Hello!Igen, amilyen neked van!Az a henger, hogy lehet 150ccm?Fúrva lett annyira,vagy a hüvelyt cserélted ki?Ha tudsz, képet légyszi küldj és megbeszéljük az anyagiakat!
e-mail: dani1212@freemail.hu
Amennyire ki lehet venni, szerintem fúrásérett. A hosszírányú karcolások nagyon látszódnak a második képen. De ilyen minőségű képek alapján senki se fogja neked biztosra megmondani. Sőt képről se.
Nem több mint fél óra csinálni egy célszerszámot.
Eyg tipushoz egyszer kell megcsinálni, de mint mondtam, a kis mocik bele eléggé egyforma, egy szerszámmal több cucc is szétszedhető
én úgy támasztottam be, hogy egy kifúrt csövet betámasztottam a kuplung tengelyével párhuzamosan a blokkhoz, egy nagy csavarhúzót pedig azon keresztül a kosár fogai közé, úgy, hogy a kosár sugarával legyen párhuzamos, így úgy feszül ahogyan a terhelést is kapja üzemben. Közben fater lelazította az anyát. EDDIG még nem tört el semmi. Kókány rulez.
Ha egy japi gép kézikönyvében rongyot ajánlanak eme munkafolyamathoz a precíz japik, akkor egy Riga kézikönyvben mi lehet?..... ,hogy annak milyen elcseszett egy koplungja volt...
e-mail: dani1212@freemail.hu
- egyik szélén kicsit fel van válva a huzat, de nem olyan vészes szerintem...
Szerintetek kopott a henger?
hehe,valakinek nem ismerős?
nagyot néztem mikor megláttam...
- frissítettem a hirdetést új képek, nézzetek be
- elérhetőségeim, leírások a linkben :
http://racing-bazar.hu/motorke...
Eyg tipushoz egyszer kell megcsinálni, de mint mondtam, a kis mocik bele eléggé egyforma, egy szerszámmal több cucc is szétszedhető
Ha egy japi gép kézikönyvében rongyot ajánlanak eme munkafolyamathoz a precíz japik, akkor egy Riga kézikönyvben mi lehet?..... ,hogy annak milyen elcseszett egy koplungja volt...
Köszi, ha van lenti kormányzár működésről infód szívesen veszem, köszi előre is!