Mindenek előtt elsőnek nézd meg hogy a bovdeneid egymással párhuzamosan futnak-e ha nem akkor keresztbe vannak az azt jelenti hogy meg kell őket fordítani lelazítod őket és megcseréled a tárcsán a két bovdent egyiket a másik helyére akasztva.Utána.
1., szedd le a kipufogót
2., Chekkolsz egyet tehát gyújtás zipp-zupp hang.
2a., szedd le a power fedelét
3., kipufogó nyíláson benyúlsz
4., a bovdenekkel addig mozgatod a szelepet addig amíg teljesen síkban lesz a kiömlő falával (ez az a pont ahol teljesen nyitva van a szelep) nagy fordulaton itt kell állnia majd a szelepnek.
5., meg húzod a bovdeneket, úgy hogy ebbe az állásba maradjon amikor megfeszülnek (ha jól emlékszem a jobb oldali bovden jobban ki volt tekerve)Majd chekk megint vagy kétszer háromszor utána ellenőrzöd hogy nyitva van-e teljesen.
6., kipuf vissza
7., próba (a power fedelét ne rakd vissza)
8., ha full gázon abba a pozícióba van akkor nyertél.
Nehogy átfordítsd!Nem úgy van fordítva bekötve!Ha fordított a powered akkor a bovdeneid keresztbe vannak eleve bekötve..Csinálj róla képet vagy videót utána elmondom hogy kell beállítani ha fordított.Nekem is fordítva volt bekötve ..
sziasztok van olyan problémám hogy 6000 fölöt igen akadozva porög a motor nem akar pörögni,meg néha csak ugy leáll és vs hogy csak tolásra indul!
mi lehet a baja?
Az a baj hogy nincsen viszonyitási alapom arra nézve,hogy hogyan is kellene egy ilyen motornak mennie.
A 125 ös etz hez képest durván húz,de 6.ban szinte csak azt a sebességet tartja ameddig ki tudom huzatni 5 be.
Ott már nem gyorsul.
A hengert lehet hogy lekapom majd,és meglátom a kopottságot,amugy is van egy kis csapszeghangja.
Az biztos hogy a hengerre nem ragad a mágnes.ALU?
Ha gyári fojtás, akkor nem érhet bele. Amúgy sem mondtam, hogy indítsd be, azt mondtam, hogy a kipunyíláson keresztül érezheted az ujjaddal, hogy jól van-e benne. Gyertyát cseréltél?
Nem mertem átforgatni,mert akkor sztem beleér a dugó.
11500 at leforogja,de ugy hogy 9000 nél megtorpan szaggat,aztán elkapja!
De ezt is csak 4.ig 5 6 már nem megy csak 9000 ig ott meg csakfüstól és kész .
Nincsen benne erő?
A bowdeneket sem kell levenni, ha nem jól áll, csak a tárcsa közepén levő csavart kiveszed és lehúzod a tárcsát. Ekkor el tudod fordítani 180fokkal a tengelyt.
Sziasztok!Segítségre lenne szükségem!Nincs valamelyikőtöknek 125ös dt-hez service manual?Lehetőleg 1993-as évjáratnál fiatalabbé kéne!Előre is köszönöm!
1., szedd le a kipufogót
2., Chekkolsz egyet tehát gyújtás zipp-zupp hang.
2a., szedd le a power fedelét
3., kipufogó nyíláson benyúlsz
4., a bovdenekkel addig mozgatod a szelepet addig amíg teljesen síkban lesz a kiömlő falával (ez az a pont ahol teljesen nyitva van a szelep) nagy fordulaton itt kell állnia majd a szelepnek.
5., meg húzod a bovdeneket, úgy hogy ebbe az állásba maradjon amikor megfeszülnek (ha jól emlékszem a jobb oldali bovden jobban ki volt tekerve)Majd chekk megint vagy kétszer háromszor utána ellenőrzöd hogy nyitva van-e teljesen.
6., kipuf vissza
7., próba (a power fedelét ne rakd vissza)
8., ha full gázon abba a pozícióba van akkor nyertél.
Neki szinte minden van!
Ekkora esőt még nem láttam!
mi lehet a baja?
A 125 ös etz hez képest durván húz,de 6.ban szinte csak azt a sebességet tartja ameddig ki tudom huzatni 5 be.
Ott már nem gyorsul.
A hengert lehet hogy lekapom majd,és meglátom a kopottságot,amugy is van egy kis csapszeghangja.
Az biztos hogy a hengerre nem ragad a mágnes.ALU?
Nekem R-hez van, ha kell.
Nincsen egy kép valahol?
Körbeforgattam a tengejt,de abban az állásban meg szorult.
Nem nagyon de szorult.
11500 at leforogja,de ugy hogy 9000 nél megtorpan szaggat,aztán elkapja!
De ezt is csak 4.ig 5 6 már nem megy csak 9000 ig ott meg csakfüstól és kész .
Nincsen benne erő?
Valaki felhomájositana?