Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én probálom a teljes kreativitásom kiélni.A mocim nem szép lesz de komoly.A blockot teljesen felújítottam.Első túlméretre fúrva,kpuf oldal tágítva,púpos proxa dugó,síkolt hengerfej,átdolgozott égéstér(a gyári 10,2kompresszió helyett most jóval több van.1mm biztos le van szedve a hengerfejből)sport platina brisk gyertya.Felső kategóriás c3 skf csapágyak,felső kat.skf szimeringek,felújítatótt főtengely/hajtókar.Új tömítések mindenhova és most alkotok bele egy új kuplungot.Valószinüleg egy tzr 125-ből készül.

A karbi egy direkt szűrőt kapott és készül az átfúvókázás.
kb.egyelőre ennyi.A gyújtáshoz még keresek segítséget mert abban nincs rutinom annyi,hogy nekiálljak.Kiváncsi leszek.
no para,rutinos vagyok.Ha 15óra meló után éjjel még látom a monitort az is csoda.De a legszebb amikor már gyorsabban megy a kezem a klavin mint a szemem.Akkor születnek érdekes dolgok
A gumi evésre elég sok tesztet végeztünk.Két hónapig állt tiszta etanolban tömités,szimering...és semmi.
De elég ha azt mondom,hogy van egy 1983as toyota celica suprám.28éves , 300ezer km-el.Ha a harminc éves gumik három éve bírják az etanolt én meg vagyok győzve.Carstylingon klubot és fórumot is vezetek.Ott már alapból töröljük a "megette az etanol az index búrámat" kommenteket.Erre a válasz álltalában az,hogy ha éjjel kiülsz a kocsiba,hallod ahogy csámcsog


A téveszve abból adódott ,hogy mikor behozták az emberek 90%-a összekeverte a metanolal ami valóban agresszívabban reagál a gumi alkatrészekre.De még nem volt példa rá.

Ami egybe előnye és hátránya,hogy kimossa a teljes üzemanyag rendszert.Nekem a tdr tankom egy hetet állt etanolban.Naponta többször átöblítettem,megráztam.Egy csomó cuccot kimosott belöle.
Bocsi elírtam.Lassabban ég ezért kell hamarabb begyújtani.Éjjel már nem fogott az agyam.
Állt.10-15fok a sima gépeknél detalálkoztam már extrém 30-33fok-al is.A programozható előgyújtás ezért lesz jó mert minden fordulaton változik.Majd padon kiderül a pontos beállítás.
Oda akartam kiliukadni(mielőtt még sértődés lesz a humorból) hogy ha nagyobb okatánszámú, akkor nyilvánvalóan lassabban ég, amihez értelemszerűen nagyobb előgyula kell
Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget! A 125 ös LC2 es dt-m karbijához szeretnék fúvókát venni. De sajnos a gép nincs itthon így nem tudom megnézzni magam! Az lenne a lényeg hogy a főfuvókának milyen méretű a menete? Meg hogy esetleg jó e hozzá más régebbi motor fuvókája pl: MZ, Simson persze gha kell feldörzsárazva! Végül még a karbi tipusa Mikuni VM26 ss. A segítségeteket előre is köszönöm!
húú ,ez tényleg elgondolkodtató
"Nagyobb előgyújtás mert gyorsabban ég."

Gázolajhoz meg jó az utógyújtás gondolom, mert az méglassabban ég:)


na végre valaki aki nem a haverja apjának a kereszlányának az öccsétől hallotta a dolgot

Azt is hallottam ,kb az előbb említett módon, hogy az alap benzineshez gyártott gumialkatrészeknek árthat. Pl. főtengelyszimmeringel nem vész össze? Benzincsap gumijával? Tűszelep gumijával?
Az etanolnak semmivel sem rosszab a kenése mint a 95 benzinek.
jó kenése a 89-esnek volt anno.

A lényeg,hogy 105 oktános versenybenzinek felel meg,károsanyag kibocsájtása 90%-al kevesebb és ami leginkább érintene még minket,hogy az égéshője kétharmada a benzinének.

A másik,hogy dúsabb keverék kell belőle mivel az e85 oxigéndúsabb.14,7:1 helyett 9,8:1,elméletben.
De maradjunk annyiban,hogy minden motornál más a beállítás.Az alap,hogy 20%-al nagyobb fúvókák és beállítás.Nagyobb előgyújtás mert gyorsabban ég.
Motor tapasztalat még csak annyi,hgy jobb gázreakció,meg jobb végsebesség.Kocsiban több a tapasztalat.
Sziasztok! Van egy MTX 125 R2-ről bontott Keihin karbim. Eladó 16000ft-ért, ha valakit érdekel írjon! bzoltan94@indamail.hu

Most még ebből a motorból szinte minden megvan.
figyeljetek oda,hogy az olyan motoroknál ahol em az olaj pumpa vay egyébb modon történik a keveredés,hanem ti keveritek be a tankba ott lehetnek keveredési problémák.Nem minden kétütemű olaj keveredik rendesen etanolal,és van amelyik 24-48...óra múlva ha nem hanálod kiválik belöle.Semmi kül.csak ilyen mz szerű cucc lesz amit újra össze kell keverni.Akik maguk keverik be ,elöszőr oldják fel az olajat benzinben és úgy mehet a tank etanolhoz.
Szasztok!Én etanolal már vagy három éve járok.Szinte mindenbe használtam.több száz lovas gépekbe.A kismotoral most probálkozom elöször.Az etanolról mindent tudok amit csak lehet.a kismotor is úgy lesz megoldva,hogy 10,5-12 közötti kompresszió,átfúvókázott karbi és egyelőre nagyobb előgyújtás aztán programozható.De egyelőre még készül.
A hátsó gumid milyen állapotú, és mennyiért adnád? Ja és ha van akkor képet légyszi.
Én úgy tudom ,hogy az etanol kevésbé "ken" mint a benzin. Tehát ez okozhatna gondot. Bár ha működik vele és elmegy annyit etanollal mint benyával akkooorrr okkkéééééé

Egyébként az etanollal jobban megy a dötö nem?
OK :)
Köszi szépen!:) örök hála
elsőfék bovden : 138 cm

kuplungé : 96 cm
Sziasztok!
régebben még valaki keresett itt a forum-on power szelephez tárcsát találtam ITT Nekem meg kellene egy kis DT-s baráti szivesség, ha volna valakinek DT125R-hez hengerfeje, az szóljon nekem!
Köszi előre is üdv!
Megmérem írom pár perc, de felesleges megmérni ha kell tuti meg egyezik....
Üdv.Bal oldali kis idom megvan?Kipufogó van.Mennyi lenne az ára.Köszi.
Simán fúvókázni kell hozzá, és el kell fogadni, hogy van amit megzabál az etanol amit a benzin nem.
(pl olasz benzincsap simsonra, na azt megeszi)
A kuplung és elsőfék bowdent meg tudod mérni? nekem sajnos már nincs meg a szakadt:S
Sziasztok! A DTRemben rossz a power motorja. Nem tudja valaki, hogy milyen árban van? Sehol sem találok eladót. Bontottan milyen árra számíthatok?
Ezt már kikisérletezték a németek hogy 2 ütemű motorba de kell hozzá külön adalék hogy ne legyen szárító hatása és ha nagyon jártas vagy benne akkor tudod hogy növeli a fogyasztást is ha ugyanazt a teljesítményt akarod elérni.Árban nem lesz annyira érezhető a különbség hogy megérje vele erölködni.