Igen 17-esek...
Nem úgy van , hogy csak veszek bele csapágyakat....
Azt hittem én is...
3 hétbe telt, mire belefaragtam őket.
Elég nagy szívás volt...
Hátsóba tengelyt is kellett csináltatnom...
Elvileg egy jól behangolt Dt végig húz...
Ha kitakarítottad a karbit és ellenőrizted a légszűrőt, akkor jöhet a karbiállítás.
Régebben leírtam a karburátor beállítását.
Használd a keresőt.
Rájössz mivel lehet állítani, milyen tartományban.
Sok sikert....
A membránnal ne foglalkozz, esetleg ha tudsz szerezni 0,3-as lapot, attól kicsit fellélegezne a motor...
Sziasztok!
Nem régiben vettem egy 80 as dt-ét.Amikor hozzám került nem volt jó a berúgója,ezt miután megoldottuk kiderült hogy hidegen rugásra eggyátalán nem akar indulni,csak tolás(ugy 20 méter mire nagynehezen beröffen)Melegen vagy langyosan azonnal indul.Még annyi hogy 6 ezres fordulat alatt csak gondolkodik,6 nál elkapja ellkezd húzni egészen 7-7,5ig utánna megint csak gondolkodik és lomhán kipörög ugy 8-8,5(terhelés alatt ,1esben is)Benzint kap rugásnál is.A kipufogót már kiégettem,a gyertya NGK er8es.A kompresszió a berugón elég gyengének tűnik de állitólag ez az áttétel miatt van,viszont a gyetya helyénél szerintem elég nagy a nyomás ahogy az ujjammal megnéztem.Levettem a membránházat,az eggyik membrán között kis rés van,talán ez okozhatja a problémát?,és a légszűrő gumicső fele is mintha visszadolgozna egy kicsi benzint.Szerinetek mi lehet a problémák forrása?Carbon membrán lapok hogy hatnak a teljesítményre,javítana a gépen?azt szeretnám hogy lentebbröl húzzon.Bocsi a regényért de próbáltam körbeírni hogy kiderüljön mi a gond.Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv:Zsolti
Attól, hogy van egy gyönyörű kislányom és egy nekem szép párom, akiknek a földi megélhetését én biztosítom javarészt anyagilag.
Nem félek a haláltól, csak teljesen más a felfogása az embernek a harmadik X után.
Fiatalon én is sok ökörséget megcsináltam, tudnék róla órákat mesélni....
Ezt értettem fosás alatt.
A gyári áttétel tudtommal 16-57.
Nekem most 15-55 van rajta, + átmérőbe 10 cm-rel kisebb a hátsó kerék.
Én direkt így lőttem be a hajtást, hogy 2 személlyel is jól gyorsuljon.
Nekem is fent van pikk-pakk 100-on, menne többet is, ha nem fosnék.
Azért füstöl magas fordulaton jobban, mert akkor kever sűrűbbre a pumpa!
Akkor kinyitod teljesen, és full dolgozik.
Alapon 1:70 körül kever, maxon olyan 1:25-1:30
húhh hát nem tom lehet a szinek zavarnak össze vagy megbuktattak paint-bol téged nah mindegy am a paintost téleg nem értem de téleg ha minden kötél szakad akkor nézzél szét a ragaszók világában szerintem
Nem úgy van , hogy csak veszek bele csapágyakat....
Azt hittem én is...
3 hétbe telt, mire belefaragtam őket.
Elég nagy szívás volt...
Hátsóba tengelyt is kellett csináltatnom...
Ha kitakarítottad a karbit és ellenőrizted a légszűrőt, akkor jöhet a karbiállítás.
Régebben leírtam a karburátor beállítását.
Használd a keresőt.
Rájössz mivel lehet állítani, milyen tartományban.
Sok sikert....
A membránnal ne foglalkozz, esetleg ha tudsz szerezni 0,3-as lapot, attól kicsit fellélegezne a motor...
Yamaha Brembo.
A TZR kerekei...
Nem régiben vettem egy 80 as dt-ét.Amikor hozzám került nem volt jó a berúgója,ezt miután megoldottuk kiderült hogy hidegen rugásra eggyátalán nem akar indulni,csak tolás(ugy 20 méter mire nagynehezen beröffen)Melegen vagy langyosan azonnal indul.Még annyi hogy 6 ezres fordulat alatt csak gondolkodik,6 nál elkapja ellkezd húzni egészen 7-7,5ig utánna megint csak gondolkodik és lomhán kipörög ugy 8-8,5(terhelés alatt ,1esben is)Benzint kap rugásnál is.A kipufogót már kiégettem,a gyertya NGK er8es.A kompresszió a berugón elég gyengének tűnik de állitólag ez az áttétel miatt van,viszont a gyetya helyénél szerintem elég nagy a nyomás ahogy az ujjammal megnéztem.Levettem a membránházat,az eggyik membrán között kis rés van,talán ez okozhatja a problémát?,és a légszűrő gumicső fele is mintha visszadolgozna egy kicsi benzint.Szerinetek mi lehet a problémák forrása?Carbon membrán lapok hogy hatnak a teljesítményre,javítana a gépen?azt szeretnám hogy lentebbröl húzzon.Bocsi a regényért de próbáltam körbeírni hogy kiderüljön mi a gond.Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv:Zsolti
- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...
Elérhetőségeim :
e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198
Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)
: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...
akit érdekel valami ír-hív megbesz. (képeket tudok küldeni)
Nem félek a haláltól, csak teljesen más a felfogása az embernek a harmadik X után.
Fiatalon én is sok ökörséget megcsináltam, tudnék róla órákat mesélni....
Ezt értettem fosás alatt.
Nekem most 15-55 van rajta, + átmérőbe 10 cm-rel kisebb a hátsó kerék.
Én direkt így lőttem be a hajtást, hogy 2 személlyel is jól gyorsuljon.
Nekem is fent van pikk-pakk 100-on, menne többet is, ha nem fosnék.
Akkor kinyitod teljesen, és full dolgozik.
Alapon 1:70 körül kever, maxon olyan 1:25-1:30