Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Karbibeállítás [L=http://www.szocimotoros.hu/hu/...]--ITT
Igen 17-esek...
Nem úgy van , hogy csak veszek bele csapágyakat....
Azt hittem én is...
3 hétbe telt, mire belefaragtam őket.
Elég nagy szívás volt...
Hátsóba tengelyt is kellett csináltatnom...
Ezek 17-esek? A keréktengely passzolt vagy azt a kerék csapággyal kell orvosolni?
Valaki nem tudna nekem olcsón hátsó cross sárvédőt?
Elvileg egy jól behangolt Dt végig húz...
Ha kitakarítottad a karbit és ellenőrizted a légszűrőt, akkor jöhet a karbiállítás.
Régebben leírtam a karburátor beállítását.
Használd a keresőt.
Rájössz mivel lehet állítani, milyen tartományban.
Sok sikert....
A membránnal ne foglalkozz, esetleg ha tudsz szerezni 0,3-as lapot, attól kicsit fellélegezne a motor...
Köszi.
Yamaha Brembo.
A TZR kerekei...
Egész fasza lett a DT-d! Gratula! Ezek cagiva kerekek?
Légszűrőt tisztítsd ki esetleg csere(nem nagy összeg) karbit is pucold ki és utána jöhet az állítás
de majd úgyis jönek a tapasztaltabbak és megmondják mi a téma
hát ha nem megy úgy ahogy kéne akor elöször mindig karbi tisztítás de ha rés van a membrán nál az már okozhat gondot de nem hiszem hogy ekorát
Sziasztok!
Nem régiben vettem egy 80 as dt-ét.Amikor hozzám került nem volt jó a berúgója,ezt miután megoldottuk kiderült hogy hidegen rugásra eggyátalán nem akar indulni,csak tolás(ugy 20 méter mire nagynehezen beröffen)Melegen vagy langyosan azonnal indul.Még annyi hogy 6 ezres fordulat alatt csak gondolkodik,6 nál elkapja ellkezd húzni egészen 7-7,5ig utánna megint csak gondolkodik és lomhán kipörög ugy 8-8,5(terhelés alatt ,1esben is)Benzint kap rugásnál is.A kipufogót már kiégettem,a gyertya NGK er8es.A kompresszió a berugón elég gyengének tűnik de állitólag ez az áttétel miatt van,viszont a gyetya helyénél szerintem elég nagy a nyomás ahogy az ujjammal megnéztem.Levettem a membránházat,az eggyik membrán között kis rés van,talán ez okozhatja a problémát?,és a légszűrő gumicső fele is mintha visszadolgozna egy kicsi benzint.Szerinetek mi lehet a problémák forrása?Carbon membrán lapok hogy hatnak a teljesítményre,javítana a gépen?azt szeretnám hogy lentebbröl húzzon.Bocsi a regényért de próbáltam körbeírni hogy kiderüljön mi a gond.Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv:Zsolti
Yamaha DT 80 (vízhűtéses) alkatrészek eladóak !

- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...

Elérhetőségeim :

e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198

Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)

: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...

akit érdekel valami ír-hív megbesz. (képeket tudok küldeni)
Értem...
Attól, hogy van egy gyönyörű kislányom és egy nekem szép párom, akiknek a földi megélhetését én biztosítom javarészt anyagilag.
Nem félek a haláltól, csak teljesen más a felfogása az embernek a harmadik X után.
Fiatalon én is sok ökörséget megcsináltam, tudnék róla órákat mesélni....
Ezt értettem fosás alatt.
"ha nem fosnék"---Mitől is? Há nem bízol a DT-ben?
A gyári áttétel tudtommal 16-57.
Nekem most 15-55 van rajta, + átmérőbe 10 cm-rel kisebb a hátsó kerék.
Én direkt így lőttem be a hajtást, hogy 2 személlyel is jól gyorsuljon.
Nekem is fent van pikk-pakk 100-on, menne többet is, ha nem fosnék.
Azért füstöl magas fordulaton jobban, mert akkor kever sűrűbbre a pumpa!
Akkor kinyitod teljesen, és full dolgozik.
Alapon 1:70 körül kever, maxon olyan 1:25-1:30
Vagy hegyezd szét annyira a gépet ,hogy olyan tüzelőanyag igénye legyen amihez akkora lyuk kell mint a fúvóka helye, és a gond megoldva.
vagy karbicsere és akkor nincs vele s ok szopás csakhát kb 7-8ezer vagy a menyi már rég nézegetem az alkatrészek árát
húhh hát nem tom lehet a szinek zavarnak össze vagy megbuktattak paint-bol téged nah mindegy am a paintost téleg nem értem de téleg ha minden kötél szakad akkor nézzél szét a ragaszók világában szerintem
Lehet kéne! :DDDDDDD
Na ez nem semmi... nem szoktál felkérésre user manualt készíteni?
Itt:
Itt egy fotó is!
vagy marad a ragasztás mást nem igazán tudsz szerintem.