném lejjebb tenni a hátulját,mert nem ér le teljesen a lábam...
Eladó Yamaha DT 50MX-hez(1986) lendkeréklehúzó(gyári használt), és egy majdnem uj hátsó fogaskerék.
A többit e-mailen.
Képet e-mailen küldök.
baggio0513@freemail.hu
Hát nem tudom ki beszél baromságokat,de ha megy vele egy rendeset akkor simán feltölti az akksit,ha nincs csontra lemerülve és tényleg jó.Persze ezen a feltöltésen nem azt értettem,hogy teljes értékűen,hanem rögtön miután ment vele rámér vagy csinál egy power controlt és az azt mutatja hogy erős az akksi.Pár óra múlva gyengülhet,mivel kevés ideig töltötte.
Besétálsz a Parillába és kérsz egyet Átlag: 8000Ft. Sokkal rövidebb a gázutad vele, nem kell körbetekerni a csutkát 5x. De nézd meg google-ban: gyorsgázkar
Na ez baromság.
Ez nem akkumulátortöltő.
Annyi feszt ad a fesszabályozó ami elég épp a visszatöltéshez.
Ez nem olyan mint az autó....
Ez tapasztalat....
Amúgy meg a helyén is rátehetné a töltőt, ha a csavar bele van rohadva az akksiba.
Bár lehet azért mert már ideje lenne lecserélni...
azt már okoskodd ki te Én úgy csinálnám,hogy leengedném a vizet és megvárnám míg megszárad a folyás és utána megint feltölteném és ahol először meglátom a vizet ott a lyuk.De szerintem várj egy kicsit vele mert nem tudom mikor de említetted hogy nemrég lemostad a motor,lehet hogy csak az a víz még nem száradt meg.
izé, feltöltöttem most az összes cellát fullra deszt vízzel.
az akksi nem tölti fel magát eléggé?:S:D
mer úgy oda van rohadva az egyik pólus, h fingom nincs h szedjem le róla a csavart...
a radial méretére egy példa:130/80*18
130 a gumid szélessége, vagyis 130mm, a 80 a magassága, a 130-nak a 80%-a vagyis 104mm lesz a magasság.a 18 pedig a kerékátmérő coll-ban megadva
a diagonal méretezésére pl:4,60*18 itt a 4,60 a szélesség a magasságát nem tudom hogy hogy van és az átmérő itt is 18.de mindkét keréken vagy csak diagonal vagy csak radial legyen,de ez már kresz....
van ötletetek arra h lehetne azt a fránya 124 ccm-et a henger oldaláról eltüntetni aztán meg megcsinálni h 49 ccm legyen oda írva: -)
a választ előre is thx
Mit jelentenek a számok a gumin?
Egyáltalán mi a gyári mérete a dt 125 nek,
enduro gumi kell rá,pl mitas e09 vagy e07,heidenau k60 stb
Egy jó hónapja vettem egy dt 125-öst én is,a gumikkal vannak gondjaim!
Zömmel aszfalton használom a gépet,de föld úton is elég gyakran megyek.
A gondom a következő,hogy borzasztóan kopnak!
Kb 400 km t mentem vele,új gumikkal vettem,és a fele oda van mindnek!
Méreti:elől 80/100-21 Barum
hátul:110/90-18 Mitas Cross
Mit tegyek rá hogy mind a két terepviszonynak megfelelő legyen,és ne legyen túl drága sem.
Centírozni kell utána?Gondolom igen.
A többit e-mailen.
Képet e-mailen küldök.
baggio0513@freemail.hu
- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...
Elérhetőségeim :
e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198
Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)
: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...
akit érdekel valami ír-hív megbesz. (képeket tudok küldeni)
14-62-es áttétellel volt 80-85. Most kisebb van hátul, de nem mértem, hogy mennyit megy.
Ez nem akkumulátortöltő.
Annyi feszt ad a fesszabályozó ami elég épp a visszatöltéshez.
Ez nem olyan mint az autó....
Ez tapasztalat....
Amúgy meg a helyén is rátehetné a töltőt, ha a csavar bele van rohadva az akksiba.
Bár lehet azért mert már ideje lenne lecserélni...
az akksi nem tölti fel magát eléggé?:S:D
mer úgy oda van rohadva az egyik pólus, h fingom nincs h szedjem le róla a csavart...