ha a 125-ös dt-mbe haldoklik az akksi, kevés benn a sav, meg jóval lassabb a a power check gyujtáskor, akkor menet közben is más valamivel?
vagy attól függetlenül menet közben ugyan olyan mintha teljesen jó akksi lenne benne?
O meg X gyűrűs láncokban belül van zsír, jah. Ezért nem szabad őket mosni gőzborotvával, meg benzinben, stb. Olaj is gyűjti az igaz, de az le is csöpög illetve repül róla menet közben, mint a láncspray is, a zsír viszont igen ragaszkodó.
Az LC-hez más lamellákat ír elő, de a méreteket nem közli az oldal. Az R-es széria meg alapból más kialakítás. De ettől függetlenül előfordulhat, hogy jó másé is bele. Méretek után érdeklődj, szerintem a webshop címén megírják neked a méreteket, miben különbözik az MX az LC és R -től. Továbbá az RD-ket is szerintem ugyanazzal szerelték.
köszi a linket! felmerült bennem még pár kérdés, de most csak egy jut eszembe. ez a (kuplung)tárcsa kompatibilis más 80as dt kuplungtárcsájával? vagy csak az mx-é jöhet szóba? nincs valakinek elfekvőben 2 db jó állapotú?
és az adásban a "balesetveszélyes" megmoccanás az volt, amikor úgy előzött a motoros, hogy éppen elment a szembejövő és egy holt üres szembesávban (igaz záróvonalon keresztül, de ez magában nem balesetveszélyes) odahúzta neki, kb 110-ig... egy olyan motoron baromi veszélyes 110-zel menni... igaz magyar utak.. de az nem veszélyes, amikor az !én sávomon belül! szembejövő forgalom közben kb 60km/h-s sebességkülönbséggel megelőz egy autós (én 70nel mentem). megelőz.. fenét... ment a sávomban, csoda hogy elfért
Gecó az agyamat eldobom!Mi megy az RTL hiradóban?Motorosok felvették ahogy 200 felett száguldoznak mittudomén mi városok között és feltöltötték egy hires videó megosztóra a rendőrség vizsgálódik.És ezt a videót mutogatják link
Volt benne egy másik videó is de abban sem mentek 200 felett.
Még ennyi faszt.Mostmár a motorosokat is össze akarják ugrasztani a néppel beszarok.Köcsög nagyorrúak
milyen az a gyorsgázkar? :D nem tudom elképzelni... mágnes segít behúzni? esetleg tűgörgőkön fut? Vagy felhúzod előre és gombnyomásra egyből nyélen van?
Tegnap azt tapasztaltam, hogy mielőtt tartalékra kellene rakni a csapot, azt csinálja, hogy ha fix tempóban fix gázzal megyek néha olyat csinál, mintha gyújtáshibás lenne. "Ledarál" xD Utána pedig kis fordulaton lefullad, viszont menni megy szinte rendesen ha gázt adok és kicsit lassabban reagált a gázra. Meg is ijedtem, hogy nem-e éppen megszorul. Aztán elkezdte, hogy lassan áll be alapjáratra, ekkor raktam tartalékra. Minden tünet elmúlt 2mp alatt. Másik DT-m egyszerűen megállt minden előjel nélkül. Nálatok van hasonló tapasztalat?
ha a 125-ös dt-mbe haldoklik az akksi, kevés benn a sav, meg jóval lassabb a a power check gyujtáskor, akkor menet közben is más valamivel?
vagy attól függetlenül menet közben ugyan olyan mintha teljesen jó akksi lenne benne?
nem gyengék, enyémben nincs nagy kompresszió, és most, hogy eltaláltam a beállítást, 90et megy , de hogy 80 alá menjen a végsebesség igen erős szembeszél kell és egy bomber dzseki. Gyorsulása meg olyan, hogy mire az autó átér egy lámpán zöldre váltásnál, és már 100m-re vagyok. (tudom, nem nyomják neki, de azt akartam kifejezni, hogy elég fürge) De egy 80ashoz képest meg...
vagy attól függetlenül menet közben ugyan olyan mintha teljesen jó akksi lenne benne?