Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Figy, elmész bárhova a világon, legyen az német, olasz hon, vagy akár japán. Ezeknek megvan a megfelelő idegen szava.
És lehet hogy az egész világ faszokból, dilettánsokból, meg köcsögökből áll a sportmotor.hu yamaha dt fórumán kívül, de sajnos azt kell, hogy mondjam egy membránvezérelt motor, ha hengermembrános is, akkor sem lesz résvezérelt. Kivéve itt.
Van vegyes vezérlésű, de pontosítok, van vegyes szívásvezérlésű motor is, de ez nem az.
Lehet erőltetni, de szerintem felesleges.
De a 2t motorban nem a dugattyú pillantnyi helyzete határozza meg a kipufogás pillanatát időtartamát, a felömlőkön "fölnyomódó" keverék átömlésének pillanatát időtartamát? Ezért nevezném én is résvezérlésesnek még ha membrános is. Szerény véleményem szerint a membrános kialakításra a membrán vezérlés szó nem teljesen helyes és a membrán vezérelni nem vezérel. Szerintem a membrán sokkal inkább csak egy egyirányú szelepként funkcionál. Bár én nem értek hozzá, csak így látom.
a sajnos szó nem biztos, hogy illő. Szerintem azért van ez a fórum, hogy ne mindenki legyen toppon, másképp megszűnne létezni, mindenki megoldaná a saját problémáját. És ha nincs fórum, nincs mód kérdezni.
És garantáltan újrakarburálhatod. Bár a retkes légszűrő után a tisztával is egészen más lesz :)
én semmihez sem értek
Hú, ekkora magas labdát kár lenne kihagyni. De a békesség miatt inkább nem. :)

Egyébként vannak még kategóriák, vannak azok akiknek sem az elméleti, sem a gyakorlati rész nincs meg. Sajnos ebben a fórumban ez a jellemző. Illetve van, akiknek mindkettő. :)
Egyébként jellemzően tényleg azok próbálját itt tanítani a dolgot, akik még a saját motorjukon sem tudnak beállítani egy kibaszott alapjáratot, hogy rendesen vegye a tüzet, olyan gyakorlatiasak és természetesen elméletben sincsenek a toppon, hogy finoman fogalmazzak.
No de nekem mindegy. :)
az 50eseket és 80asokat ugyanazzal a főtengellyel és csapágyakkal szerelték.
Azért van rajta ablak, jóember, hogy ne a dugattyú vezérelje, hanem a membrán.
Nem fogja a dugó lezárni a szívónyílást, mert ott van rajta a lik, pont emiatt.
Ez nem szavakon lovaglás, hanem te ragaszkodsz a hülyeségedhez, már megbocsájts.
Szerintem ne csinálj magadnak gondot.
Ha nincs hengered:
-Veszel egyet, minimum 5000.-
-Veszel hozzá dugattyút, felfúratod a hengert, stb-stb.
Kidobsz 20-30 ezrest az ablakon, és lehet ha megjön a "kompromisszum" hazavágja a hajtókarod.
Gondolom azt nem akarsz cserélni.
Most ráköltesz egy olyan motorra vagyonokat, amelynek magában is ér 50-80 ezer közt van az ára.
Nem beszélve arról, hogy lesz plusszba 30 cm3-d ahhoz illdomos lenne nagyobb karbi is...
Gondolkozz kicsit.
Itt a nyár, motorozzál....
ha meg nagyobbat akarsz, cseréld le.
hol lehet kapni 80ccm-es hengert levegős dt-hez?
Üdv.Csak az a baj hogy még nem vettem meg.nincs nálam.Azért kérdezem hátha valaki tudja biztosan hogy jó rá.Feleslegesen nem akarom megvenni.Jó lenne biztosra menni.Köszi
Ha 87-es akkor az DT50MX, nekem is pont ilyen van. Nekem egy olyan szűrő van benne, ami egyik oldalt szivacs, másik oldalt "szőrös" 0,5cm vastag kb. De ha veszel egy sima légszűrőszivacsot, vagy malossi red filter légszűrőbetétet és alakra vágod jó lesz. De elvileg MX-hez lehet kapni formára szabottat.
Sziasztok!
Van nekem egy '87-es Yamaha Dt 50M típusú mocim aminek rossz a levegőszűrője és iszonyatosan szortyog gázadáskor.
Indulni egy rugásra indul, de se nem gyorsul, se nem megy ugy ahogyan kéne.
Olyan lenne a kérdésem, hogy szerintetek milyen levegőszűrő való bele.(a levegőszűrő házba bele volt rakva egy rendes szivacs, sok eszetlen barom)
Nem feltétlen kell elméleti síkon otthon lenni, ahhoz hogy gyakorlatias légy....viszont a ráta azt mutatja, ha valaki elméleti síkon ott van, fingja sincs a gyakorlati részekhez....tiszt a kivételnek.
"Aki tudja csinálja, aki nem, az tanítja..."
Jólvan.
Lehet itt a szavakkal játszani, de mindenki tudja, hogy mire gondoltam.
"A kezdőtöltet bevezetését membránszelep vezérli."oké rendben.
De ettől még a kipu és az átömlő réseket a dugattyú vezérli, ezért ez a motor inkább membrán és résvezérlésű.
Szerinted?
Szerintem simán rá tudod rakni a hengert.....vagy nem!
Van 80-as henger?
Ha van, rúgd le róla az 50-es hengert, és próbáld rá először a 80-asét dugattyú minden nélkül, hogy belemegy -e a blokkfelek közé.
Ha igen, akkor hajrá!
Én abból is castrolt tettem bele, méghozzá:
Castrol ActEvo Xtra 10W-40 olajat. Ez is kb 3000Ft feletti tétel. 750ml kell a motorodba.
sok sikert!
az hogy a másik oldalt van a lánc... nem gond az megoldható lenne maxx a fékkel kéne variálni:D vagy fék nélkül ! XD
te tudod... bár szerintem a 150 es mz blokk nem erősebb anyival az eredeti blokknál mint amennyi meló belealkotni. meg mint ha az mznél a lánckerék is a mási óóódalt lenne....? ha nagyon unatkoozl akkor szerintem valami nagyobb 4 t blokkot gondolj beléje.....

a z xt-tt nek a váza így elsőre nagyon dt váznak néz ki /bár meglepne ha az lenne tehát gondolom csak úgy néz ki/ ezért lehet valami olyasmi blokk egyszerűen belefaragható lenne...
Olyan kérdésem lenne, hogy lehet a Vázamat meghagyom nem adom el (igaz jó pár cucc hiányzik róla, de a fő elemei megvannak)

- merthogy gondolkozok olyanon hogy a DT vázba bele rakni valamilyen másféle motor blokkját

- nem tudom, hogy kivitelezhető lenne minden esetre megkérdezem, hogy ha igen milyen blokkot ajánltok bele legkissebb 125 ccm kissebbet tuti nem nem bajlódok vele, hogy egy ugyan ilyenem legyen akkor már legyen komoly.. :D

ISMERŐSÖM SZERINT a 150 es ETZ blokk megoldható lenne...
DT böl szerintem a régebbiek jobbak 1992 - 2000 vagy meddig
üdv. tegnap valaki rám írt e-mail ben, hogy megvan-e még a váltórészem ?! nem tudom hogy visszaírtam-e neki mert tegnap igen kapkodtam és még az e-mail eket is töröltem.. :(

- úgyhogy ha ezt olvasná írhatna ! :) "egyébk. megvan még"
Ja és minnél kevesebb müanyaggal:)(gondolom régebbiek itt is előnyben...)
Ha jól értettem minden Dt tank fém ugye?