hali, engem érdekelne egy dt 80 lc2 es oldalidom, a kipuffogo felöli, esetleg csomagtartó, hátsó gumi, ha jo állapotban van, nekem most 130/80/18as van, kisebb kéne :) aztán lehet meg tudnánk egyezni az árán :)
Ja!
Most olvastam egy csomó cikket, hogy simsonokba meg mzkbe raktak etanolt tisztán. Több benzint kell neki adni, meg kisebb arányba az olajat. Majd lehet megpróbálom, de a frissen fúrt DT-m el nem akarok majd kísérletezni... Nah majd a simo-ba...azt felújítom 5 ezerből..
Sziasztok.Új vagyok,szóval sorry ha hülyeségeket írok a jövőben.
Elkezdtem kosárbol,csavaról összerakni egy yamaha tdr50 kismocit.Elég sok volt a gond vele de kezdenek normalizálodni a dolgok.Nincs valakinek pesten alkatrésze ötvenes vagy nyolcvanas dt-hez?Szívócsonk/membrán?
Sok az egyezés a két motor között.A motor generál már szinte kész csak építek egy tzr kuplungot bele és kész.egy emelt kompressziós etanolos block lesz benne.
Szia!
Amennyiben neked Yamaha DT LC2-es hez kellene egy CDi, és megelégszel egy utángyártottal a bolti ár alatt, ami már egy általam javitott és karbantartott motorban üzemel kb 4 hónapja, akkor tudok neked késziteni egyet rövid határidővel. A powert tökéletesen működteti, szikra is van vele bika, a motor tökéletesen üzemel vel. ha érdekel keress meg, e-mail cim az adatlapomon.
üdv márkatársak..
2000 dt 125 r em van, és egyik pillanatról a másikra azt kezdte el csinálni,hogy 8 ezres fordulat fölé nem megy,akad.80 km /h a vége. ngk 7 es van benne,pótgyertyának meg 9 es de azzal meg durrodott..ez gyertya lehet vagy valmi komolyabb? légyszi valaki mert itt a jóidő
köszi
én azokat nem bántom, nekem kell majd vennem egy normális hátsó gumit, mert ez tul széles, és visszafog, meg ha sárba megyek hamar eltömödik a hátsó villám, ugyanis a villa és a gumi közé csak az ujjam fér be, és 130/100/18as van fent
Van egy Simson s51 esem.Ha valakit érdekel szóljon eladó.Teljesen fel lett újitva.Iá:60000.Egy másik motorhoz hiányzik még a pénz.Keveset használom ezért is válok meg tőle.De azért nem minden áron.Km ora és viz höfok mérő is megvan hozzá rajta is van.
Én azt mondom nem kell agyon verni.Legalább "mi" legyünk normálisak.De azért el lehetne vele beszélgetni egy kicsit.Hogy változtasson a szokásán mert ennek nem lessz jó vége.
addig jár a korsó a kútra amíg be nem verik a fejét.Csak egyszer verje át egy olyan embernek a fejét,aztán sírhat a szája.Nem akartam ne bánts de azokat rohadtúl nem fogja érdekelni Csak téged ösci amikor csattog a fejed a fekete autó kerekén.Néha gondolkozni is kéne ha meg nem tudsz akkor szólj a szüleidnek.
És miket állítgattál el?
DT80 ülés, oldalidom..
19es enduro hátsó gumi..
Lehet van még több cucc :D
Tel: 06-30-535-36-45 e-mail: 2csako@citromail.hu
Most olvastam egy csomó cikket, hogy simsonokba meg mzkbe raktak etanolt tisztán. Több benzint kell neki adni, meg kisebb arányba az olajat. Majd lehet megpróbálom, de a frissen fúrt DT-m el nem akarok majd kísérletezni... Nah majd a simo-ba...azt felújítom 5 ezerből..
Elkezdtem kosárbol,csavaról összerakni egy yamaha tdr50 kismocit.Elég sok volt a gond vele de kezdenek normalizálodni a dolgok.Nincs valakinek pesten alkatrésze ötvenes vagy nyolcvanas dt-hez?Szívócsonk/membrán?
Sok az egyezés a két motor között.A motor generál már szinte kész csak építek egy tzr kuplungot bele és kész.egy emelt kompressziós etanolos block lesz benne.
Amennyiben neked Yamaha DT LC2-es hez kellene egy CDi, és megelégszel egy utángyártottal a bolti ár alatt, ami már egy általam javitott és karbantartott motorban üzemel kb 4 hónapja, akkor tudok neked késziteni egyet rövid határidővel. A powert tökéletesen működteti, szikra is van vele bika, a motor tökéletesen üzemel vel. ha érdekel keress meg, e-mail cim az adatlapomon.
Üdv Erik!
2000 dt 125 r em van, és egyik pillanatról a másikra azt kezdte el csinálni,hogy 8 ezres fordulat fölé nem megy,akad.80 km /h a vége. ngk 7 es van benne,pótgyertyának meg 9 es de azzal meg durrodott..ez gyertya lehet vagy valmi komolyabb? légyszi valaki mert itt a jóidő
köszi
még egy utolso szot az előzőkhöz, hát ideillő szám, csak érteni kell jó a refrén