helló, meglepően sokan hajtanak ilyen öreg kecskét, én is. Ezekből létezik a legtöbb a világon. Lamellákat motoros webáruházakban is találsz. Itt egy például: http://robogotuning.hu/spd/CDF...
tárcsát... nézz szét hirdetőoldalakon
sziasztok!
én is kuplungproblémával küzdök. a motorom egy 80as dt. azt hiszem mx. az évjáratában sem vagyok biztos, olyan 1982 körüli lehet, kerek lámpás, a motorszáma 5j0-001512. na ehhez a motorhoz keresek kuplunglamellát és a közéjük való tárcsát. lehet ilyet kapni egyáltalán? hajt még valaki ilyen öreg kecskét? segítsetek! mellékeltem egy képet a motorról.
Jól van. Oké. Nincs harag. Csak elmagyaráztam, hogy értsd miről beszéltem. Amúgy annyi a nyitja h a főtengelyen csökkentették a terhelést + nyitott cuccokat kapott kb úgy pörög mint egy ÁÁÁLLLAAAT De ugyanakkor nem üzemórás, csak emelt teljesítménye van.
Elhiszem én Neked....csak mire megcsinálod faszán...hogy ne ugy mennyen mint amiket mostanság lehet kapni 500 ezerért....az még+100 ezer. (A Te esetedben nem, mert neked már gyárilag tuningolt..)
Nah jólvan netmotoros "barátom"...
Mondd már el h mit tudsz te erről a motorról? Azon kívül h úgy néz ki a blokkja mint a dt-nek... Más áttétellel dolgozik, nyitott hengerrel, nagyobb karbival, le van könnyítve a blokk, felesleges cuccok nincsenek benne pl: ballansz tengely+ egyebek... GYÁRILAG!(nem gányolt) Lehet okoskodni, de az ilyen gyárim megette a hebo csöves 2006-os tzr-t...
Jah a pöcs blokk neve minarelli am6... Nézz szét hogy miket lehet hozzá kapni. Nem csak a ccm-számít.
sasolj rá: http://www.youtube.com/watch?v...
További szép napot!
inkább ez... Alkatrészt is bármikor tudok hozzá biztosítani, nem horror áron. idomszettől, a blokkalkatrészig.
Ha érdekel: 06-30-535-36-45
NEM KÍNAI, ÉS ERŐSEBB A DT-NÉL!
Gyári tuningos, szériában a legjobban felszerelt kivitel. Elöl fordított Paioli teleszkópok, hátul állítható teló, Dellorto karbi, Airsal nicasilos hengerszett, elöl-hátul tárcsafék, AJP fékrendszer fém fékcsövekkel, Tomaselli erősített kormány, gyorsgázkar, kézvédők, stb....stb. Gyárilag erősebb az átlag 50-eseknél. Kerékméret: 21-18 Bővebb információ telefonon, vagy e-mailben.
Hát ez mind igaz amit írtam és kipróbáltam ezt a kuplung csúszik-e gurulás közbe húztam neki 1 kis gázt aztán ráfékzetem a gázt tartottam és a motor először alapjáratra ment aztán meg kezdet leállni , ezt csinálta akkor jó? És áttételhez komolyan nem lett nyúlva ezért vagyok így kiakadva , hogy mi lehet.
nemértek veled egyet.... oké valaki megveszi 700ezerért újonan és használja pár évig. Én vettem az enyémet 250-be 2004-es, nemlehet tudni hogy menyi km van benne, én beletekertem tavaly augusztus óta 9000km-t, 5000km-nél cseréltem dugót benne gyári dugó volt benne. Egy simosn elbujik melette, nem egy kategória... az én motoromba bőven 20e km fölött van, kapott uj láncot dugót fékbetéteket telószimeringet. Én szerintem szebb mint egy 80-as és nem kell tarts a rendőröktöl és leglaább meg is szépen
Mérnem veszel valami 80-ast vagy valamit? Ezek annyira nem mennek....aztán milliókat kérnek érte....Egy picit jobb mint egy zsír simson....soha nem vennék ilyen motort. a Sok hülye újonnan megveszi 500 ezerért azt rá 1 évre meg eladja 300 ezerért mert rájön hogy semmire se tudja használni..Ahhoz hogy megtanulj motorozni meg egy simson is jó...
Szevasztok ! Segitséget kérnék Yamaha dt 50 sm-t szeretnék vásárolni.. Van is 1 szimpatikus ajánlat.. 3 éves. 14.000 km van benn . Sokallom kicsit.. Szerintetek ? Amugy a motor szép.. Előre is köszi .
http://robogotuning.hu/spd/CDF...
ez kell neked