Teljesen gyári áttétel:D nem tom miért megy enyire. Van még egy kérdésem a hátsó kerék felet van vaalmi víztartáj kiegyenlitő tartáj lenne vagy mi na mind1 nekem leleövi a tetejéről a dugót nem tudod miért van ez? előre is köszi!
Azt, hogy 80-as, a henger köríves alakjáról gondolom, az 50-esé kockásabb, és emlékezetem szerint (most nem megyek ki megnézni) nem olyan a bevágás a henger oldalán az olajpumpa fölött. (sőt talán nincs is)
nekem nem ette az biztos. A képen látszik, hogyan van gyárilag. Én is így csináltam. (csak ugye gyárilag a pirosas jelölésű elem nem gumi, hanem műanyag) [[unatkoztam, rajzoltam]]
Nem tudom pontosan, hogy milyen a simson gázcső, én egy rendes PB gázpalack kétrétegű gumicsövéből csináltam, levágtam egy darabot, kicsit vékonyítottam rajta, és beraktam a karbiba, hogy körbevegye a membrán szívócsonkját ha felrakom a karbit és passzos legyen.
Ez 80-as, és gyári a karbi, ott egy kemény műanyag betét lenne+ belül egy tömítő gyűrű szerűség. Én gumi gázcsőből csináltam oda "bélést", hogy ne mozogjon a karbi.
Jó estét kívánok!
Lenne egy kis problémám. Remélem tudtok segíteni.
Van egy régebbi Yamaha DT 50-es motorom. (kép adatlapomon)
Az a probléma vele, hogy nem a gyári karbi van rajt így a membrán felőli része nagyobb mint a membrán szívó csonkja. Próbáltam gumit oda tenni de megette a benzin.
Mivel tudnám odarögzíteni a karbit a szívócsonkhoz?
Előre is köszönök bármilyen segítséget!
További jó estét kívánok!
Ui: Tudom, hogy gyújtsam fel inkább a motort, de mégis rendbe szeretném hozni.
Sziasztok. Van egy yamaha dt 125-öm. Nem müködik rajta a kilometerora. Azt szeretnem megkerdezni, hogy a teleszkop es a kerek kozt van a mérője, es a teleszkop meg a mérő kozt van gyarilag valamilyen pakolas, alatét? Itt van segitsegül egy kép hogy mire is gondolok. Ami pirossal van kihuzva egy vonal oda gondolom hogy megy gyarilag valami mert nem feszul hozza a kerekhez. Elore is koszonom
Lehet 80-as. :) Nekem 49 van belefarigcsálva.
- a linkeket nem rakom ki, mert valamiért nem úgy rakja ki, hogy jó legyen...
Elérhetőségeim :
e-mail : gabi910617@freemail.hu (MSN-is ez)
mobil : 06303462198
Amik még megvannak : (+ amiket még nem írok le)
: komplett váltórész, lendkerék,főtengely, kuplung-elsőfékbowden, hátsófék(komplett dobbal), első sárvédő, központi teló, első teleszkópok, tank, lábtartók, km óra, kormány, hátsó 18" komplett kerék, hűtő, (+hűtőidom), kuplungkar, csomagtartó, láncvédő...
akit érdekel valami ír-hív megbesz. (képeket tudok küldeni)
Köszönöm szépen a segítséget!
Vagy valahonnan lehet rendelni olyat?
Köszönöm Mcadwee!
Lenne egy kis problémám. Remélem tudtok segíteni.
Van egy régebbi Yamaha DT 50-es motorom. (kép adatlapomon)
Az a probléma vele, hogy nem a gyári karbi van rajt így a membrán felőli része nagyobb mint a membrán szívó csonkja. Próbáltam gumit oda tenni de megette a benzin.
Mivel tudnám odarögzíteni a karbit a szívócsonkhoz?
Előre is köszönök bármilyen segítséget!
További jó estét kívánok!
Ui: Tudom, hogy gyújtsam fel inkább a motort, de mégis rendbe szeretném hozni.
World Series by Renault