Én a 80-asba..aminek tekercsről megy az akksija, SZUPER FEHÉR FÉNYÜ halogén izzot vettem. Kocsikba való amúgy. Ilyen kék színü az égő. De szerintem elég jó. Nekem a Refin már nem annyira vakító...de tompítotton elég jó, ahhoz képes amilyen a 35/35 volt. Én Tesco-ban vettem 1000 pénzért! :D:D
Urak.
Voltam mocizni múltkor éjjel.
Hát valami borzalmas ennek a Dt-nek a világítása.
hordani jól hord, viszont gyenge.
Kivettem az izzót, 12V 25/25W-os van benne, ilyen mint a képen.
Találtam hozzá 35/35-öst, viszont félek az is gyengusz lesz.
Kérdés:
Valaki mókolt már bele valamilyen izzót -e foglalat helyére?
S bírta a foncsor?
Thanks a válaszokat előre is...
Mondom balra lazul, jobbmenetes.
Elvileg kéne rajta lenni egy biztosító fülnek is.
Érdemes szétszedés előtt egyből ezzel kezdeni.
Fék, sebesség, rá a kulcs meg egy cső.
Érdekességképpen: a rögzítőlemez oldása után, én kézzel letekertem...
Ragad a kuplung. Hidegen összetapadnak a lamellák.
Hogy mitől csinálja? Próbáltam olajcserével, de nem adja....az enyém is ilyen.
Szét kéne borítani a kuplungot, szemrevételezni van -e kopás, elmosni, és tiszta olajjal feltölteni.
De én nem szedem szét feleslegesen.....inkább motorozok.
Majd a télen!
Úgyis az előző tulaj (hogy-hogy sikerült?) eltörte a kémlelőablakot, és ott szivárog picit az olaj. (azért van alatta a rongy a képen...)
Sziasztok!
Érdekes jelenséggel találkoztam a napokban a dt 125-el.
Hidegen első sebességbe rakáskor lefullad a motor
10mp múlva már 10x-er elindulhatok és nem fullad le,melegen pedig abszolút nem tapasztaltam.
Mi lehet ez?
Valaki tudna nekem segíteni?
Van egy yamaha dt 50ccm 1988-as évjáratú motorom és a váltómból folyik az olaj és hol lehetne olcsón venni hozzá szimeringet?
Mihamarabbi válaszotokat várom.
Dugó cserénél fúrni kell a hengert, nagyobb dugót kell venni. Egyébként a proxtól kicsivel drágább a wössner, és azt komolyabb márkának mondják. De legtöbbször pénztárca dönt.
Pedig nikacilos, lehet, hogy még régebben kicserélhették benne a hengert, én így vettem át.
Voltam mocizni múltkor éjjel.
Hát valami borzalmas ennek a Dt-nek a világítása.
hordani jól hord, viszont gyenge.
Kivettem az izzót, 12V 25/25W-os van benne, ilyen mint a képen.
Találtam hozzá 35/35-öst, viszont félek az is gyengusz lesz.
Kérdés:
Valaki mókolt már bele valamilyen izzót -e foglalat helyére?
S bírta a foncsor?
Thanks a válaszokat előre is...
Még itt a fórumon sem volt senkinek.
Az 50-es szériában inkább valószínű...
Elvileg kéne rajta lenni egy biztosító fülnek is.
Érdemes szétszedés előtt egyből ezzel kezdeni.
Fék, sebesség, rá a kulcs meg egy cső.
Érdekességképpen: a rögzítőlemez oldása után, én kézzel letekertem...
Hogy mitől csinálja? Próbáltam olajcserével, de nem adja....az enyém is ilyen.
Szét kéne borítani a kuplungot, szemrevételezni van -e kopás, elmosni, és tiszta olajjal feltölteni.
De én nem szedem szét feleslegesen.....inkább motorozok.
Majd a télen!
Úgyis az előző tulaj (hogy-hogy sikerült?) eltörte a kémlelőablakot, és ott szivárog picit az olaj. (azért van alatta a rongy a képen...)
Érdekes jelenséggel találkoztam a napokban a dt 125-el.
Hidegen első sebességbe rakáskor lefullad a motor
10mp múlva már 10x-er elindulhatok és nem fullad le,melegen pedig abszolút nem tapasztaltam.
Mi lehet ez?
Van egy yamaha dt 50ccm 1988-as évjáratú motorom és a váltómból folyik az olaj és hol lehetne olcsón venni hozzá szimeringet?
Mihamarabbi válaszotokat várom.
ja és valami 7-8 ezer vót