az 1.ről beszéltem amúgy a 3. is nagyon bejön '89 már öregecske am köszi az infóükat ha esetleg vételre kerül a sor(legközelebb tavasszal) keresni foglak tanácsért ok?
Még valami: ha oda jutsz hogy ilyet vennél, akkor vétel előtt mindenképp nézd át, hogy a telók szépen járjanak, a power működjön hibátlanul, meg minden egyéb elektronikai része rendben legyen, mert ezeket bontva alig lehet találni, újonnan pedig iszonyatos összeget elkérnek a drága yamaha szalonok
3-4 száz? 250körül lenne a plafon... tán 220ér láttam egy renszámos supermotot asszem 92es évjáratú felújítva bár kozmetikázni kéne mer nem a legszebb megérné szerinted?
Sziasztok lenne egy kérdésem! a Yamahámnak( 1989, LC2, YPVS) valószínűleg CDI gondja van bemelegszik leáll durrog dadog stb! Nem tudjátok hogy más motornak a CDI dobozkája is jó hozzá? Válaszotokat előre is köszönöm!
Szia
A rendszámos nem túl gyakori, de azért mindig hirdetnek olyat is, szinte az összes árkategóriában, tehát már találsz 200ért is papírosat, de van 600ért is. Ha szerencséd van, és jó állapotút fogsz ki, és ésszel használod akkor több ezer km-ert elmegy gond nélkül. Alkatrész bontva és újonnan is nagy mennyiségben van, de ami pl simsonhoz 2000, az DTR-hez 20000. Gondolok itt egy dugóra. Csakis érvényes műszakival rendelkezőt vegyél, mert nagy szopás ha pl egy hiányzó adásvételi vagy vámpapír miatt nem tudod forgalomba helyezni. Figyeld az összes használt oldalt, mindig - most is - vannak fent 3-4száz körül nagyon szép rendszámosok!
hali! az lenne a kérdésem hogy régebbi(92-95) 125ös dt-k mennyire kényesek? igényesség,alkatrész ellátás ilyesmi... meg rendszámosan nagyon ritkák? várom a válaszokat
Sima festékkel - 900Ft-os spray, hammerite, zománc stb - le lehet festeni, de nem a legszebb lesz, illetve az idomokon az első kisebb meghajlásnál elkezd pattogni, csúnya lesz. Van direkt műanyag alapozó, festék, lakk, ezek kétkomponensű cuccok, komolyabb árkategóriában, ha jól emlékszem M.Fecsu csinálta ilyen cuccokkal, és igen szép lett neki!
A vámpapírok megvannak, csak magyar forgalmi, stb nincs. De végülis mind1, mert begbízok abban, aki intézi. Csak valahogy most már nem tűnik annyira jó vételnek a moci :) 190ért vettem úgy, hogy csak műszaki kell neki, mert csak ki lett vonva a forgalomból + hátsó lábtartó, tükör, fordulat spirál. Azt most kiderült, hogy egy huncut magyar papírja sincs meg a a vámon kívül, valamint a kormányba új csapágyazás kell, első fékbetét csere, a műszerfal fele szar (lámpák), a váltó nem érzékeli, ha üresbe teszem. Mind1, jó lesz a végére.
Amúgy van itt valaki, aki festette már le otthon a DTjét? Ha lefújom alapozóval, akkor tartósan és szépen meg lehet csinálni festék spray-el is? Mert az kicsit olcsóbb lenne, mint elvinni lefestetni, meg talán gyorsabb is.
Hogy regadót kell-e újra? Mikor behozzák a határon, akkor kap vámpapírt, meg regadót kifizeted, szerintem nem kell mégegyszer. Ha nem lett kiváltva a papír, akkor gyakorlatilag nincs magyar papírja, így itthon forgalomba helyezni 100-120 ezer Ft. Szerintem ez egy jó ár érte, főleg úgy, hogy nem neked kell szaladgálni az ocsmányirodába, meg vinni a motort futón, stb.
Kéne kis segítség! Most rednszámoztatom a DTmet, elég szép pénzekből. Egy bolt elvállalta, hogy mindenestül megcsinálja nekem. A végösszeg, mire rendszámos lesz a nevemre írva, 120e Ft. Na most annyi lenne a kérdés, hogy ez így jó-e. Mivel egyszer már 2003ban forgalomba helyezték, de nem váltották ki a papírjait és lejártak, így most midnent újra ki kell fizetni, csak annyi a kérdés, hogy a regisztrációs adó is elévülhet így? Azt most tuti újra ki kell fizetni? Nem tudom hogy van ez, de furának tűnik nekem. Bár lehet, hogy valami EUs szar miatt kell, mert akkor még nem voltunk elvileg EU tagok, amikor ez be lett fizetve a motorra.
Hallod, amúgy a súber tű állításával sokat változtatok? Mert tegnap állítottam egy kicsit a súberen, és sokkal jobban megy a motor. Gondolom kicsit sok volt neki a benzin.
2
3
Itt van néhány 300 alatti. A 2. pl nagyon szép állapotban van.
A rendszámos nem túl gyakori, de azért mindig hirdetnek olyat is, szinte az összes árkategóriában, tehát már találsz 200ért is papírosat, de van 600ért is. Ha szerencséd van, és jó állapotút fogsz ki, és ésszel használod akkor több ezer km-ert elmegy gond nélkül. Alkatrész bontva és újonnan is nagy mennyiségben van, de ami pl simsonhoz 2000, az DTR-hez 20000. Gondolok itt egy dugóra. Csakis érvényes műszakival rendelkezőt vegyél, mert nagy szopás ha pl egy hiányzó adásvételi vagy vámpapír miatt nem tudod forgalomba helyezni. Figyeld az összes használt oldalt, mindig - most is - vannak fent 3-4száz körül nagyon szép rendszámosok!
Amúgy van itt valaki, aki festette már le otthon a DTjét? Ha lefújom alapozóval, akkor tartósan és szépen meg lehet csinálni festék spray-el is? Mert az kicsit olcsóbb lenne, mint elvinni lefestetni, meg talán gyorsabb is.
Nincs véletlen valakinek egy olyan láncvezetője, esetleg tud eladót mint ami a képen van? Arra a sárgársra gondolok.[125 R '92]
Úgy értem a gázállás közepén