Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem járasd kicsit, nekem is volt már motorom ilyen az első 10-15 percben. fúrás után újraállítás is kell neki. ha nem javul sem állításra, sem járatásra, körbejárnám a gépet, nem-e valami légszűrő csatlakozás lemaradt a szerelésben. vagy szimering fordítva, vagy bármi (csak random példát mondtam) vagy fordítva berakott dugó
Szerintem az lesz. De karika vagy gi is szólhatna valamit, nekik ez a szakmájuk
és akkor azért lehet,hogy rugdosásra nem indul? lejtőn lefelé pedig hiába rakom sebességbe, ha nem húzom a gázt lefullad. amúgy igen hörög. de ha lejtőn sebességet rakok neki kicsit hörög, de hiba húzom a gázt, nem reagál csak hörög. akkor karbi lehet a baj?:S
Gáz húzásra hörög? Mert szerintem fúrás után több nafta kell neki. Állítani kéne a karbit.
bocsi, véletlenl haverom nevén volt bejelentkezve a rendszer, szóval én írtam pár soral leljebb. tudtok valamit segíteni? valami ötlet?
hali srácok!
Pár sorral kértem, segítsetek rajtam, hogy mi lehet az Lc2-es gondja. Tud nekem valaki segíteni?
Hát nem tudom...nem olyan nagyon jó állapotban van....csinálok mindenről képet, aztán mondj egy árat.
mennyiért?
Jah, ez szett, szóval mégis 80-asra való. Benéztem, bocs.
125-re is jó, ha valakinek arra kell. Amúgy milyen és mennyiért?
Valakit nem érdekel láncszett DT 80-hoz? HA valakit érdekelne, akkor dobok fel képeket.
1998-2010-ig gyártott yamaha Dt 50-hez blokkalkatrészek eladók!
Pl:
-50-es fúrható henger+hengerfej 8.000Ft
-50-es jó állapotú hengerszett 16.000-19.000Ft
-főtengely 15.000-18.000Ft
-kuplungszerkezet erősített lamellákkal 14.000Ft
-gyári membrán 3.000Ft
-karbonlapos nyitott membrán 5.000Ft
-malossi membránlapok 2.000Ft
-24-es Dellorto karbi 12.000Ft
-14-es Dellorto karbi 10.000Ft
-gumi nyitott szívócsonk 4.000Ft
-fém nyitott szívócsonk 4.000Ft
-Arrow jobb oldali kipurendszer(Rx-en volt) 18.000Ft

+minden ami egy blokkban van.
Ha bármi más kell, kérdezz!
További képek e-mailben.

Tel: 06-30-535-36-45 e-mail: 2csako@citromail.hu
ja értem..
Sziasztok

A DT 125 LC2 főfékhengeremben a tömítőgyűrük tönkrementek.Tudtok esetleg ilyet vagy honnan tudnék beszerezni.
így van

hirdetésnél ott volt,skype címem mellé írtam
le lett szedve egy napiszaros hülyegyerek miatt

rics22@yahoo.com
vagy xbox22@citromail.hu
Cdi-125R
Nekem ugyan nem kell, de hogy keressenek e-mail ben ha az adatlapodra ki sincs írva ? találják ki...
CDI még mindíg megvan
Keressetek ITT,vagy mail-ben
125R-hez való
állítsd be az alapjárati keveréket és jó lesz.
helyesbítek a gyorsan csinálom az lassan csinálom akart lenni
nem teljesen világos amit írtál, mert a "hirtelen ráhúzom" és a "gyorsan csinálom" szerintem majdnem ugyan az. Amúgy szerintem az alapjárati levegőn kéne állítani. Mikéntjét visszább olvashatod.
Hello! Van egy kis probléma a motorommal. Alapjáraton megy és hirtelen ráhúzom a gázt akkor kicsit "dadog" és csak utána pörög föl, ha ugyanezt gyorsan csinálom akkor nincs semmi probléma. Mi lehet ez? Karbit kipucoltam, levegőszűrőt kipucoltam, gyertyát megnéztem(másikat nem próbáltam bele) a motor nem melegszik túl szóval nem tudom, hogy mi történhetett el sem állítottam semmit és eddig jó volt... (DT125R)
Amelyikben a főfuvi van!
Melyik az a kehely cső?
Hát igen.Én ezért szoktam üresen hagyni a dátumot.Aztán később kitöltöm
Akk add meg hogy 06-000000000000000000 ne mást szívassál...mert másnak több száz forintjába is kerülhet..