Én már mentem 80°%Metanol 20%ricinus keverékkel is. a babetta elment vele ,csak a a teljesítménygörbe nem szaladt ki a koordinátarendszerből amugy a nitromethan a tuti ,csak attól elkezdett csattogni a B207
Srácok én nem akarok lebaszni senkit, de tényleg az etanol meg autós forumokba kéne írni ezt. 2 napja csak az etanolról van szó, próbáljunk meg a topic témájával kapcsolatosan írni.
Imprezából az STI szerintem nem volt brutális.
Érzére akkorát tol, mint egy jóerőben lévő könnyű kis tdízel, mondjuk egy 170Le-s 2.0TDI A3-as, csak éppen nem 2000-től 3000-ig, hanem végig a fordulatszámmérőn :)
Elvileg igértek nekem annó egy RS4-es próbát, na ismerős azt mondja hogy az már kezd veszélyes lenni :)
Én annó TT-ből "csak" a 225Le-s 1-essel mentem, de attól nem estem hasra konkrétan.
Egyébként abban hol lehetett kikapcsolni a tc-t? nem jöttünk rá.
Az izooktán kompressziótűréséhez képest, ettől az etanol fűtőértéke kb csak 70%-a az izooktánnak. És ezért is hiába a magasabb kompresszióviszony miatti nagyobb hatásfok, a kisebb fűtőérték miatt a powa is kisebb lesz.
Ja hát hogy is szokták mondani, az autó az középmotoros vagy micsoda, ha már hátsókerék.
Ezekből a sor 5-ös turbós urquattro a legfaszább. Na az legalább be is tapad :)
Azért a plusz lóerők nem egyszerűen jönnek. Hiába nagyobb a kompressziótűrése az üzemanyagnak, a fűtőértéke alacsonyabb, mint az izooktáné.
Egyébként az f1-es kocsik 86-ban mentek utoljára asszem 6 bar töltőnyomással, utána már korlátozták 4-re és 2.5-re késöbb. Na azok 98%-ban toluollal mentek, persze le is jött így 1500ccm-ből edzésen 1400 paripa :)
Az xxl tuning azt hittem csak kékledekkel, pörgős dísztárcsákkal, meg matricákkal és izléstelen spojlerekkel foglalkozik.
Általában ilyesmi autókon szoktam látni a matricáikat, forgalmazott cuccaikat. És szokás szerint az összes a leggyöszebb alapmotorral.
Akkor lehet,hogy sima skf.De remélem azért minőségi.
A szűrő simota motor szűrő.boxom nincs.kosárból raktam össze.Kocsin volt nekem simota,jó volt(bár sokan elfelejtik a legfontosabbat,beolajozni.
Aki legjobban spórolni akar, az általában Mercedes S320CDI-t vesz 30 millerért és 3-4 évente cserélgeti, mert ott számít igazán a fogyasztás, ott van meg igazán a szarrágás, az sem baj, ha havi milliók mennek el a kocsira :) Az a párezer ft az tönkretenné :)
Én a győri XXL-röl tudnék mesélni.Egy általuk épített autótt vettem aminek szétégett a belseje párszáz km után.Aztán eladtak egy greedy turbot amiben kínai belső volt(turbo szakcég véleménye szerin aki megvízsgálta)amiből alig 500km után kétoldalán kihányta az olajat.Aztán megvették az összetört 200sx-em,hogy a motorja kell alkatrésznek,erre összarakták a saját bontott karosszérijukal és hamis eredet vizsgával az én neveme alatt adták el.Majd pár hónap múlva felhívott egy ember,hogy vett tölem egy autót de nem megy át az eredtvizsgán.Akkor elborúltam és az új tulajokal ment le hozzájuk ütökel.Én lenyugtattam az új tulajt és mikor megemlítettem,hogy 10percen belül rendőrségen vagyunk vissza csinálták és átadták egy haverjuknak.
Direktszűrő meg azért kuka, mert SEMMIT sem hat, semit sem szűr, egy tervezett szívócsőhöz, airboxhoz képest csak rosszabb és ha már semmit sem szűr, akkor minek rá, csak holtsúly.
-50-es fúrható henger+hengerfej 8.000Ft
-50-es jó állapotú hengerszett 16.000-19.000Ft
-főtengely 15.000-18.000Ft
-kuplungszerkezet erősített lamellákkal 14.000Ft
-gyári membrán 3.000Ft
-karbonlapos nyitott membrán 5.000Ft
-malossi membránlapok 2.000Ft
-24-es Dellorto karbi 12.000Ft
-14-es Dellorto karbi 10.000Ft
-gumi nyitott szívócsonk 4.000Ft
-fém nyitott szívócsonk 4.000Ft
-önindító (újszerű) 14.000Ft
-Arrow jobb oldali kipurendszer(Rx-en volt) 18.000Ft
+minden ami egy blokkban van.
Ha bármi más kell, kérdezz!
További képek e-mailben.
Tel:06-30-535-36-45 E-mail: 2csako@citromail.hu
:06203638034
a link nem jelenik meg nekem
- elérhetőségeim,leírások a linkekben... :
RACING BAZÁR :
http://racing-bazar.hu/motorkerekpar/motorkerekpar_alkatresz/yamah
a_dt_80_%28vizhuteses%29_alkatreszek
EXPRESSZ:
http://www.express
z.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-21285582/
Érzére akkorát tol, mint egy jóerőben lévő könnyű kis tdízel, mondjuk egy 170Le-s 2.0TDI A3-as, csak éppen nem 2000-től 3000-ig, hanem végig a fordulatszámmérőn :)
Elvileg igértek nekem annó egy RS4-es próbát, na ismerős azt mondja hogy az már kezd veszélyes lenni :)
Én annó TT-ből "csak" a 225Le-s 1-essel mentem, de attól nem estem hasra konkrétan.
Egyébként abban hol lehetett kikapcsolni a tc-t? nem jöttünk rá.
Ezekből a sor 5-ös turbós urquattro a legfaszább. Na az legalább be is tapad :)
Egyébként az f1-es kocsik 86-ban mentek utoljára asszem 6 bar töltőnyomással, utána már korlátozták 4-re és 2.5-re késöbb. Na azok 98%-ban toluollal mentek, persze le is jött így 1500ccm-ből edzésen 1400 paripa :)
Általában ilyesmi autókon szoktam látni a matricáikat, forgalmazott cuccaikat. És szokás szerint az összes a leggyöszebb alapmotorral.
A szűrő simota motor szűrő.boxom nincs.kosárból raktam össze.Kocsin volt nekem simota,jó volt(bár sokan elfelejtik a legfontosabbat,beolajozni.
Direktszűrő meg azért kuka, mert SEMMIT sem hat, semit sem szűr, egy tervezett szívócsőhöz, airboxhoz képest csak rosszabb és ha már semmit sem szűr, akkor minek rá, csak holtsúly.