A 28 meg 30 ló csak a hirdetők hülyesége. A gyár fojtatlanul 22 lóval adta ki. Gyári katalógusban is ezzel szerepel. A powerben, az elektronikában, a karbi-légszűrő közti gumiban, kipuban van folytás.
Tudna valaki képet küldeni egy DT50 (vagy hasonló) kipufogó furulyáról? Mert nekem sajnos nincs benne, és így elég hangos.
Vagy nem kritikus a mérete? 10mm belső átmérőjű 15 centi hosszú lyukacsos cső, aztán ennyi?
Hali!
Olyan kérdésem lenne hogy hogyan lehet kihozni a 15 LE(DT125RE'99) gépemből 28 LE-t? Már sok hirdetést láttam, hogy 28 LE-vel hirdetik. A katalizátor már ki lett szedve mert eltörött és keresztbe fordult, elzárva a füst útját.(eltávolítva) Amúgy mi lehet a gondja ha minden elindulásnál le akarna fulladni, majd megindul? Én úgy veszem észre gázadásnál mint ha kevés benzint kapna és csak morog majd ezután megindul.
Valószínű, hoyg valami beázott mert most kimentem és fasza, mintha semmi sem történt volna. Megnéztem azért a csapágyat. Hála istennek tökéletes. Egy kis kottya sincsen a lendkeréknek. Viszont valamelyik tűgörgőm nagyon a halálán van emrt egyre jobban csörög.Na ezt a szezont még ki kell bírja, aztán megbontom azt adok neki pár új cuccot.
Ha felboncoljátok a rezót ,kérlek készíts pár jó képet a belsejéről! mert nagyon érdekelne hogy tényleg mi van benne. Mert úgy tudom ,hogy a hátsó részén van valami tölcsére fojtás.... És ha valmit kivágtok azt is fotózd le nekem. Kössz!
Üdv motorosok!
Miért van az hogy, ha gyújtásra fordítom a kulcsot az üres (N-zöld lámpácska nem villan fel) illetve a power motor nem adja ki azt a hangot,amit kéne..:( (Egyébként meg indul ha rárúgok..)
válaszotokat köszönöm
de lehet hogy a gyújtásod ázott be, lehet hogy a CDI-d ment tönkre.. lehet hogy koszos a karbid nagyonsokminden lehet az oka! de a főtengelycsapágy akkor ha rámhallgatsz müanyagkosarasat vegyél nagyonjól bírják! és nincsen szinte semmi hangja
Sziasztok!
Tegnap elmentünk egy lazát endurózni, és a végére megadta magát a motor. 6-7 ezres fordulatnál elkezd dadogni, szaggatni. Cseréltem gyertyát, nem lett jó. Én főtengely csapágyra gondolok. Vagy arra, hogy beázott. Ma megnézem, ha nem jó akkor csapágy. Mennyi bele egy jó minőségű (lehetőleg koyo) csapágy?
Vagy nem kritikus a mérete? 10mm belső átmérőjű 15 centi hosszú lyukacsos cső, aztán ennyi?
Olyan kérdésem lenne hogy hogyan lehet kihozni a 15 LE(DT125RE'99) gépemből 28 LE-t? Már sok hirdetést láttam, hogy 28 LE-vel hirdetik. A katalizátor már ki lett szedve mert eltörött és keresztbe fordult, elzárva a füst útját.(eltávolítva) Amúgy mi lehet a gondja ha minden elindulásnál le akarna fulladni, majd megindul? Én úgy veszem észre gázadásnál mint ha kevés benzint kapna és csak morog majd ezután megindul.
Miért van az hogy, ha gyújtásra fordítom a kulcsot az üres (N-zöld lámpácska nem villan fel) illetve a power motor nem adja ki azt a hangot,amit kéne..:( (Egyébként meg indul ha rárúgok..)
válaszotokat köszönöm
Elérhetőségeim+Leírás a LINK-ben :
http://racing-bazar.hu/motorke...
Tegnap elmentünk egy lazát endurózni, és a végére megadta magát a motor. 6-7 ezres fordulatnál elkezd dadogni, szaggatni. Cseréltem gyertyát, nem lett jó. Én főtengely csapágyra gondolok. Vagy arra, hogy beázott. Ma megnézem, ha nem jó akkor csapágy. Mennyi bele egy jó minőségű (lehetőleg koyo) csapágy?
Letöltés
köszi