ezekből van "német" ,"francia" ,"svájci". ezek az országok pedig azok ahová barzíliábol a nagy nagy hajóval elvitték őket hogy eladják. és "cél" országok szerint változhatott pl az áttételezés.
Igen mert te a németre mentél :)
De van egy olyan is h LC1,LC2 és nincs megjelölve ország tehát vhol európában és ott meg nem 51 fog van hanem 49 :S de még mindig az a baj h ez Európa és nem Brazília :S:S:S
Uhh el is felejtettem írni h 92 es :S De akkor ezek szerint jól tudod ;)
Deee nem az alvázszámot kérik tőlem hanem az évjáratot meg a gyártási helyet és az a baj h amit lehetőségként felajánl az vagy német vagy európai ha ez meg Brazil akkor sehogy sem jó ....:S
Nem tudsz vmi tippet adni h hol tudok utána nézni h milyen kell rá vagy esetleg megtudnád vki mondani h az övén milyen van(értelem szerűen csak akkor ha egyeznek az adatok meg az is gyári :)
dt-t nem gyártottak soha a németek, ezt a a verziót /feltéve ha 53v vel kezdődik az alvázszámod/ németországba exportálta a gyártó. tuDTommal 1992 ig Japánban ,92-96 ig braziliában készültek. a 320 kg az a megengedett legnagyobb össztömeg. ha alkatrészt keresel az alvázszám első fele ,jelen esetben az 53v a fontos és az évjárat. egyébkén igen ez az LC2. egyébként a japán és brazil közt pl. első fékbetét vastagsági külömbség van....
Heló mindenkinek :)
Jó lenne ha tudnátok segíteni...
Szval az lenne a kérdésem h van egy DT 80-asom elől tárcsa hátul dob axem így ez az LC 2es típus és van rajta a teleszkópnál egy kis lemezke amin ugye a motor adatainak kellene lenni de arra az van ütve h 320kg a moci :O x) meg h Brazíliából származik és most akarok hozzá első hátsó lánckereket venni és vajon most akkor h keressem mint német gyártású vagy európai vagy mégis milyen?:S Mert a 2 lánckerék eltér...:/
Előre is köszi a segítséget :)
Most volt szerelőnél, hogy beállítsa, és ilyenre csinálta, de én úgy indítom be, hogy ráhúzom a szivatót, megnyitom a benzincsapot, és gyújtás nélkül rugdalom kb 10x. Utána gyujtás, és röff.
Kerestem pár képet yz, cr hengerekről, és tényleg iszonyatos lyukak vannak a hengerben De mitől lesz üzemórás egy cross? Az oké, hogy ilyen vezérléssel kihoznak belőlük 40 lovat, meg csak fent dolgoznak, de ennyitől szét is megy néhány 10 óra alatt?
Melyik csavarral kell állítani az alapjáratot, segítsetek légyszi, mer mindíg leáll, hidegen, melegen.
Meg még egy olyan kérdésem lenne, hogy mér van az, hogy hidegen kis szivatással, első rugásra indul a motor, melegen, viszont alig akar beindulni?:S
Előre is kösz a segítséget!
Membrános motornál nem történik nemzeti tragédia, akkor sem, ha a szavóablak/csatorna nagyobb a kelleténél.
De komolyan mondom, nézz bele egy nagyobb teljesítmnyű hengerbe.
Ja,csak vagy összejön,vagy dobhatod el a hengert
én mindenesetre nemfogom faragni,sőt magát szakinak mondó eber kezébe se adom az fix,k*rták már el simsonomat is,azóta 40km/h az utazó
Ha elkezdem faragni persze ésszel az az élettartamra gondolom nem lesz hatással, a fogyasztásra viszont annál inkább nem? Motával biztos lehetne nézni egy görbét, kár hogy nincsen meg.
Az iylen motorokon, se karbi, se légyszűrő, se membrán se likak nincsenek rendes méretűek, persze, hoyg nem mennek sehogy sem.
(a lehetőségekhez képest)
Ezen is a két oldalsó szívóablak akkora, hogy kb dísznek van, akár be is lehetne falazni, nem lenne sokkal rosszabb.
Ha esetleg nem vili amiről hadovázok, tedd egymás mellé egy TZR és mondjuk egy Mito membránját, mingyá megérted miért oylan a tzr amiylen.
És mivel a téziben nyilván ugyan az, vagy hasonló blokk van mint a Dt ben a probléma hasonlóan orvosolható.
Az most részletkérdés, hogy aképen lévő henger mekkora.
ezekből van "német" ,"francia" ,"svájci". ezek az országok pedig azok ahová barzíliábol a nagy nagy hajóval elvitték őket hogy eladják. és "cél" országok szerint változhatott pl az áttételezés.