Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vízpumpa szimering?
Emberek!

Még 2 hónappal ezelőtt vettem egy dugót, hogy megfúratom a DT-T. Nah most jött el az idő. Az előbb szétszedtem nézem a zsír új dugót szépen belecsusszan....azt hittem agyfaszt kapok....
Vagy szarul méártem le a dugót..vagy 2 hónap alatt enynit kopott volna amit kétlek. Majd most írok a robogotuning.hu-nak...ugyanis tőlük vettem, hogy nem tudják-e vissza cserélni. +3000 a posta...de mit tudok csinálni?! Ha meg nem veszi vissza, akkor meghirdetem...azt veszek egy másikat...
Hengerfej gyanús
sziasztok motorosok:)
Lenne egy kérdésem, a dt-n van egy tartály bal hátul az idom mögött, ha pörgetem a gépet, ott ilyen olajos v koszos víz csöpög ki.. Miért van ez?:( (mutató szerint a hőfok mutatója kb pont függőlegesen áll), szóval nem forr..
*azért választottam az MX alkatrészeket, mert ennek a típusnak sokkal erősebbek, vastagabbak a berúgó fogaskerekei mint az lc nek...
megint besz@art a berúgó szerkezetem, a szokások "köztes" fogaskerék adta meg magát... még múltkor beszereztem 50MX fogaskerekeket és most annak a "köztes" fogaskereke került bele. a fogak szélességéből kb 1-2 mm-ert le kellet köszörülni, szépen kiháézagolni és kész. a szerintem igencsak alulméretezett zégergyűrűs rögzítés helyett sajnos a drasztikusan erősebb hegesztést kellett választanom. legkívülre egy 12es laposalátét lett feépöttyölve alatta persze acél hézagolókkal. kézi köszörűvel könnyen oldható .

íme:
Oké.Köszi.Ha megvan a motor felrakom és megmutatom nektek.
a 80 lc2 10,5 le papíron....
hali!
megoldodott a kormányzár probléma?
csináltam vidit,ha kell még akkor felrakom
Köszi.
NEM! A 125-ös LC2 27 LE nem mindegyik... 80 as az szerintem max. 15 körül lehet...

Amúgy télleg nem 92-es...az enyém 92 es!
az még egy 125 gépnek is valótlan...

17 a reális szerintem
DT80 az 10 ló körül van.
Én most találtam egy 80 ast.Talán az jó lessz.Szerintetek az elképzelhető hogy egy 1994 es 80 as motor 27 lóerős legyen.Én egy kicsit sokallom.
125 lc 2-t keress szerintem...én tavaly vettem 100-ért,igaz volt raja mit csinálni,illetve jelenleg is alkatrészre várok,de amit mentem vele nagyon jó gép
Üdv.Mindenkinek.Nem veszem meg inkáb.Maradok az Lc II nél.
Az én hülyeségem miatt volt a tűszelep cserélve. Meg meg kellett oldani, hogy ne ázzon be folyton a karbim. Most télen volt olajcsere minden részében. Most szándékozom megcsapágyazni az első kerekemet mert kicsit kotyog. Így hirtelen másnaposan ennyi.
Na kiderültek a pontos adatok.A motor 1989 es Lc 1 es.
Azt irták rá hogy 1992 es.
most nézzük a haverral.hogy ez inkáb ojan 85 ös lehet
Még nézd meg, hogy a kerekek egy vonalban vannak-e egymással, vázszám, blokk szám nincs-e megkókányolva!
Oké.Köszönöm.Megfogado,m a tanácsod.Az a jó hogy vannak ijen normális motorosaok.
akkor meg amint van idő,gyerünk megnézni,hengertalp tömítés,dekniknél,blokk...
próbakör alatt ajánlatos végigváltani minden fokozatot
fék,futóművet se felejtsd el átnézni
adásvételit pedig okvetlen írjatok

ennyi kb,de majd jönnek később az okosék is,hátha kihagytam valamit
Oké.De sajnos ennyiért nincs.70 ért oda adja.Nem tudom mi csináljak.Szerintem megnézzük.Max kidobtam 10 ezret.Aminek nem örülnék.
értem...
te tudod hogy megéri-e neked
ami látszik így megnézve,hogy a kuplungbovden cserélve lett
többet sajnos nemtudok kivenni a képből
azért nézz szét hátha van közelebb is eladó