Nem tw azt írtad, hogy : mivel felszívja az olajat, dús lesz a keverék, s ez nem így van.
A szelelő karter miatt szegény lesz.
Az más kérdés, hogy az olaj meg túl sok lesz, ráadásul a váltoolaj koxol mit állat.
Igen amiatt. Mivel a váltó olajad besziváog a blokkba, így túl dús a keverék. A kék füst általában szimeringet jelent, méghozzá kuplung oldalit. Ha kicseréled szerintem jó lesz.
egész egyszerűen nem pörög ki.Akárhogy huzom a gázt nem pörög ki, csak erőlködik. Elöző héten mentem vele 70et, most meg még 4 esbe sem tudok felváltani, mer nem pörög
Üdv. te egy igen LoL pali vagy nézem adatlapod a kiírásodból kiemelnék 1 részt "és nem örülök, ha az emberek
összekeverik az MTX-et, a szutykos DT-vel."
és a mostani : Suzuki RG 80 eladó/cserélhető DT80asra.
üdv!
Az lenne a kérdésem h Minarelli AM6os blokkon nehéz-e cserélni vizpumpa szimeringet? És mennyire kell szétbontani? Ma levettük a vizkeringető házat amit 3 imbusz csavar fog és ott van alatta a lapát és arra lennék kiváncsi h a szimering hol van benne!
Válaszokat előre is köszi
VKI SEGÍTSEN!
Nem pörög ki a motorom, de egy rúgásra indul, és szépen jár.
Kéken füstöl még melegen is.
Eddig egyik baja sem volt jelen.
Yamaha dt 50mx('86)
üdv!
Az lenne a kérdésem h Minarelli AM6os blokkon nehéz-e cserélni vizpumpa szimeringet? És mennyire kell szétbontani? Ma levettük a vizkeringető házat amit 3 imbusz csavar fog és ott van alatta a lapát és arra lennék kiváncsi h a szimering hol van benne!
Válaszokat előre is köszi
2005-ös 50-es dt-nek szerintetek mivel lehet megheggeszteni a kipuját elrepedt a gyári varrat a végdobomnál és nem akar jól menni a motor, már rendesen nyomja ki az olajat rajta
Akox beül mindenhova, mindent eltöm