Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

talán be kellett volna járatni
hehe,én -legalábbis valamennyire is-de tudok írni (nagy ego jel )
viszont dt-t nem állnák neki generálozni egymagam

HOLNAP JÖN VISSZA A LEHÚZÓ
Én nem tudom elképzelni, ha valaki helyesen magyarul nem tud írni, az hogy szerel egyáltalán motort?
Ez számomra felfoghatatlan, és érthetetlen.
lehet nem a proxal van a baj, azért semmi nem lehet annyira rossz, hogy 1600km-t bírjon csak ki
szia hasonlo képpen jártam 1500 km mentme vele eddig prox cumok vanak beenne fogyott a vízem és az letta vége hogy hengerfely tömités elszált és azt ajánlom mindenkinek ha vesz is a motorjába valami cuccost akkor csak eredeti hajtókart meg dugattyút meg tügörgöt emg az ilyen fontosababkat rakja bele lehet hogy drágább de biztonságossab én 5 db prox dugót dobtam el eddig magyarúl 5X 20000 ret kb 8000 km alat meg 1 hajtókarr szoval nem ajánlom a proxot
53v - Németország
53w- Franciaország

Ez a két alvázszám volt a 80lc/2 ben a Svájccal lehet hülyeséget írtam, bár állítólag oda is exportálták, csak lehet ,hogy pl a német verziót és ezért nincs külön jelölés.
yb3l--b
Felvettelek...
érdekel esetleg?,
Mivel azt írtad, hogy szerelőnél volt beállításon, szerintem vidd vissza, hogy nem jó. Mennyit adtál neki ezért a munkáért?
de mit kap, sokat, és mit kell akkor csavarnom?
Azért annyit mondhatnál, hogy 50es, 125ös, LC, R, rendszám, stb. Itt van néhány.

egyik

másik

még másik

utolsó
Sziasztok!

Eladó Yamaha DT supermotot keresek aki tudna ajánlani az alábbi címre várom lehetőleg képpel Pest és Tatabánya környékén!

boncifiju@freemail.hu
Sokat kap, de szerintem már többen mondták.
és az miért van, hogy hidegen normálisan indul a motorom, melegen meg nagyon neheze, csomót kell rugdosni, csomószor inkább betolatom magam?...:D
erre mit ajánlatok?
Első gumit keresek 100-80-21 méretben. Valakinek nincsen eladó ?
Nem feltétlen új érdekel.
DT 80-ba milyen akksi kell? 12 V de hány Ah meg mi a mérete? mert olyan kicsi a hely mint az atom!
valaki segítsen már, hogy kell feltekerni az alapjáratot pls!
Ottvan lejjebb a kép a karbiról.
Háát, elsősorban a dugattyú lesz üzemórás.
Az is csak akkor, ha ténylegesen kroszversenyző ütlegeli, normál hazsnálat mellett simán elmegy sokkal többet is.

HA nem ennyire forszírozott a teljesítmény, akkor azért sokkal t9bbet elmegy.
Azt nem tudom, de teljesen mindegy is. Ha gyengének érzed, vagy nem fontos a végsebesség, akkor vegyél előre kisebb lánckereket, ha meg nem vagy gyorsulgatós akkor vegyél nagyobbat. Csak arra figyelj hogy a lánc elég hosszú legyen.
Már bocs h a hülye kérdéseimmel fárasztalak...:/
És azt honnan lehet tudni h mi a "cél" ország ?:D:D
Ahhhha :O :D
Kezdem már kapisgálni... :)