Csak beírtam a keresőbe itt fent hogy power beállítás, és ugyan ezek bejöttek amiket bemásoltál.
De leírom én is: leveszed a kipufogót, adsz rá gyújtást, miután zümmögött, addig állítgatod a bovdenekkel, amíg nem lesz teljesen nyitott a kipunyílás.
Sziasztok!
50-es endurón töröm a fejem,de hezitálok...melyik a jobb?MTX v DT?
Melyiknek mik a hátrányai,hiányosságai...?
Formailag a DT szerintem szebb,de ne ez legyen már ami dönt:)
Tudom h DT fórum,de csak többet tudtok ezen vasakról...
Help please!
Ha viszont tunyingként sűrítésen növelsz és az előgyújtás mértékén, akkor lehet haszna a 100asnak... mert állítólag a nagyobb oktánszám lehetőséget ad erre.... de ezt inkább le sem írtam, mert majd kapom az oltást
szerintem azzal is jónak kell lennie, amire tervezték.
---------
100as benzint még nem tankoltam, haverok, akik használták azt mondták kicsit jobban üzemel ha agyon van hevülve. 95-ös oktánszámú benyának gyári kompresszióviszonnyal és üzemi hőfokon nem szabadna öngyulladnia, nem? Magasabb oktánszámú benyával azonos paraméterekkel, beállításokkal nem lesz jobb, alacsonyabb meg idő előtt begyulladhat
"Beállítása a következő= Gyújtásra kell tenni-elvégzi a powermotor a kontrollt és beáll alapra mikor nyitva a kipuff. nyílás. A tárcsán lévő V alak közé kell esnie a hengerben lévő 4-es vagy 5-ös furatnak. Mint az ábrán amit mellékeltél! Utána kontroll megint...És ugyanoda áll vissza. A bowdennel tudsz rajta állítani. Vigyázat mindkét bowdenszálat ellenőrizd ne legyen túl feszes, se laza" - Karika760120
"Nem kell robbantott ábra hozzá! A két bowdennel lehet beállítani. Vedd le a kipufogót és ott ellenőrizd, hogy nyitva van-e teljesen. Van egy video az adatlapomon, azon látszik működés közben. Ha ennyi info kevés, akkor ne nyúlj hozzá, vidd szakemberhez." ezt is írta
azért fogtad be, hogy ne tudjon annyit szívni?
---------------------------------
jah az a fránya dété nem akar precízen üzemelni. megy vissza a gyári karbi, azt mondják szar a mostani, amazzal nem ment így, meg többet is evett, de majd próbálok operálni vele.
de azért lett levéve,mert tömítéseket cseréltem,ill. pucolás alatt volt a karbi...
befogtuk,de illet volna visszapakolni,csak a srác aki mért-nekem nem hajlik a kompresszió mérő- nemnagyon ért rá...így tenyérrel befog...
Interaktív csevegés
de te meg mész a búsba,azért panaszkodsz,mert nem akasztja az órát
8.5 szerintem kicsit karcsú...nekem nemvolt bent a membrán,csak be lett fogva,így mértünk 9,5 és tuti kifújt....szerelő szerint karcsú,11-12 körül kéne lenni egy 125DT-n
De leírom én is: leveszed a kipufogót, adsz rá gyújtást, miután zümmögött, addig állítgatod a bovdenekkel, amíg nem lesz teljesen nyitott a kipunyílás.