Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ja .Csak a fószer nem engedett a 130 ból.
Szevasztok! adikaDT-vel ne foglalkozzon senki. Egy rossz hazug, köcsög, lopós gyerek. Haver üzletelt vele, mi hülyék megbíztunk benne, mi elküldtük a cuccot erre ő meg nem. Kis rohadék!
Ma kicsit játszottam: készítettem két 35mm hosszú ,első teló rugó előfeszítőt ,elég pontosak lettek, Yamaha Jog telószárból esztergáltam a csöveket, az aljára erős 8*40*4 es alátétet hegesztettem, és ebbe meg egy 8 as csavart ,ami a rugót helyezi. A hét folyamán bekerül oszt meglássuk
km óra...
A DT-d kormányán az a hengeres cucc az mi? Valami lámpa szerűség?
hát cimbi jol jártunk ezzel, mi?:D kockásra ültem a seggemet a kocsiba melletted. hát a makulátlan motortol kicsit kurvára messze volt sajna. jah és tökig sáros volt a motor, arra nem volt képes hogy lemossa pedig volt 3 órája minimum:) és ezért akart ő előszőr 150et kérni :D :D :D
majd találunk 1 jobbat neked tesókám :)
Yamaha DT 80 (Vízhűtéses) ALKATRÉSZEK ELADÓAK !

- nézzetek be
- elérhetőségeim, leírások a linkben :

http://racing-bazar.hu/motorkerekpar/krossz-enduro/yamaha_dt_80_%2

8vizhuteses%29_alkatreszek

Expresszen :

http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-21285582/
Eladó gyújtások!

Nagyon akció!
üdv márkatársak..
2000 dt 125 r em van, és egyik pillanatról a másikra azt kezdte el csinálni,hogy 8 ezres fordulat fölé nem megy,akad.80 km /h a vége. ngk 7 es van benne,pótgyertyának meg 9 es de azzal meg durrodott..ez gyertya lehet vagy valmi komolyabb? légyszi valaki mert itt a jóidő
köszi
Valaki írja már le milyen gyertya kell egy yamaha dt 50ccm 1987-88-as évjáratú motorhoz küldök képet is róla fontos!
Legelőször én is azt hittem, azt amikor kilazítottam láttam, hogy felugrott a kupak, azt megnyugodtam...

Amúgy meg kéne csinálni a köztes fogaskerekünket csapágyasra. Ahogy egy emberke írta is meg mutatta, hogy bele volt neki kókányolva egy csapágy.
csak vigyázz fejbe ne lőjjön a dugó
én a bal szétszedésével szenvedtem mert be volt rohadva a kupak...
Amúgy mi könnyen megoldottuk, mert nem lazítottam ki a felső két telószár befogo 8-as csavarokat, hanem megütöttem a fém dugót, és az lent maradt. Kiszedtem a seeger gyürüt, aztán fellazítottam a két csavart azt faszán kilőtte a kupakot!
Műanyag kupak---Seeger gyürü szerüség---fém kupak---hosszú rugó.
De amúgy tényleg jó lenne. Összeszedni egy pár DT-st, aztán elmenni valamerre!
Most nézegettem a gépkönyvet és azt találtam ,hogy kéne legyen egy 53mm es kis rugó az első teló nagy rugója felett. legalább is ha jól értelmezem. Nekem semmi ilyen nincs benne, a gyűrű álltal tartott fém "kupak" alatt rögtön a hosszú rugó van...

Nálatok ez ,hogy van?
jaja, megvolt telve a katalizátor darabkáival aztán nem tudott rendesen kipufogni, és ahhoz volt állítva a karbi, kiürítettük aztán se alapjárat meg semmi és hozzáállítottuk
Majd valamikor július-augusztusban nem csinálunk egy összeröffenést, vagy valami motorozást? Jah...de nem nagyon lesz aktuális, mert bejáratós lesz a DT. Azt akkor nem nagyon tudok menni 70-eket. De mondjuk bejáratom én egy hétvége alatt simán!
Kiürített hangtompítóra kellett újraállítani a karbit?
kösz! nemrég pucoltam karbit, légszűrőt. inkább játszok egy kicsit a levegővel, mert ki ürítettük a hangtompítót és rá lett állítva a karbi de akkor még "tekergetem" a csavarokat rajta. attol féltem hogy főtengely szimering vagy valami hasonló baja lehet.
Sziasztok!
Eladó egy vadonat új ezüst színű HELTEC krossz bukó L-es méret, gyors csattos, "E"-jelzéssel ellátott. Adok hozzá tartózsákot ami megóvja a karcoktól.
10.000.- érd.: 06-70-280-9222
Köszi a gyors választ, nekem eddig BP9ES volt benne de kipróbálom amit ajánlottál! Mégegyszer köszi!
ha így vetted, akkor már előtte is sz@r volt a rugó és nem a toldó tette tönkre, nem? vagy akkor miért tették bele a toldást?