Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Épp az ár érdekelne, mert a motor csak jövő hét végén kerül vissza hozzám és lenne még mit csinálni rajta és szeretném tudni, hogy mi mennyibe kerül rajta. Szóval nem tudja valaki, hogy mennyibe fáj power motor vagy elektronika? A bontott ár érdekelne, mert újra úgyse lenne pénzem, bontós viszont van, akinél most asszem 5 bontott DT van.
Így látatlanba nem lehet sokat mondani. Akaszd le a bovdeneket, próbáld meg körbeforgatni a powerszelepet, lehet tele volt koxxal és megszorult, aztán leégette a motort. Egy biztos, ha a power elektronika halt meg az drága lesz hacsak nem találsz bontottat.
A kuplungot alapvetően célszerszámmal kell megtámasztani.
Ez le lehet gyártani egy döglött kuplungból, vagy néhány darab laposvasból.
Nekem parasztosan laposvasból van, eddig mindenhez jó volt, minarelli, yamaha, honda, simson(50es) satöbbi.
1 darab laposvasból meg egy döglött simson(s50) lamellából van.

Eddig a legkeméynebb az volt, amikor az SR yamaha gyári javkönyvében azt olvastam, hogy szorítsunk rongyot a primeráttétel fogai közé:)
Köszi!
háromezeröcccáá

www.motoroazis.hu

akkor a szerelő a termosztátra gondolt! a hőgomba a hőmérőnek adja a jelet a víz hőmérsékletéről!
Betámasztasz a harangnak és....eltörik valami! Ez nem jó megoldás. Én megszoptam már vele... Ahogy Mumi DT írta úgy a fasza!

Vett már valaki Dt 80-ba előre fékbetéteket? Mennyi volt?
ÖÖ most néztem, a légszürő olajos volt azon a részen ahol hozzár a műanyag talphoz... facsarni lehgetett belöle... a fekete része a szürönek viszon semmi baja, nem is volt koszos. azért kimostam hátha... majd kiderül nemsoká hogy az volt-e a baja.

Furcsa, nekem a szerelö azt mondta hogy hőgomba nincs benne, ezért hidegebb időkbe tegyek elé egy kartont.
ja, néha van ez így...

De én nem tartom jónak a kuplungkosarat megakasztani megékelni, mert elpattan vagy valami aztán lehet szerezni másikat... Szerintem jobb megoldás berakni sebességbe, haver rááll a hátsó fékre ,te meg lehajtod a kuplung agy anyáját. Legalább is én így szoktam, mert nem szeretem ezt az ékelgetést.
valamiért én azonosítom a kuplungharanggal, ami a robogókban is van, az alak és funkció miatt. vannak ilyenek
igen azt értem. fail
DT125R, 96os
kekec a lóhere, csak köztudott, hoyg nem a dús keveréktől esik vissza lassan a fordulat, ahnem a szegénytől.
persze, lehet, hogy csak félreértettem.
"harangnak" ,ez alatt a kuplungkosarat érted?
nekem 80-as van,de tudtommal a váz ua.,tehát a korományt elforditod jobbra,nem egésszen koppig,aztán a kulcsot elforditod ugy,mintha a zsigulit leállitanád,aztán a kormányt mozgatod,hogy beugorjon a zár,majd ha beugrot ,az addig elforgatva tartott kulcsot visszaforditod.
remélem érthető.de ha nem ,akkor jön a vidi...
Van rajta 4 csavar. A rugók tetején. Kiveszed őket, lejön a teteje, a lamellák is. Majd a megmaradt rész közepéből kiszeded a kinyomó rudat, nehogy baja legyen. Ugyanitt találsz egy nagy anyát. Betámasztasz a harangnak és letekered. Lejön. Ennyi. Alátétekre figyelj, mert lesz benne a kuplung alatt, nehogy összekeverd. Lassan szedd szét.
Helló! Azt a kartont sz.tem vedd ki gyorsan, mert így nincs hűtésed. hőgomba biztos van, ha látod a hőfokot, legfeljebb termosztát nincs benne, de az nyáron nem lesz gond. A ledadogásra: nem lett koszos/vizes a légszűrőd?
Üdv!

Segítségeteket kérném, Főleg azokét, akik maguk szervizelik DT-jüket... A Gépembe nincsen hőgomba, viszont a hűtő elé raktam egy vastag kartont..... igy nagyon pöpecül beáll az üzem hőfokra... viszon mikor megyek 4000-res fordulat után ledadog, mindta hideg lenne... azóta csinálja ezt mióta egy kisebb dagonyán átmentem..Most ott tartok hogy "az elsö szakadéknak a DT-vel együtt"...
Ha valaki tudja mi lehet a gond, az legyen szíves irja meg. Elöre is köszi!
sziasztok nemtudná megmondani valaki,hogyan lehet lelazítani a kuplungot yamaha dt mx en a régi léghűtésesen?nagyon jó lenne ha leírná valaki:PLS
http://www.simson.hu/cikk/5/16...

másoljátok be....nem senyvedek...tovább
http://www.simson.hu/index.php..." target="_blank">talán már jó lesz.....
http://www.simson.hu/cikk/5/16..." target="_blank">még a simsonon is....
olvasgass....
"""Adtam neki levegőt, a kev.=(keverék a gyengébbek kedvéért) csavar kifelé tekerésével addíg míg relatíve gyorsan visszajött alapjáratra forgatás után."""
Tényleg levegő csavarnak írtam....
Olvass vissza!
A Dt-n levegőt szabályozol vele elsősorban, az adott üzemanyaghoz.
Általában ha a henger felé esik a csavar a suberttől akkor benzint, ha a légszűró felé esik akkor levegőt szabályoz.
Nekem van Dt-m, tekergettem már, és tudom merre mit szabályoz...
azért mertem ezt állítani.
De lehet csak az enyém ilyen....
(Miért vagy mindíg kekec?)
Melyik DT? LC2 vagy R?