Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van amelyiken, (mint az enyémen is) nincs kifúrva ott a váznyak.
Ezért nem tudod beakasztani a k.zárat.
Amúgy meg ha rám hallgatsz, inkább veszel k.va erős láncot, és ha megállsz valahol, odakötöd vagy kettővel is, valami erősen lebetonozott vashoz....
A korm. zár szart sem ér.
Vehetsz rá ennyi erővel tárcsazárat is.
(Bár haverom elfelejtette levenni az 1100-ről, mikor kijött a Plázából, oszt nagy gázzal elindult... )
Szerintem érthető voltam...
Szasztok!
Köszönöm a választ attól, akitől kaptam.
KÉRDÉSEM továbbra is címzem annak, aki használja a kormányzárat, a bal oldalit, NEM a gyujtáskapcsolót. Tudom, hogy működik 125-ös DT-men, mert láttam. NEM vagyok fogyatékos, ha egyszerű lenne, nem kérdezmém újra. Szóval: Hogy kell állnia a kormányak, merre kell tekerni a kulcsot, be kell nyomni, nem kell, hogy a szöszbe kell zárni? Próbálgattam már mindenhogy, de csak kulcs görbül. Balra forog 1/8-ad fordulatot, be tudom nyomni, de nem kattan be. Csak én kattanok be... :)
Ilyeneket ne írj tapasztalatból tudom hogy ebből van a veszekedés..! a simsonomat lefikázzák 70-es + 1,2 okosság, a DT-met is pedig 150-es henger van rajt gyöngyházfényezés nekem ennyire telt nem járhat mindenki YZ-vel meg RMZ-vel :) ettől szép a motorozás!
esett az eső aztán nem akartam áztatni a fotomasinám......
amúgy csak papiron 35kw ám mert elkúrták, jó lesz ám az hp-nek is
Az enyém is hasonló tünetet prodúkál a levegő csavaromat ki kellet fúrni kapott újat de szerintem a menet össze lett barmolva és nem lehet betekerni a csavart csak félig.Amikor lehűl a gép de kb 15 percet elég ha áll akkor már csak szívatóval indul és csak ha bemelegszik a akkor hajlandó elindulni szívató nélkül mert ha hamarabb leveszem a szívatót megtorpan.Amíg a csavar nem volt piszkálva addíg nem csinált ilyet én meg azt hittem mester csinálta biztosan be lehet tekerni de ezek szerint nem.Hányas menet lehet a levegőcsavarnál? 6x0.75-ös?
Tolj róla képet, vagy linket, hamár elhúztad itt a "mézesmadzagot"....
Ha ezt nekem szántad, ismerem a karburátort...
Az az aluminíumszínű izé, amiért sokat adnak a czigányok a vasban....
Tudom mikor sokall, mikor kevesel.
Párat már beállítottam....
Azt írtam sokallt, viszont addíg adtam neki a levegőt, amíg gyorsan jött vissza az alapjárat.
Ha többet adtam volna neki, akkor keveselt volna, és akkor igazán lassan jött volna vissza alapra...
( Miért kell mindent ennyire megmagyarázni?)
Ha lassan esik vissza a fordulat, akkor kevesel.
Ha kikuplungolod terhelés közben hirtelen, és magától felpörög(és esetleg be is csörömpöl) akkor felül is
mindig tuningolni akarnak a détések
eladó a 350es cagivám 35kw ezt nem kell tuningolni
múlt héten voltam vele műszakin
Amelyik a suberen van az az alapjárat, amelyik mellette az a keverék.
Dt.-n az alapjáratot simán kézzel tudod állítani, (recés csavar)
a keveréket meg csavarhúzóval!
Akkor még egy kérdés: melyik az alapjárati levegő csavar? Képen?
Hát a 0,5-öt megvétózom.....
De a 0,4 mán biztos....
Sokall.
Levegőt neki.
Enyém is ezt csinálta betorpant induláskor, utána meg majd levetett a hátáról....
Adtam neki levegőt, a kev. csavar kifelé tekerésével addíg míg relatíve gyorsan visszajött alapjáratra forgatás után.
Azóta sokkal kezesebb....
Persze, oda lehet tenni egy olyan tárgyat, amin van egy 0,5mmes furat, az télleg fojtaná:)

De a képen nem az van, hanem egy normál membrán, egy normál áramlásterelő elemmel.
Igen.
Én írtam, hogy az enyémen nincs.
De az enyémről nem lett levágva, azt láttam volna.
De mivel így is nagyobb a keresztmetszet mint a karbi torokátmérője, így én is úgy gondolom, nem lehet hogy folytaná a motort.
Akkor lenne gond, ha lemenne 16 mm-re....
Szerintem...
Hozzáértő ember nem vágja le, mert nyilvánvaló a szerepe:

A karbi kerek nyílásából egyfajta átmenetet képez a membrán négyzetes nyílása felé, hogy az átmenet ne lépcsőszerű legyen, mert az örvénylést okoz, csökkentve ezzel a valós áramlási keresztmetszetet.


Felőlem levághatod, csak hülyeség.

(konkrétan az volna a fojtás, ha nem lenne:)
Nem is tudtam hogy ott van nekem membrán.Ez a membrán mit szabályoz?
Én ezen az oldalon láttam hogy ezt a valamit mert akkor nem nevezem folytásnak le kell vágni.Meg más is mondta már itt a fórumon hogy neki nincs ilyen a szívócsonkján..

http://dtr125.net/tuningf.htm
kb minden második ember azt hiszi,hogy ez "folytás" pedig még csak fojtásnak sem fojtás, hanem áralmlásjavító elem a kalgulátor,és a membrán között.
És van még egy folytás a szívócsonknál is mert le van az is szűkítve.Ezért keresek Dr125r-hez szívócsonkot ha valakinek van írjon..Nem merem levágni róla a szűkített részt ezért keresnék megvételre hozzá egyet amivel bátrabban kísérletezhetnék.Nem tudom mennyit jelenthet ez teljesítményben megéri kínlódni vele?
Így néz ki a folytott .
odairtam hogy az nem 50esé volt....
A hibára (ha jól értem a leírást) akkor a tippem az alapjárati levegő. Csavard be teljesen, majd másfelet ki. Ez kb egy kiindulási alap. Innen kell finoman ki vagy be csavarással megtalálni az ideális keveréket. A lóerőben pedig Rendszergazda mondta meg a tutit.
Nem erős az egy picit? Kb 20mm. 50es robogókon egész kicsi végcső szokott lenni.
csak egy sima lukacsos cső,és ennyi...nekem egy ideig arrow volt, annak 20mm.de az nem 50esé volt
Szerintem, ami belemegy cső a rezóból, azzal megegyező vastagságú legyen kb. A semmitől jobb lesz.