szia hasonlo képpen jártam 1500 km mentme vele eddig prox cumok vanak beenne fogyott a vízem és az letta vége hogy hengerfely tömités elszált és azt ajánlom mindenkinek ha vesz is a motorjába valami cuccost akkor csak eredeti hajtókart meg dugattyút meg tügörgöt emg az ilyen fontosababkat rakja bele lehet hogy drágább de biztonságossab én 5 db prox dugót dobtam el eddig magyarúl 5X 20000 ret kb 8000 km alat meg 1 hajtókarr szoval nem ajánlom a proxot
Ez a két alvázszám volt a 80lc/2 ben a Svájccal lehet hülyeséget írtam, bár állítólag oda is exportálták, csak lehet ,hogy pl a német verziót és ezért nincs külön jelölés.
és az miért van, hogy hidegen normálisan indul a motorom, melegen meg nagyon neheze, csomót kell rugdosni, csomószor inkább betolatom magam?...:D
erre mit ajánlatok?
Háát, elsősorban a dugattyú lesz üzemórás.
Az is csak akkor, ha ténylegesen kroszversenyző ütlegeli, normál hazsnálat mellett simán elmegy sokkal többet is.
HA nem ennyire forszírozott a teljesítmény, akkor azért sokkal t9bbet elmegy.
Azt nem tudom, de teljesen mindegy is. Ha gyengének érzed, vagy nem fontos a végsebesség, akkor vegyél előre kisebb lánckereket, ha meg nem vagy gyorsulgatós akkor vegyél nagyobbat. Csak arra figyelj hogy a lánc elég hosszú legyen.
viszont dt-t nem állnák neki generálozni egymagam
HOLNAP JÖN VISSZA A LEHÚZÓ
Ez számomra felfoghatatlan, és érthetetlen.
53w- Franciaország
Ez a két alvázszám volt a 80lc/2 ben a Svájccal lehet hülyeséget írtam, bár állítólag oda is exportálták, csak lehet ,hogy pl a német verziót és ezért nincs külön jelölés.
egyik
másik
még másik
utolsó
Eladó Yamaha DT supermotot keresek aki tudna ajánlani az alábbi címre várom lehetőleg képpel Pest és Tatabánya környékén!
boncifiju@freemail.hu
erre mit ajánlatok?
Nem feltétlen új érdekel.
Ottvan lejjebb a kép a karbiról.
Az is csak akkor, ha ténylegesen kroszversenyző ütlegeli, normál hazsnálat mellett simán elmegy sokkal többet is.
HA nem ennyire forszírozott a teljesítmény, akkor azért sokkal t9bbet elmegy.
Kezdem már kapisgálni... :)