Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet kapni autós boltban olyan adalékot amit a hűtővízhez kell keverni és eltömíti a lyukat, de egy bontott hűtő sem a világ vége. És igen mehetsz vele nyugodtan csak figyeld a műszerfalon ne forrjon meg. Egyébként én is 1,5L-es kevert fagyállóval motorozom hogy tudjam pótolni ha kell.
Én AFAM-ot használok teljesen jó Persze nem úgy hogy a fél flakont ráfújod
Mythbustersben simán beleverték a tojást a V8-ba
Semmi baja sem volt, a sárgája megfogta
Nagyon szép motorod van!
Az igy lettem motoros rám is fokozottam igaz főleg most hogy újra gyűjtök
ha ilyet keresel akkor hogy ne nézzenek hülyének, ne hűtőrácsot ,hanem vízhűtőt, vagy hűtőradiátort keress:) a hűtőrács az ami elé van rakva műanyag. egy kis mustárt a hűtővízbe rakva el lehet tőmíteni, de azt a vízpumpa nem nagyon kedveli, csak végső esetben ajánlott
meg még annyi, hogy motorozhatok vele, így hogy mindíg indulás elött feltöltöm, mikor hazaérek, meg után kell töltenem deszt vízzel egy fél decivel kb?
ha egy kicsit ki van lyukadva a hűtőrács, de téll annyira, h délután lemostam a motorom, és az elöbb vettem észre h 1 csepp van az alján, felette pedig a rács kb 5cm-ig vizes és nem hiszem h az az h még nem száradt meg, és eddig mindíg gyanúsan eltűnt egy kis víz a rendszerből, és azt hittem hengerfejes, stb, de a csövön a hűtőrács alján alig volt meghúzva a bilincs, és gondolom ott eresztett...
tehát ha még mindíg eltűnik a víz, akk ott ereszt, csak egyből elpárolog, ahogy kijön gondolom...
Ha ez a para, mennyibe fáj egy hűtőrács, új, vagy használt, vagy vmi?:S
vagy nem lehet azt valahogy kijavítani?
adjatok ütleteket pls
Egy zárlatos akku megegyezik azzal, mintha nem lenne benne indexműködésileg? Az enyémben tényleg csak az index és a duda miatt lenne akku. Mert nincs benne. Semmilyen fordulaton sem reagál az index. Nomeg a féklámpa miatt is lenne benne, mert annak több kell, mint amit a generátor bír. Még szerencse, hogy ezek nem kötelező felszerelések segédmotornál. Így megvagyok nélkülük.
és az akku töltésére szolgáló tekercs áááramja van egyenirányítva, a világítás sajnos váltakozó árammal megy...
hogy erre miért nem gondoltam.... köszönöm mindenkinek
karburátor felé
tudtommal külön tekercs szolgál az akkumulátor töltésére, és külön tekercs a világítás energiaellátására, legalább is az enyémben
Ha már power a téma.Melyik irányba kell lemozdulnia záráskor, a dugó felé vagy a kipuf felé?
Generált, váltakozó áramról, az elektromotor nem működik.
Szerinted ha működne, akkor minek raktak volna bele a Japók akksit?
Hogy legyen irányjelződ?
Ez így van, és kész. (ezt jól elmagyaráztam )

Lényeg a lényeg:
Vannak a poweres szériában olyan elektronikai alkatrészek, aminek a normális működéséhez akkumulátorra van szükség magyarul egyenáram kell.
Ezek a motorok úgy vannak tervezve, ha véletlenül zárlatos lesz az akksid, akkor sem hagyjon ott az út szélén, mondjuk mint a személyautók, vagy az ETZ....
El tudsz menni hazáig, van irányjelző, változó fordulaton változó intenzitással.
A töltés, elvileg12-14,7 Volt között mozog a fesszabályzótól, és fordulattól függően.
Viszont amit generál, annak áramereje kicsi.
Az akkumulátor, egy áramtároló telep.
12V feszültég, típustól függően4,5,6,10...stb Ah.
Ez az áramerősség.
Pl 10Ah, 1 órán keresztül 10 A áramerősséget ad le.
Amúgy a DT-ben 2 töltőtekercs található, az egyik az akksi töltésérő, a másik a világításról gondoskodik...
Lehet nem teljesen volt pontos a magyarázat, már régen tanultam, de talán lesz képed róla, hogy hogy is működik...
Amúgy akkora bénák!
Ha ezzel a hülyeséggel akarják kitölteni a műsoridőt ha már cigány bűnözéssel nem is basszus feljönnének ide aztán hónapokig csak ez lenne a téma.Utána jönne mondjuk a burnout utána meg a stunt meg a más kipufogó
Ha ezeknek a hireknek a 10%-át mondanák el szerintem akkoris több lenne az adás mint 20-25 perc
Az igazi hirek! kuruc.info
De nem sorba van kötve a generátorra, így nincsenek kapcsolatban. Hiszen a lámpa leveszi a maga áramát, ami alapjáraton a váltóáram miatt picit villog, aztán a fesz szabályzó is leveszi a magáét, majd egyenirányít és kap az akksi belőle
Felvettem msn-re hogy szóljak neki de nincs fennt
és ha a generátor tud elég áramot biztosítani egy égőnek, akkor eleget töltene utána az akkunak, hogy ne merüljön... áhh hüyle vagyok én ehhez.
DE ha egyazon generátor tölt egy akkut és működtet egy fogyasztót, akkor muszáj, hogy össze legyen kötve. Azért nem világos Mind fail. májnd fél
A lámpa leszívná az akksit, ezért az direktbe megy a tekercsről. És igen, menet közbe az akksi kapja a töltést, így ha nem teljesen van lemerülve, akkor használható.
Le is vették a vididet.....
Figyelnek....
Ez amúgy fura nekem. Ha az akkut tölti a generátor, akkor effektíven a generátorról is megy a power, a sarunál össze van kötve. Elektronikához se értek, és nekem fura, hogy miért villog egy motor lámpája alapjáraton, holott az áramkörbe egy akku is be van kötve, ami önmagában is tudja úgy működtetni az égőt, hogy világítson rendesen. (szóval ha van olyan áramforrás, ami működtetni tudja, akkor a másik forrás időleges kihagyásaikor miért szűnik meg világítani?) Valaki megpróbálná elmagyarázni?
hát igen, nagy vitatéma, hogy elmossuk-e a láncokat időnként a rajta maradó por miatt, amit még sprayjel rá is rögzítünk. A spray is elég ragaszkodó :D próbáltad már idomról mosni? Hallottam olyat is, hogy a spray elsődleges feladata a hűtés és a tömítőgyűrűk ápolása. Én olajozom a gyűrű nélküli láncomat, az ingyen van.. főleg mert lassan cserés.. már rossz állapotban vettem. Egy komolyabb telefonra + 10ezer Ft-ra cseréltem.. és még egy motort is adtak ajándékba a kopott lánchoz.
Láttál olyan zsírsprayt, ami nem repül le róla?
Én most Castrolt használok, de az is összebussza a kereket mint a fene...
Hogy rohadjon meg..
Ha kevés a sav, pótold deszt. vízzel, majd töltővel töltsd fel rendesen.
Ha gyengélkedik, akkor menet közben is gyengélkedik.
A power akksiról működik.