Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem ugyanezt csinálta kopott hátsó lánckerékkel.
Ha laza volt, akkor gondolom szét van kopva meg a fogaskerekek is. Ezért pattog. Vegyél újat.
Az akksi oldalán van két jelölés, egy min és egy max. Ha lerakod az akksit az asztalra akkor a két jelölés között kell lennie a benne levő savnak. Körbe forgatva láthatod mindegyik cellában mennyi sav van. Ha valamelyik a szint alatt van akkor desztillált vízzel pótold.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.Elég laza volt a láncom és húztam rajta és ezután ha elkezdem hátrafelé tolni a mocit akkor recseg, pattog a lánc......mi lehet a gond?(dt 125 96-os)
Üdv
nem...
Ha gyújtást ráadom, akkor nekem csekk után nem csinál semmit. Csak járó motornál mocorog. Szóval nem a gázkart figyeli hanem a cditől jövő fordulatszámot.
dtr tulajok!

ha helyesen működik az ypvs, akkor ha álló motornál /persze gyujtás rajta/ húztok egy teljes gázt ,akkor a teljesen kinyit a szelep?
sztem szűkítésről lehet szó.
Itt a képeken most konkrétan milyen fojtásról lenne szó? a neten találtam
Nekem nincs ilyenem....sztem levághatod...

Kész vagyok a géppel.
gyalulni kellett mert nem találta meg az egész vírust.
Bolondozott....
Ezen az oldalon:
http://dtr125.net/tuningf.htm
A 00-03 linkre kattintva, lejjebb gurulva van erről info. Nem tudom, én nem biztos hogy levágnám! Csak ha van másik amit nem sajnálok.
Még 1 kérdés.Nektek is van a szívócsonkon valami ilyesmi kialakítás szűkítés?Valahol olvastam hogy ezt le szokták vágni mert ezzel is fojtva van a DTR.Valaki találkozott már ezzel vagy hallot erről?
Üdv. mindenkinek egy komoly ajánlatot teszek...

- csak ma komplett (80-as DT) váltórész minden ami beletartozik váltókartól a váltótengelyig... 8000 ft (ez jóval olcsóbb mint egy baráti ár) csak egy váltótengely olyan 2500 ft körül van .... utána lehet nézni nyugodtan :) akit érdekel ír e-mailt vagy felvesz msn re (adatlapomon kivan írva minden elérhetőségem)

+ 1 kép mellékelve ezen nincs minden rajta.... külön kérésre lefényképezek mindent....
http://www.sportmotor.hu/motor...

csekkoljátok pls, és hasonlítsátok össze az említett videóval!
1., szedd le a kipufogót
2., Chekkolsz egyet tehát gyújtás zipp-zupp hang.
2a., szedd le a power fedelét
3., kipufogó nyíláson benyúlsz
4., a bovdenekkel addig mozgatod a szelepet addig amíg teljesen síkban lesz a kiömlő falával (ez az a pont ahol teljesen nyitva van a szelep) nagy fordulaton itt kell állnia majd a szelepnek.
5., meg húzod a bovdeneket, úgy hogy ebbe az állásba maradjon amikor megfeszülnek (ha jól emlékszem a jobb oldali bovden jobban ki volt tekerve)Majd chekk megint vagy kétszer háromszor utána ellenőrzöd hogy nyitva van-e teljesen.
6., kipuf vissza
7., próba (a power fedelét ne rakd vissza)
8., ha full gázon abba a pozícióba van akkor nyertél
és azokkal a tekergethető cuccokkal mit tudok állítani az 1-essel, és a 2-essel?
Az összerakás óra pont 222km-t mentem a kis géppel, főleg városban, illetve földúton próbálgattam faternál amikor összeraktuk. És még bőven maradt a 10-11L benyából amit beleraktam azóta. (5L-es kanna majdnem tele + egyszer tankoltam majdnem 2ezerért 339,9-es benzináron) Nem is rossz.
Ahan egy mozdulattal kijön.De csak jó lenne tudni mi a szerepe még várok vele hátha valaki tudja.Ilyen kivéve.
le lehet venni könnyen? kipróbálnám anélkül is és kiderül mit szabályoz.
Sziasztok.
Újabb kérdésem az lenne hogy mi az a kis műanyag valami a karbiba ami a főfúvókát és a alapjáratit köti össze?Robbantott rajzokon nem látni.Mi célból van az ott ha nincs sehol a robbantott ábrán?
NOD32? Én inkább a Panda Global Protection egy hónapos próbaverzióját szedném le a panda honlapjáról. Továbbá lefuttatnám a Clean Virus Messenger programot, direkt ilyenekre fejlesztették. Ill. egy ctrl+alt+delete billentyűzetkombináció után a feladatkezelőben a folyamatoknál kiszűrheted a nem oda illő programokat, de ez csak akkor jó ha ismered a windows folyamatait.
mire eldöntöd, már oldtimer lesz az összes dt

döntsd el TE, vegyél egyet ,azt vagy jól jársz vagy nem

hejedben vennék egy 80 as dt-t ,mert az még teljesen 50 esnek néz ki, de azért annál erősebb
Ha ez valami gyári alap gép akkor szerintem full fölösleges... Ha lehetne kapni 92 est én azzal járnék, csak sajnos már sehol sincs:(
Szedd le a NOD32 vírusírtót, az leöli. Én is így jártam és az volt a megoldás!
Használd felül a keresőt!
Mindenféleképpen vedd le a kiput, és úgy ellenőrizd hogy nyitva legyen csekkolás után a power-tengely!

rics: a 8,5 az nem kevés, de nem is sok...
12 Bar DT-be?
Szép szerelő......én 0,5-ös présmagassággal bírtam a mina blokkból 11-et kihozni....oda kellett a 100-as benya.( kopogott)
A robeszt 6 bar-nál generáloztam.
A membrán nélkül, nem lehet normálisan kompressziót mérni!
Köze van az elősűrítéshez....

Ne keressetek msn-en, mert benyaltam egy vírust, és a beszélgetőablakban automatice küldi...
Rxrx-el beszélgettem mikor kaptam, és neki is küldte magától a gép!
Most kicsit haragszik rám, de nem én tehetek róla!
Újra akartam rakni a messengert, viszont ha rákeresek, letiltja a netet.....kis aranyos....

Majd felírom, ha újradobtam a gépet.
Addíg is széles utat...