Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És hol találsz emberi áron jó állapotú legújabb RE idomot, vagy egyáltalán a régebbi R idomot? Hűtő és oldalidomból hiány van! Viszont az YZ-hez egy polisport idomszett 20 ezer forint. Nemhiszem hogy egy az egyben rámenne, kis alakítgatás kell hozzá.
idomszett
Potom árért elvihető egy yamaha dt80-as, 6 sebességes, membrános, karburátor nélkül, de ha hozol karburátort ki lehet próbálni. Részleteket e-mailben adok róla, nagyon olcsón el lehet vinni, vagy csere is érdekel, ha kell küldök még képeket is. Budapesten megtekinthető, de kissé sürgető a dolog.
Nem tudja valaki, hogy a mostani DT 125-RE idomjai rámennek-e egy 96os DT 125R-re? Vagy esetleg YZ 125 idomokat lehet-e rá tenni? Kicsit szeretném korszerűsíteni a mocit és pl az első sárvédőt és a fejidomot is szívesen lecserélném, de akár az egész idomszettet, csak nem tudom, hogy milyen menne rá.
az már nincs eladtam...
kuplungod nincs véletlenül?
Erre valaki?
Hello mindenkinek egy komoly ár ajánlatot teszek a mai napra (csak mára érvényes)

- komplett 80as DT váltórész (mindennel együtt) 7000 ft

+ ajándék főtengely...

akit érdekel hív, vagy ír e-mailt :

Tel : 06303462198

e-mail : gabi910617@freemail.hu
Va valakinek 50/80dt kuplungja eladó?Az enyém tdr de arra nem tudok szerezni és állítólag a dt az europai változata és nagyon sok az egyezés.
Sosem volt még használva, dél körül rakok fel képet
Az a gáz,hogy kevés a karbis tapasztalat.Az injektorosba pontos értékeket tudok de karbinál még kisérletezni kell.Én megszerzem a 20%al nagyobb fúvókákat és beállítás.Nem merek kissebbet mert magas frdulaton parázok,hogy elszegényedik.A szegény keverék nagyobb kárt tud okozni.De kiderül.
A kompresszió emelés mindíg jó hatásal van mindenre ha emeled az oktán számot,de vedd figyelembe,hgy késöbb nem rakhatsz bele rosszabb üzemanyagot.Bár a 95-ös is elvisel olya 11:1 kompressziót.Bár sokat számít,hogy vízhűtéses vagy léghűtéses-e a gép állítólag mert az üzemi dolgok sokat számítanak.ezért nem lehet a léghűtéseseknél olyan pontos illesztéseet találni...

De mondjuk olyan 0,5 vagy 1,0:1 kompresszió emelés és 10-20% etanol a benzinbe biztos,hogy pozitív lenne de a gyújtás része passz.Biztos megoldható.Én már arra emlékszem pontosan,hogy működik motoroknál.Én egy cdi gyújtát szeretnék felrakatni amin van előgyújtás vezérlő és vagy padon vagy kikisérletezve még kiderül,hogy hogy szeretnénk az előgyújtási görbét megalkotni.Hosszú játék lessz.
Jövőre nekem is jön a nagy csattogó
A simsonosok közül többen járnak tisztán etanollal.
(onnen tudom, hogy szétoldja az olasz benzincsapot:)

Tapasztalat szerint a normális (viton) szimmeringet nem bántja, fúvókából tizenszázalékkal többet kér.
rakom
igen.ez az amit mondtam,hogy nem vágom.A 2t/e85 alkotások még sehol nincsenek.Lehet az enyém lesz az első 2t/e85 ami nem kevergetve van hanem rendesen csak e85-re megcsinálva.
Remélem összejön.Egyelőre jól haladok.Ha sikerül egy veteránt is megalkotok. profi elektronikával.
Csak mert egy kis plusz teljesitmény miatt akarok én is leszedetni a hengerfejből.
A keverési arány etanol/benzinél minden gép máshogy kezeli.A párom új suzukia fele-fele arányban bármikor pöcre indul átalakítások nélkül.Az én suprám csak melegben szereti az 50-60%etanolt.télen alig 20%ot viselt el.Aztán az elosztó házon még alkottam az előgyújtásal.Magasabbra állítotam és állat lett.Többnyire mindent érzésre egyelőre,mert szeretek mindent igényesen műhelyel megcsináltatni ha elektronikáról van szó,de egyelőre anyagi okok miatt kellett egy megoldás.

Hatás:gyári adat 215km/h 50-50e85/95 5900ford/235km/h (220ig van számozva két személyel.30évesen 300ezer km 8,8:1 gyári kompresszióval(bár szerintem már nincs anyi)


szóval minden gép máskép reagál a kevergetésre.Elöször derítsd ki mennyire túlkalibrált az üzemanyag rendszer,mit visel el.És ha az 50/50 sok neki érdemes átfúvókázni és újra beállítani.Az előgyújtás állításhoz nem értek motoron.Anno tanúltam de az 10éve volt és nuku emlék.ezért megyek vele én is hozzá értőhöz.
Ne keverd a 2t- motort a 4t vel.

A sima 2t nek (nagyjából) csökkenő előgyulagörbe kell, a 4t nek meg növekvő.
persze ez csak első körben, és mondjuk nem kihegyezett motornál, mert ott nyilván girbegúrba, a körülményekhez alkalmazkodó görbe van.
A lényeg, hogy a kívánalom alapvetően ellentétes irányú a két motornál.
A hengerfejet nem mértem.Részben a kényszer vitt rá.A gyári adat 10,2:1 az gyári adatlap szerint.Ezt mindenkép emelni akartam.Tudtam az autóknál a tapasztalatot és ahoz képest néztem.Nem kellett pontos adat.A hengerfej sérült volt ezért a rendbehozatal anyageltávolitásal járt.síkból/égéstérből.Tudtam,hgy kb.mennyire esik és ennyi.Nem parázok tölle mert régen már alkotunk ilyet autón és az etanol brutális kompressziókat elvisel.Beleszámoltuk,hogy az olaj mennyit ronthat az oktánszámon és ennyi.De még így is 103oktán megvan.
A lényeg az volt:legyen rendbe hozva a hengerfej,legyen a gyári kompresszió felett de nem eszetlenül csak tapasztalatokra dolgozva.most olyan 12:1 körül van.
ezt még ladnál néztük.De ha meglesz a programozható akkor a mérésekel meglesz a fordulatszámhoz tartozó pontos értékek határa állítva.Egyelőre még nemsokan csinálták meg.kevés a gyakorlti tapasztalat.
igen lehetséges.De elég extrém eset.Van autó is aminek az ac pumpája nem bírja,de mindent lehet cserélni jobb minőségűre.

A gyújtást annyira nem vágom..ahoz nem értek.Van rá emberünk aki alkot vele,az ő asztala.De az biztos ,hogy az etanol jelentősen nagyobb előgyújtásal mérhetően nagyobb teljesítményt adott.Én most keresek szakembert aki a mocimon megalkotja nekem az elképzeléseim.Ha minden igaz már megvan.

http://sites.google.com/site/m...
remélem ő meg tudja nekem oldani a dolgokat.
Hogy mérted le hogy mennyit szabad leszedni a hengerfejből?
Etanol esetén ha felébe keverem benzinnel akkor is kell szerinted nagyobb fúvóka meg előgyújtás?Előgyújtást hogy lehet állitani?
Okker.
Viszont van amit ténylegesen elbont, mint mondtam, egy bizonyos fajta benzincsap búvárcsövét például megeszi.
Che?

10-15 fok?

Normál benzinmotornál, egyenes (szabályozatlan) gyújtás mellett a hazsnálatos előgyújtás 20 fok körül van.
(ez a benzin égési sebességéből fuckad)

Szabályozott gyuláknál fordul elő 30 fok feletti szög alacsony fordulatra, ez a fordulat emelkedésével csökken.
A powernak merre kell zárnia?A kipuf nyilása felé vagy a dugó felé kell lemozdulnia?