Na jó lett....
Valszeg a kehelycső koszosodása okozta.
Köszi de nem érdekel, autósportban inkább a Rally ami vonz.
Egyszer már voltam kint Renault kupán, de meg lehet sülni, és tömegiszonyom is van.
Egész héten sok volt a melódia a tüzépen, úgyhogy pihizek délutánig, utána meg budifestés muteréknál.......
Kipuccantottam a karbit.
Sehol nem volt retek, sem víz!
Viszont a kehelycsövet nem mostanában vették ki, mert körbe volt rakódva vastagon trutyival.
Lehet ez volt a baja, ezt megtakarítottam rendesen.
210-es főfuvi van az enyémben, amit megmértem 125-ös főfúvókának felel meg.
Hogy volt -e dörzsárazva nem tudni, ennyit mértem.
Viszont a suberben a zöldszínű kis lapka, ami a bowdent rögzíti a rugó alatt, az is fordítva volt berakva ezért mászkálhatott az alapjárat.
Jah a tűn a helyzetelő seager, alulról a 2. rovátkában van, ha ez segít valakinek....
Gondoltam megosztom veletek...megyek próbára...
Írtam volt, fix menet, 5000 -es fordulat 6.-ba egyenes út....
Nem is simán megy, kicsit kecskézik, de ha kicsit visszaengedem a gázt, nincs szép átmenet a keverékcsökkenést rángatással kompenzálja...Nem állítgattam a keverékcsavart, sem a subert....
Nah megyek kipuccantom ezt a fost,
majd leveszem a sarut, nyitott powerállásnál, és kipróbálom úgy nem -e az elektronika szarakszik.
hy skacok!
Sikerült felújítani a motoromat, kapott új furatot, és új dugót. Minden patentül össze lett rakva, erre nem indul rugdosásra:S
Próbáltam vele lejtőn lejönni, de ahogy 1-esbe, vagy 2-esbe rakom elindul-dadog kicsit, ha gázt húzok minimális a gyorsítás(szinte semmi), ha elengedem a gázkart pedig lefullad:S
Tudtok segíteni, hogy mi lehet a probléma?:S
elektronika? vagy valami ellett baszva a dugónál?
hasonlot észleltem,amikor enyhe lejtőn szakaszosan huzom a gázt,hogy huzom..visszaengedem..és ujra ráhuzok,ekkor egy pillanatra besszagat és megindul.szerintem ez azért van ,mert egy pillanatra nem minden fordulaton ég a keverék,mert nem kap ujra annyi keveréket,ami az adott fordulathoz szükséges és később,amikor már elég neki a benzin,akko húz.ezt én találtam ki,én erre gondolok,de majd az okosabbak megmondják a tutit
Biztos, hogy motorikus? Lehet asszonyal ketten mégjobban beül, relatíve lazul a lánc, aztán amiatt rángat lágy terhelésváltásoknál. Persze ha elkened neki, akkor kifeszül és mintha semmi sem lett volna.
Hy.
Ma voltam Pesten asszonykával mocizni.
Megkergettem egy párszor a mocit, viszont egyenletes gázon (pl 5000-en tartva fix menetben 6.-ban néha be-be szaggat. Ha egy picit engedek vissza a ggázon, akkor meg hirtelen beránt, nincs finom átmenet.)
Ezt hidegen nem csinálja, csak ha egyszer rendesen megtekerem, utána.
Húzatáskor nem fullad, nem változott semmi, csak fix gázon menetelve, pici reakcióra -hirtelen ránt,rángat...
Valakinek volt már hasonló problem?
Lehet szétborítom a karbit, oszt kipuccantom....de nem feltétlen dugulást produkál....
Látom gyűjtöd a CASIO-kat Nekem is van 2db egy számológépes valahol valamelyik fiók mélyén meg egy BGP-260-as http://cyrilrabih.chez-alice.f..." target="_blank">ILYEN én ezt hordom lehet bele telefonszámot, szöveget írni több időzónát mutat egyszerre, stopper is van benne emlékeztető funkció stb...stb
A hirdetéséhez megadott telefonszámon egy automata jelentkezik be valami tv, meg magazin közös tökömtudja mije. Ha direkt ad meg valaki ilyet és ezzel szívat meg másokat, még kárt is okozva, mert ugye fizetek a hívásért, akkor az alább olvashatja a véleményem. Ha meg véletlen írta el, akkor meg javítsa ki!
Valszeg a kehelycső koszosodása okozta.
Köszi de nem érdekel, autósportban inkább a Rally ami vonz.
Egyszer már voltam kint Renault kupán, de meg lehet sülni, és tömegiszonyom is van.
Egész héten sok volt a melódia a tüzépen, úgyhogy pihizek délutánig, utána meg budifestés muteréknál.......