Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

grat....
haliii!
Én is beröffentettem a dt!
Ez amiről ti itt fennhangon beszéltek kurvára nem így....eddig csak olasz motorom volt,egy 80as rxnél kellett csak a blokkba nyúlni,az olajpumpa beállása miatt....amúgy meg a mostani a 2. 125ös rxem,az előzővel se volt semmi baj és ezzel sincs...szóval ez nagyon tulajtól függ,mennyire kókány munka stb...hidd el dtben találsz szarabbakat mint rxben,meg dtből sok van,ezáltal sok hozzá az alkatrész is,de ha mentél már rxszel,akkor tudod hogy miért nem kell dt.....
beszélj szayergel ő ért valamicskét az elektronikához, és neki is yamaha van.
akkor a blokkon belül van ahiba... az drága mulatság
Az aksi teljesen jó, és érintkezési hiba sincs
és pont egy drz...... legalább vmi jó kis crf et próbáltál volna be.... arróla zöld fikáról nem is beszélve! milyen terepmotors vagy te
énis voltam pesten
csá... valszeg az akksival van gond... vagy ott az érintkezésnél
Hy! Találtam egy klubot, ha regisztráltok elég sok robantot ábrát lehet leszedni! Meg 1-2 tuning tipp de amúgy elég gyér!
http://dtclub.fw.hu
Sziasztok,

Van egy elég öreg "84-es DT 125 LCII-öm, és van egy kis problémám vele.
Remélem tudtok majd segíteni.
A hiba az YPVS kipufogoszeleppel van.
Gyujtás ráadásakor teljesen jól működik, beáll a teljes nyitásra.
Majd inditás után visszaáll.
Idáig minden OK.
Aztán menet közben, meghatározhatatlan időközönkét csinál egy teljes nyitás zárási folyamatot, pont úgy mint mikor a gyujtást ráadom, és a tápot megkapja.
Ezenkívül kb 6000-6500 as fordulatnál kellene elkezdeni nyitnia a szelepnek, de ezt nem mindig teszi meg, és ezért a motor szinte használhatatlan :( Öszze-vissza működik.
Én már minden lehetséges dolgot megnéztem rajta, tehát:
- a tápellátása hibátlan, nincs kontakt hiba
- a gyújtásjelet megkapja, azzal sincs gond

Ráadásul kiszereltem az egész vezérlő elektronikát a szervómotorral együtt, és egy egész napig teszteltem laborban. Teljesen hibátlanul működött.
Tehát nagyából ki lehet zárni az YPVS hibáját.

A kérdés tehát az hogy mi okozhatja a hibát?
Találkozott már valaki hasonlo gondal, és ha igen akkor hogyan tudta azt megoldani?

Válaszaitokat, segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv Mindenkinek!
Szia! Nekem van egy YAMAHA DT-m eladó . 2400 km van benne, újszerű állapot ,egy éves múlt ár:490 000 képet kérésre küldök.
valaki nemtudja muki szamat .?
Szerintem halgatni fogok rád ha találok egy jó dt-t akkor nekem is dt-m lesz:D
Én azt mondom YAMAHA DT-T vegyél nagy fúvóka,sportkipufogó másik áttétel igy jó megcsinálni és kb 30 le lesz azzal meg lehet karistolni a földutat meg a kövesutat.
ja ja
Helo ti milyen gyertyát használtok a dt-be mert nekem br9es van de kurva szar mert csak 7 ezerig pörög a motor és szagatt mint az állat
ebben nagyon eggyet értek veled. Látom egyhúron pendülünk ebben az ügyebn:D
tanultam én is az esetből nem szabad olasz szutykot venni lehet jól megy az rx de ha pár hónap múlva megadja magát szoptad ezért nem vettem olaszt a japánhoz találsz alkatrészt még viszonylag jó árba is
Nekem Fanticom volt de mindig volt vele valami kis nyűg. egyzser 40 volt egy blokk felúújítás utánna henger felújjítás vagyis újj 40 ezer mindennel elég sokba volt nekem de nekem is sikerült eladnom és többért adtam el mint amennyiért vettem:D
sok hát rendeznia papírokat meg minden belekerül sokba ez a gáz ezekkel
Nekem az előző motorom egy olasz gilera volt de szörnyű volt a blokkja a főtengely végét elkoptatta a gumiszimering a vízszivattyúnál és az olaj is átfojt a vízszivattyúba és felkeverte a vizet a hűtőbe és melegedett mint az állat hiába csináltam sokadjára szerencsére sikerült eladni
DE amúgy az első Rx az olasz forgalmis szóval azzal is sok a kinlódás:S
Minden azon múlik amikor megnézed.kipróbálod mi is sok dt-t megnéztünk faterral a kipen csiri viri volt elmentünk kipróbáltuk kapásból dugócserével kellett volna kezdeni meg egy teljesen új kuplungkar mindennel eggyütt
Ja csak az a baj hogy olasz nekem nem a kedvenceim az olasz motorok én inkább a japán mocikban bízom mert sokáig bírja a blokkjuk. Az olasz meg állítólag hamar összeomlik de addig jól megy viszont az alkatrész sem olcsó hozzájuk:S