Szevasztok! adikaDT-vel ne foglalkozzon senki. Egy rossz hazug, köcsög, lopós gyerek. Haver üzletelt vele, mi hülyék megbíztunk benne, mi elküldtük a cuccot erre ő meg nem. Kis rohadék!
Ma kicsit játszottam: készítettem két 35mm hosszú ,első teló rugó előfeszítőt ,elég pontosak lettek, Yamaha Jog telószárból esztergáltam a csöveket, az aljára erős 8*40*4 es alátétet hegesztettem, és ebbe meg egy 8 as csavart ,ami a rugót helyezi. A hét folyamán bekerül oszt meglássuk
hát cimbi jol jártunk ezzel, mi?:D kockásra ültem a seggemet a kocsiba melletted. hát a makulátlan motortol kicsit kurvára messze volt sajna. jah és tökig sáros volt a motor, arra nem volt képes hogy lemossa pedig volt 3 órája minimum:) és ezért akart ő előszőr 150et kérni :D :D :D
majd találunk 1 jobbat neked tesókám :)
üdv márkatársak..
2000 dt 125 r em van, és egyik pillanatról a másikra azt kezdte el csinálni,hogy 8 ezres fordulat fölé nem megy,akad.80 km /h a vége. ngk 7 es van benne,pótgyertyának meg 9 es de azzal meg durrodott..ez gyertya lehet vagy valmi komolyabb? légyszi valaki mert itt a jóidő
köszi
Amúgy mi könnyen megoldottuk, mert nem lazítottam ki a felső két telószár befogo 8-as csavarokat, hanem megütöttem a fém dugót, és az lent maradt. Kiszedtem a seeger gyürüt, aztán fellazítottam a két csavart azt faszán kilőtte a kupakot!
Most nézegettem a gépkönyvet és azt találtam ,hogy kéne legyen egy 53mm es kis rugó az első teló nagy rugója felett. legalább is ha jól értelmezem. Nekem semmi ilyen nincs benne, a gyűrű álltal tartott fém "kupak" alatt rögtön a hosszú rugó van...
jaja, megvolt telve a katalizátor darabkáival aztán nem tudott rendesen kipufogni, és ahhoz volt állítva a karbi, kiürítettük aztán se alapjárat meg semmi és hozzáállítottuk
Majd valamikor július-augusztusban nem csinálunk egy összeröffenést, vagy valami motorozást? Jah...de nem nagyon lesz aktuális, mert bejáratós lesz a DT. Azt akkor nem nagyon tudok menni 70-eket. De mondjuk bejáratom én egy hétvége alatt simán!
kösz! nemrég pucoltam karbit, légszűrőt. inkább játszok egy kicsit a levegővel, mert ki ürítettük a hangtompítót és rá lett állítva a karbi de akkor még "tekergetem" a csavarokat rajta. attol féltem hogy főtengely szimering vagy valami hasonló baja lehet.
Sziasztok!
Eladó egy vadonat új ezüst színű HELTEC krossz bukó L-es méret, gyors csattos, "E"-jelzéssel ellátott. Adok hozzá tartózsákot ami megóvja a karcoktól.
10.000.- érd.: 06-70-280-9222
majd találunk 1 jobbat neked tesókám :)
- nézzetek be
- elérhetőségeim, leírások a linkben :
http://racing-bazar.hu/motorkerekpar/krossz-enduro/yamaha_dt_80_%2
8vizhuteses%29_alkatreszek
Expresszen :
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-21285582/
Nagyon akció!
2000 dt 125 r em van, és egyik pillanatról a másikra azt kezdte el csinálni,hogy 8 ezres fordulat fölé nem megy,akad.80 km /h a vége. ngk 7 es van benne,pótgyertyának meg 9 es de azzal meg durrodott..ez gyertya lehet vagy valmi komolyabb? légyszi valaki mert itt a jóidő
köszi
Amúgy meg kéne csinálni a köztes fogaskerekünket csapágyasra. Ahogy egy emberke írta is meg mutatta, hogy bele volt neki kókányolva egy csapágy.
Nálatok ez ,hogy van?
Eladó egy vadonat új ezüst színű HELTEC krossz bukó L-es méret, gyors csattos, "E"-jelzéssel ellátott. Adok hozzá tartózsákot ami megóvja a karcoktól.
10.000.- érd.: 06-70-280-9222