Szevasztok ! Segitséget kérnék Yamaha dt 50 sm-t szeretnék vásárolni.. Van is 1 szimpatikus ajánlat.. 3 éves. 14.000 km van benn . Sokallom kicsit.. Szerintetek ? Amugy a motor szép.. Előre is köszi .
Próbáld meg azt, hogy van az a menetes rész amit rá tekersz a meghajtásra azt húzd feljebb és van egy kis perem a bovdenházon hogy ne csússzon ki a menetes cuccból nah arra a peremre tekerj rá forrasztó ónt. Uhh ezt jól elmondtam mind1 csinálok egy rajzot hátha úgy világosabb.
két személlyel jobban érezhető ha csúszik. úgy állítsd be a kuplungbovdent, hogy a kar végén legalább 1cm-t "lötyögjön" mielőtt érződik hogy húzod, és hat is valamit
pl. ha szép menetből elkezded neki húzni, de közben adsz neki hátsóféket, hogy ne tudjon gyorsulni akkor elkezd felpörögni, holott nem is gyorsulsz. Vagy csak odarántod neki és még azelőtt felpörög hogy elkezdene gyorsulni. olyan mintha behúznád kicsit a kuplungot
Félrte értitek amit írtam v rosszul írtam :D
azt akartam kifejezni , hogy 6.-ba vagyok és a fordulat már 9 ezernél van körülbelül (ami már sok nem szeretem pörgetni a motort) és a motor még csak 40-45 km/h-val halad
(Minden sebesség fokozat jó , a motor rendesen kipörög , nem fullad , áttételhez nem volt nyúlva.)
fúrás meg semmi hasonló nem befolyásolja, hogy X sebességnél hogy pörög a motor. Szóval ha nem lett lánckerék cserélve rajta azóta, nem pöröghet jobban. Esetleg ha a kuplungod csúszik. Az meg, hogy 40-nél 9et forog kicsit kevés infó.részletezd ezt a részét. melyik sebességben?
Hello mindenkinek , megint egy kis segítséget szeretnék kérni ,
a Yamaha Dt 50 Lc- m régen amikor megvettük 70-et tök lazán 2 emberrel is vitte emelkedőnek meg minden , meg lett fúrva a henger de a motor csak ilyen 50-el megy kb 40 -nél már olyan 9 - ezres fordulaton van. A hátsó kerékbe van egy kis 8-as de az ennyire gondolom nem befolyásolná , a motor nem fullad meg ilyesmi szóval a karbi beállítás is jó kell legyen (a gyertya is barnás színű)
Koszi h irtal. Nekem minden jo az oratol kezdve a bowdwnig, csak az van vele hogyha a kereket kiveszem es vissza beleteszem akkor megforgatom a levegoben es mutat az ora. De ha leteszem a foldre a kereket es megyek vele akkor meg megse moccan az ora. Nem tudom mi lehet vele. Menet kozbe egy kicsit se billen ki az ora. Azt hittem azert mert kell ala valami pakolas. Ha lesz otleted meg akkor irj. Az a legkevesebb bajom. Epp amikor motoroztam elszakadt a kuplung bowdenem is. Na de mar meg van az uj. Csak fel kell tenni. Udv!
"egy fél decit max" úúúú , az a összlökettérfogat 2/3 -a. annyit inkább nem kéne, csak pl egy kis fecskendőnyit pl 1-2 ml. bár mint olvastam a problem megoldódott, csak a későbbiekre..
2005-ös 50-es DT-hez keresnék supermoto felniket! Hol tudok ilyenre szert tenni! Köszi
azt akartam kifejezni , hogy 6.-ba vagyok és a fordulat már 9 ezernél van körülbelül (ami már sok nem szeretem pörgetni a motort) és a motor még csak 40-45 km/h-val halad
(Minden sebesség fokozat jó , a motor rendesen kipörög , nem fullad , áttételhez nem volt nyúlva.)
a Yamaha Dt 50 Lc- m régen amikor megvettük 70-et tök lazán 2 emberrel is vitte emelkedőnek meg minden , meg lett fúrva a henger de a motor csak ilyen 50-el megy kb 40 -nél már olyan 9 - ezres fordulaton van. A hátsó kerékbe van egy kis 8-as de az ennyire gondolom nem befolyásolná , a motor nem fullad meg ilyesmi szóval a karbi beállítás is jó kell legyen (a gyertya is barnás színű)
Milyen olajat ajánlatok Yamaha DT 80-as blokkjába?
Előre is köszönöm!
fordualtszammerot
fordulat spiralt
power motort
Ha valakinek van valamelyik jo aron, szoljon! Koszi!
Ezt írd már le légyszi ,hogy hova dugta a """szerelő""" a benzincsövet, mert engem is érdekelne...