Az akksi oldalán van két jelölés, egy min és egy max. Ha lerakod az akksit az asztalra akkor a két jelölés között kell lennie a benne levő savnak. Körbe forgatva láthatod mindegyik cellában mennyi sav van. Ha valamelyik a szint alatt van akkor desztillált vízzel pótold.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.Elég laza volt a láncom és húztam rajta és ezután ha elkezdem hátrafelé tolni a mocit akkor recseg, pattog a lánc......mi lehet a gond?(dt 125 96-os)
Üdv
Ha gyújtást ráadom, akkor nekem csekk után nem csinál semmit. Csak járó motornál mocorog. Szóval nem a gázkart figyeli hanem a cditől jövő fordulatszámot.
Ezen az oldalon: http://dtr125.net/tuningf.htm
A 00-03 linkre kattintva, lejjebb gurulva van erről info. Nem tudom, én nem biztos hogy levágnám! Csak ha van másik amit nem sajnálok.
Még 1 kérdés.Nektek is van a szívócsonkon valami ilyesmi kialakítás szűkítés?Valahol olvastam hogy ezt le szokták vágni mert ezzel is fojtva van a DTR.Valaki találkozott már ezzel vagy hallot erről?
- csak ma komplett (80-as DT) váltórész minden ami beletartozik váltókartól a váltótengelyig... 8000 ft (ez jóval olcsóbb mint egy baráti ár) csak egy váltótengely olyan 2500 ft körül van .... utána lehet nézni nyugodtan :) akit érdekel ír e-mailt vagy felvesz msn re (adatlapomon kivan írva minden elérhetőségem)
+ 1 kép mellékelve ezen nincs minden rajta.... külön kérésre lefényképezek mindent....
1., szedd le a kipufogót
2., Chekkolsz egyet tehát gyújtás zipp-zupp hang.
2a., szedd le a power fedelét
3., kipufogó nyíláson benyúlsz
4., a bovdenekkel addig mozgatod a szelepet addig amíg teljesen síkban lesz a kiömlő falával (ez az a pont ahol teljesen nyitva van a szelep) nagy fordulaton itt kell állnia majd a szelepnek.
5., meg húzod a bovdeneket, úgy hogy ebbe az állásba maradjon amikor megfeszülnek (ha jól emlékszem a jobb oldali bovden jobban ki volt tekerve)Majd chekk megint vagy kétszer háromszor utána ellenőrzöd hogy nyitva van-e teljesen.
6., kipuf vissza
7., próba (a power fedelét ne rakd vissza)
8., ha full gázon abba a pozícióba van akkor nyertél
Az összerakás óra pont 222km-t mentem a kis géppel, főleg városban, illetve földúton próbálgattam faternál amikor összeraktuk. És még bőven maradt a 10-11L benyából amit beleraktam azóta. (5L-es kanna majdnem tele + egyszer tankoltam majdnem 2ezerért 339,9-es benzináron) Nem is rossz.
Sziasztok.
Újabb kérdésem az lenne hogy mi az a kis műanyag valami a karbiba ami a főfúvókát és a alapjáratit köti össze?Robbantott rajzokon nem látni.Mi célból van az ott ha nincs sehol a robbantott ábrán?
NOD32? Én inkább a Panda Global Protection egy hónapos próbaverzióját szedném le a panda honlapjáról. Továbbá lefuttatnám a Clean Virus Messenger programot, direkt ilyenekre fejlesztették. Ill. egy ctrl+alt+delete billentyűzetkombináció után a feladatkezelőben a folyamatoknál kiszűrheted a nem oda illő programokat, de ez csak akkor jó ha ismered a windows folyamatait.
Használd felül a keresőt!
Mindenféleképpen vedd le a kiput, és úgy ellenőrizd hogy nyitva legyen csekkolás után a power-tengely!
rics: a 8,5 az nem kevés, de nem is sok...
12 Bar DT-be?
Szép szerelő......én 0,5-ös présmagassággal bírtam a mina blokkból 11-et kihozni....oda kellett a 100-as benya.( kopogott)
A robeszt 6 bar-nál generáloztam.
A membrán nélkül, nem lehet normálisan kompressziót mérni!
Köze van az elősűrítéshez....
Ne keressetek msn-en, mert benyaltam egy vírust, és a beszélgetőablakban automatice küldi...
Rxrx-el beszélgettem mikor kaptam, és neki is küldte magától a gép!
Most kicsit haragszik rám, de nem én tehetek róla!
Újra akartam rakni a messengert, viszont ha rákeresek, letiltja a netet.....kis aranyos....
Majd felírom, ha újradobtam a gépet.
Addíg is széles utat...
Segítségre lenne szükségem.Elég laza volt a láncom és húztam rajta és ezután ha elkezdem hátrafelé tolni a mocit akkor recseg, pattog a lánc......mi lehet a gond?(dt 125 96-os)
Üdv
ha helyesen működik az ypvs, akkor ha álló motornál /persze gyujtás rajta/ húztok egy teljes gázt ,akkor a teljesen kinyit a szelep?
Kész vagyok a géppel.
gyalulni kellett mert nem találta meg az egész vírust.
Bolondozott....
http://dtr125.net/tuningf.htm
A 00-03 linkre kattintva, lejjebb gurulva van erről info. Nem tudom, én nem biztos hogy levágnám! Csak ha van másik amit nem sajnálok.
- csak ma komplett (80-as DT) váltórész minden ami beletartozik váltókartól a váltótengelyig... 8000 ft (ez jóval olcsóbb mint egy baráti ár) csak egy váltótengely olyan 2500 ft körül van .... utána lehet nézni nyugodtan :) akit érdekel ír e-mailt vagy felvesz msn re (adatlapomon kivan írva minden elérhetőségem)
+ 1 kép mellékelve ezen nincs minden rajta.... külön kérésre lefényképezek mindent....
csekkoljátok pls, és hasonlítsátok össze az említett videóval!
2., Chekkolsz egyet tehát gyújtás zipp-zupp hang.
2a., szedd le a power fedelét
3., kipufogó nyíláson benyúlsz
4., a bovdenekkel addig mozgatod a szelepet addig amíg teljesen síkban lesz a kiömlő falával (ez az a pont ahol teljesen nyitva van a szelep) nagy fordulaton itt kell állnia majd a szelepnek.
5., meg húzod a bovdeneket, úgy hogy ebbe az állásba maradjon amikor megfeszülnek (ha jól emlékszem a jobb oldali bovden jobban ki volt tekerve)Majd chekk megint vagy kétszer háromszor utána ellenőrzöd hogy nyitva van-e teljesen.
6., kipuf vissza
7., próba (a power fedelét ne rakd vissza)
8., ha full gázon abba a pozícióba van akkor nyertél
Újabb kérdésem az lenne hogy mi az a kis műanyag valami a karbiba ami a főfúvókát és a alapjáratit köti össze?Robbantott rajzokon nem látni.Mi célból van az ott ha nincs sehol a robbantott ábrán?
döntsd el TE, vegyél egyet ,azt vagy jól jársz vagy nem
hejedben vennék egy 80 as dt-t ,mert az még teljesen 50 esnek néz ki, de azért annál erősebb
Mindenféleképpen vedd le a kiput, és úgy ellenőrizd hogy nyitva legyen csekkolás után a power-tengely!
rics: a 8,5 az nem kevés, de nem is sok...
12 Bar DT-be?
Szép szerelő......én 0,5-ös présmagassággal bírtam a mina blokkból 11-et kihozni....oda kellett a 100-as benya.( kopogott)
A robeszt 6 bar-nál generáloztam.
A membrán nélkül, nem lehet normálisan kompressziót mérni!
Köze van az elősűrítéshez....
Ne keressetek msn-en, mert benyaltam egy vírust, és a beszélgetőablakban automatice küldi...
Rxrx-el beszélgettem mikor kaptam, és neki is küldte magától a gép!
Most kicsit haragszik rám, de nem én tehetek róla!
Újra akartam rakni a messengert, viszont ha rákeresek, letiltja a netet.....kis aranyos....
Majd felírom, ha újradobtam a gépet.
Addíg is széles utat...