A sztendert érzékeli hogy fel van e hajtva vagy sem, ilyen biztonsági kapcsoló, nehogy elindulj úgy, hogy nincs felhajtva. Leállítja a motort ha lehajtott sztendernél sebességbe rakod.
Én is elsőre azt mondtam volna hogy egyformák majdnem be is nyaltam amikor megvételre ajánlották de jobban megnézve a lc2 szívócsonkjáról hiányzik a különolajzás csatlakozója.
a gépem 1999-es a forgalmija szerint. A HARMATI Yamahások megnézték a vázszám alapján 1996-os. A felnikbe 1998 van beleütve. Svájcból behozott gépről van szó, amúgy a gyöngyház festés alatt feketék az idomok.
nálunk ítélet idő van én fél3kor keltem fel arra hogy a esik dörög villámlik kinéztem és a lucerna földön, a 6-os úton és kb előttünk mindenhol áll a víz, nemrég hívtak hogy Kakasdon a patak környékén derékig ér a víz, és aki a pataktol 500méterre lakik a garázsába akkor víz van hogy a robogó középsztenderről elemelkedett. Megmerem kockáztatni hogy most ez a délelőtt anyi eső esett mint máskor 1 egész évben
Yamaha DT125R-hez keresek szívócsonkot még mindig.Már mindenhol kérdezősködtem mindenki eladta vagy nem 125R-hez való van neki.
Nézzetek már szét otthon valakinek csak van.
Nálunk ma még nem esett. Nekem van egy profi állomásom és töltök is fel több szerverre, köztük a saját weblapomra is: http://olilaci.s1.webdigital.h... ha érdekel.
Itt egy videó a kormányzárról: http://sportmotor.hu/motoros_v...
Egyébként a gyújtáskulcsos kormányzárnál vagy teljesen jobbra vagy balra kell lennie a kormánynak, meg ahogy a kulcsot benyomtad és fordítod el, finoman mozgathatod a kormányt, 0,5-1 centit kb, és akkor szépen elfordul a kulcs.
A váznyakon levőnél meg berakod a kulcsot, itt ugye csak jobbra lehet a kormány, és miután benyomtad a kulcsot, el kell tekerni, csak nem tudom merre. De ha jó fele tekered, akkor nem ugrik vissza a zár, hanem félig benyomva marad.
Szasztok!
91 -es vasam van, és tárcsazár problémám. Se gyujtáskapcsolóról, se bal oldalt kormány alatti zárról az istennek nem bírom bekapcsolni. PEDIG egy srác előttem megcsinálta :)). Merre kell álnia a kormánynak először is, illetve merre kell kormány alatti zárban tekerni kulcsot? balra tekerve érzni, hogy kormány nem fordul vissza balra, épp csak nem marad úgy. Egy kis segítség nagyon jól jönne...
nahát emberek.... információt szeretnék gyűjteni az időjárással kapcsolatban, tudom hogy ez a topic nem erre van és egyántalán nem is ez az oldal az de kíváncsi vagyok, hogy az ország melyik felében mekkora az eső. Nálunk Kakasdon a 6-os úton kb 30 cm víz van, a mi udvarunk aljától a szemben lévő domb az kb 500méter és van közötte egy patak egybefüggő víz van. Remélem mások nincsenek ilyen szar helyzetben.
Hát igen :S először azthittem hogy az állandóra nyitott power miatt csinálja de motorszerelő mondta hogy a cdi-mmel van a gond :S régebben irta itt a fórumon egy srác hogy valami kínai motor cdi-je is jó hozzá
A TDR meg a TZR, ezekben is a DTR blokk volt a 90es évek elején. Meg a KTM LC2-ben is ez a blokk van. Csak neked meg DT LC2 van ugye? Arról nem tudok semmit.
nekem is lc2-m van...elektronika kakis,de van vagy 3 fajt már fölösbe
linkelj képet,csatlakozóval hátha akad nekem
Sorry...
Én a helyedbe még bukót sem vennék náluk, inkább irány Nívó&JFF!
Nézzetek már szét otthon valakinek csak van.
http://sportmotor.hu/motoros_v...
Egyébként a gyújtáskulcsos kormányzárnál vagy teljesen jobbra vagy balra kell lennie a kormánynak, meg ahogy a kulcsot benyomtad és fordítod el, finoman mozgathatod a kormányt, 0,5-1 centit kb, és akkor szépen elfordul a kulcs.
A váznyakon levőnél meg berakod a kulcsot, itt ugye csak jobbra lehet a kormány, és miután benyomtad a kulcsot, el kell tekerni, csak nem tudom merre. De ha jó fele tekered, akkor nem ugrik vissza a zár, hanem félig benyomva marad.
50-esben van poweres?
Fogyasztásuk mennyi úton és terepen?
91 -es vasam van, és tárcsazár problémám. Se gyujtáskapcsolóról, se bal oldalt kormány alatti zárról az istennek nem bírom bekapcsolni. PEDIG egy srác előttem megcsinálta :)). Merre kell álnia a kormánynak először is, illetve merre kell kormány alatti zárban tekerni kulcsot? balra tekerve érzni, hogy kormány nem fordul vissza balra, épp csak nem marad úgy. Egy kis segítség nagyon jól jönne...