Nem akarok beszólni, de ezt bármelyik bömbi megcsinálja, ami akár szivó, akár turboval szerelt és legalább 2literes... (alatta is megcsinálja egy 1.8as is jó sofőrrel)
Az ac csere csak akkor szükséges ha gázt csinálna az etanol aminek kb.1% esélye van.injektorok cseré 90%ban csak a tuningolt autóknál szükséges.
A másik,hogy kötve hiszem,hogy egy 250ezres vems jobban megéri egy gyári autóban mint egy 45ezres kiegészítő elektronika.3éve ezel foglalkozom de meghibásodást még nem okozott az etanol okos használatnál.
Nem a kekeckedésért....
Üzemanyag: a motor működéséhez szükséges anyagok.
ide értve olajak, fagyálló, stb...
Amiről te beszélsz azok tüzelőanyagok.
Alcohol, gázolaj benzin, petróleum stb.
Ha van a haverodnak ilyen vasa, akkor tudod miket kell az E-85-höz kicserélni hosszútávon.
Értem itt benzinpumpa, injertorfejek, stb.
A kérdés hogy megéri -e hosszútávon, vagy egyszerűbb beletankolni a 100-as benzint, és ahhoz progizni a Vams-et....
"Ezek a motorok benzinhez vannak kitalálva, ezzel működnek már évtizedek óta hibátlanul...
Az E5-el senki nem ment még el több százezret...hogy legyen kép a tartósságról."
hali erre reagálnék.A belsőégésű motorok nem benzinhez vannak kitalálva hanem üzemanyaghoz.
Az alkoholos üzem elöbb létezett mint a fosszilis.
illetve nem csak takarékoságból jut az emberek eszébe,hanem környeztvédelem és teljesítmény növelés miatt is.Haver gépe is 500paci felett van és kombi bömbi e85-el.De van 700felett evo8 is e85-el.
105oktános versenybenzinek felel meg és az égéshője kétharmada a benzinének.A turbosok imádják igazán.
De itt 2 legyet üthetsz egy csapásra, mert az E85-ös 105-ös oktánnak felel meg. Ha sikerül jól beállítani a gépet, akkor úgy spórolsz, hogy közben +teljesítményed is lesz. Azt olvastam, hogy Dél-Amerikában évtizedek óta használják a benzines kocsikban. Őket kéne valahogy kifaggatni.
Csapágytémához hozzászólva.
Én is kerestem SKF-et a robesz felújításához, és egy haver a boltba felhomályosított, hogy azt is már több országban gyártják, ezekből állítólag a Francia, és a Német gyártásúak a minőségiek...
A többivel sok a problem.
Etanol:
Ez egy tök jó dolog. Olcsón motorozni, autózni...
Viszont ha motorozol, és azt munkába járásra, takarékosság szempontjából használod, akkor érdemes megoldás az etanol.
Ha hobbi, akkor szerintem nem.
Ezek a motorok benzinhez vannak kitalálva, ezzel működnek már évtizedek óta hibátlanul...
Az E5-el senki nem ment még el több százezret...hogy legyen kép a tartósságról.
A másik amivel nem értek egyet, ha valakinek van egy többszáz lóerős autója vagy motorja, mert sebességmániás, és spórolni akar.
Valamit valamiért, bár ez az én véleményem....
Nekünk is van a családban 520! LE-s 3,5-es BMW, F12-es kamion csigával megturbózva (veszett kutya néven Googlen) és 20 litertől eszik felfelé.
Nem gondoltunk még az E5-re.
Ha valaki spórolni akar, az vegyen dízel Golfot.
Nem akartam senkit megsérteni, csak leírtam ezekről a véleményem...
Az a gáz tudod,hogy elég kevés segítség jön a kismocihoz ,így mindenre magamnak kell rájönnöm mint annó a kocsinál.Ahoz képest,hogy nem csináltam ilyet még soha jól megy.Ha valami nem lesz jó majd probálok mást.
Bementem az skf képviseletben,elmondtam mim van,elmondtam mit szeretnék és ehez a legjobb minőségű csapágyat kértem.Válasz:te ezt keresed.Ez minőségi felső kategória.A legkevésbé érzékenyek.Vedd úgy,hogy idéztem.
A direkt szűrővel még nem foglalkoztam különösebben.Levettem eyet a polcról annó amelyik tetszett és ennyi.Miért kuka?
Első sárvédő tudtommal átalakítás nélkül rámegy. Fejidommal nem tudom hogy akarod, az YZ-be ugye nincs lámpa, de az azért nem árt ha van A WR-ét szokták rápakolni. WR
ezt melyik országra gondoltad?
A másik,hogy kötve hiszem,hogy egy 250ezres vems jobban megéri egy gyári autóban mint egy 45ezres kiegészítő elektronika.3éve ezel foglalkozom de meghibásodást még nem okozott az etanol okos használatnál.
Üzemanyag: a motor működéséhez szükséges anyagok.
ide értve olajak, fagyálló, stb...
Amiről te beszélsz azok tüzelőanyagok.
Alcohol, gázolaj benzin, petróleum stb.
Ha van a haverodnak ilyen vasa, akkor tudod miket kell az E-85-höz kicserélni hosszútávon.
Értem itt benzinpumpa, injertorfejek, stb.
A kérdés hogy megéri -e hosszútávon, vagy egyszerűbb beletankolni a 100-as benzint, és ahhoz progizni a Vams-et....
Mit kaphat a hajtókar te jó isten
Az E5-el senki nem ment még el több százezret...hogy legyen kép a tartósságról."
hali erre reagálnék.A belsőégésű motorok nem benzinhez vannak kitalálva hanem üzemanyaghoz.
Az alkoholos üzem elöbb létezett mint a fosszilis.
illetve nem csak takarékoságból jut az emberek eszébe,hanem környeztvédelem és teljesítmény növelés miatt is.Haver gépe is 500paci felett van és kombi bömbi e85-el.De van 700felett evo8 is e85-el.
105oktános versenybenzinek felel meg és az égéshője kétharmada a benzinének.A turbosok imádják igazán.
Én is kerestem SKF-et a robesz felújításához, és egy haver a boltba felhomályosított, hogy azt is már több országban gyártják, ezekből állítólag a Francia, és a Német gyártásúak a minőségiek...
A többivel sok a problem.
Etanol:
Ez egy tök jó dolog. Olcsón motorozni, autózni...
Viszont ha motorozol, és azt munkába járásra, takarékosság szempontjából használod, akkor érdemes megoldás az etanol.
Ha hobbi, akkor szerintem nem.
Ezek a motorok benzinhez vannak kitalálva, ezzel működnek már évtizedek óta hibátlanul...
Az E5-el senki nem ment még el több százezret...hogy legyen kép a tartósságról.
A másik amivel nem értek egyet, ha valakinek van egy többszáz lóerős autója vagy motorja, mert sebességmániás, és spórolni akar.
Valamit valamiért, bár ez az én véleményem....
Nekünk is van a családban 520! LE-s 3,5-es BMW, F12-es kamion csigával megturbózva (veszett kutya néven Googlen) és 20 litertől eszik felfelé.
Nem gondoltunk még az E5-re.
Ha valaki spórolni akar, az vegyen dízel Golfot.
Nem akartam senkit megsérteni, csak leírtam ezekről a véleményem...
A direkt szűrővel még nem foglalkoztam különösebben.Levettem eyet a polcról annó amelyik tetszett és ennyi.Miért kuka?
SKF katalógusban ilyet én még nem láttam.
Direkt szűrőt milyet vettél? Mert kb 99%-uk a kukába való.
WR