Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vélhetően, ha kéken füstöl, és fogy a váltóolaj, akkor igen.
Akox beül mindenhova, mindent eltöm
Jaaa értem. Jó új dolgokat megtudni. nekem a karter kimaradt. Viszont a váltóolaj koxolása miatt van a kék füst. Ugye?
Nem tw azt írtad, hogy : mivel felszívja az olajat, dús lesz a keverék, s ez nem így van.
A szelelő karter miatt szegény lesz.
Az más kérdés, hogy az olaj meg túl sok lesz, ráadásul a váltoolaj koxol mit állat.
De ha szegény a keverék akkor nem kéne szépen járnia tudtommal.Nem?
Hopsz. Tényleg. Reggel van még. Nem olyan jó, a szomszéd bolt riasztójára kelni. Köszi a javítást.
Lyaly.

A szelelő karter miatt, éppenhogy szegényedig a keverék.
köszi szépen, akk megprobáljuk ezt, és ha van vmi értesítelek titeket
Igen amiatt. Mivel a váltó olajad besziváog a blokkba, így túl dús a keverék. A kék füst általában szimeringet jelent, méghozzá kuplung oldalit. Ha kicseréled szerintem jó lesz.
és amiatt nem pörög ki?
tegnap néztük meg, miután összeraktuk, elsőre jónak tűnt, de miután elindultam vele már nem volt jó.
Ha jellegzetes kék füstje van akkor főtengely szimering csere lesz.
egész egyszerűen nem pörög ki.Akárhogy huzom a gázt nem pörög ki, csak erőlködik. Elöző héten mentem vele 70et, most meg még 4 esbe sem tudok felváltani, mer nem pörög
1.Nem nehéz. 2. A deklit le kell venni hozzá.3. A lapát alatt.
Üdv. te egy igen LoL pali vagy nézem adatlapod a kiírásodból kiemelnék 1 részt "és nem örülök, ha az emberek
összekeverik az MTX-et, a szutykos DT-vel."

és a mostani : Suzuki RG 80 eladó/cserélhető DT80asra.

Ez LoL ! már még se szutykos.... :D
Hát figyelj
Fogtok egy CO heggesztőt és az szépen megfogja :)
Nekem is a dt-n volt hogy elrepedt, de utána jóvolt.
üdv!
Az lenne a kérdésem h Minarelli AM6os blokkon nehéz-e cserélni vizpumpa szimeringet? És mennyire kell szétbontani? Ma levettük a vizkeringető házat amit 3 imbusz csavar fog és ott van alatta a lapát és arra lennék kiváncsi h a szimering hol van benne!
Válaszokat előre is köszi
Karbit nézted-e? Nem-e vmi kosz került bele esetleg
Szerintem kuplung oldali szimering, és így sokat kap. Fullad, avgy, hoyg érted, hogy nem pörög ki?
VKI SEGÍTSEN!
Nem pörög ki a motorom, de egy rúgásra indul, és szépen jár.
Kéken füstöl még melegen is.
Eddig egyik baja sem volt jelen.
Yamaha dt 50mx('86)
üdv!
Az lenne a kérdésem h Minarelli AM6os blokkon nehéz-e cserélni vizpumpa szimeringet? És mennyire kell szétbontani? Ma levettük a vizkeringető házat amit 3 imbusz csavar fog és ott van alatta a lapát és arra lennék kiváncsi h a szimering hol van benne!
Válaszokat előre is köszi
2005-ös 50-es dt-nek szerintetek mivel lehet megheggeszteni a kipuját elrepedt a gyári varrat a végdobomnál és nem akar jól menni a motor, már rendesen nyomja ki az olajat rajta
Köfi én is,reggel az első dolgom lessz szétkapni.
Gyujtást nem kell megnéznem?
Mi a jó beállitás?
Akkor félreértettem,köszi
Nem bántásnak írtam, tényleg jól megfogalmaztad
Valamit rosszul írtam?Vagy miért gúnyolódsz?A sajátomat is így állítottam be.