Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Új szóba se jöhet.Nincs cash.:(
100 alatt lenne jó.léghűtéses.
Nos asszem Dt lesz ebből...:)
A Honda mt mtx idióta vázas,tankos. nem jön be.
A Dt szép.
Mx lenne jó,(mert ebből van a legtöbb).
Körlámpás.
A tank mindegyiken ua?Mintha más lenne a korábbiak formája.
A dobfékesek mennyire hatékonyak fékhatásban?
A yamaha kismotorjai közül a legjobbak, legújabbak mind olaszok gyakorlatilag :)
És gondolom közben leesett, hogy nem résvezérelt, hanem membránvezérelt Ha pontosítani akarunk hengermembrános, nem pedig kartermembrános. De semmiképpen sem résvezérelt, pont amiatt nem résvezérelt, mert ablak van a dugón. :)
Dt alkatrészek eladók itt!
Szimmetrikus vezérlés:

A dugattyú által vezérelt töltetcserével működő kétütemű motorban a beömlő-, kipufogó- és átömlőrések pontosan ugyanannyi fokkal nyilnak az alsó, ill, a felsó holtpont előtt, mint amennyivel utánuk záródnak. Ezért teljesen szimmetrikus vezérlési diagram adódik. A felső holtpont felé mozgó dugattyú először az átömlőrést, majd a kipufogórést zárja. Eközben kezdőtöltet kerülhet ki a kipufogórésen (öblitési veszteség). Ezt káros utókipufogásnak nevezzük.

* Résvezérlés:

A dugattyú végzi a vezérlést. A dugattyú palástja nyitja és zárja a beömlő-, kipufogó- és átömlőréseket.

Aszimmetrikus vezérlés:

* Membránvezérlés:

A kezdőtöltet bevezetését membránszelep vezérli. Amikor a dugattyú a felső holtpont felé mozog, akkor a forgattyúházban csökken a nyomás (szivó hatás jön létre), a membránszelepet a kezdőtöltet légköri nyomása kinyitja. A kezdőtöltet beáramolhat a forgattyúházba, amig a lefelé mozgó dugattyú nyomása által keltett elősűritési nyomás és az előfeszitett membrán zárja a beömlőcsatornát.

* Forgótárcsás vezérlés:

A beömlő- és az átömlőcsatornákat a forgattyús tengelyről hajtott, henger alakú vagy lemez körtárcsák vezérlik. Az ilyen kétütemü motor öblitése és hengertöltése jobb, fajlagos tüzelőanyag-fogyasztása kisebb, alkatrészigénye azonban lényegesen nagyobb, mint a szimmetrikus vezérlési diagramú, egyszerübb, haromcsatornas kétütemű motoroké.

* Kétdugattyús megoldás:

250cm³-es motoroknál a Puch és a Csepel motorkerékpárgyár is alkalmazta. Itt a robbanótér alatt két dugattyú helyezkedik el. Az egyikből nyílik a kiömlés a másikba pedig a beömlés.Mivel a munkatér így fordított"U" alakú, a beömlő friss keverék átöblíti az egész munkateret. Lényege abban áll, hogy a kipufogónyílás előbb nyit /itt is/ de előbb is zár! Ezért aszimmetrikus. Így nem, illetve alig kerül ki friss keverék a kipufogogázba. Ettől alacsonyabb a fogyasztása azaz jobb a hatásfoka. Különlegessége, hogy ehhez a PUCH "Y" alakú, míg Csepel segéd hajtókart alkalmazott. Az "Y" alak miatt az egyik dugattyúcsapszegnek vízszintesen csúszkálnia kellett a hajtórúdszemben! Egyedülálló! - google első találat
Sztem a régi csapszeggel van valami, nem tudom mit csinált neki a mester, mert 18 volt mostmár csak 16
nem a régié kell, hanem az úúúúúúúúúúúúújjjjjjééé
A csillagok háborúját nem lehet felűlmúlni
hát azt sem értem, nyilván látni kellene azt a faszságot, vagy legalább kb tudni mi a sztori.
Azt akkor fogom megnézni, amikor a mártixot, meg a csillagok háborúját
Na megméregettem a régi hajtókarom.Csaphossz:42, átmérője 16, hajtókar szélesség alul:14 belső átmérő:24, a két csap lyuka között 64 mm a távolság...
Én sem, ez csak a vod.....foooo , mi az az AVATAR?
szerintem a honda a yamaha előtt van. nekem pl az 50-es dt-m (legújabb) ugyanaz mint a malaguti... és ráadásul majdnem minden alkatrésze talál az apriliával
Ha az avatarra, vagy iylemire utalsz, akkor azt tényleg nem fogom érteni, iylesmiket én nem nézek meg.
Látlak.................Látom nem érted......................
Igyekeztem árnyaltan fogalmazni, csak nem érted úgylátszik:)
yamaha az a legjobb én azt mondom,
nincs olyan motor aminek ne lenne hibája de te tudod
oké átgondolom..................... átgondoltam...........................
Tudom h ez egy dt fórum de mégis... összehasonlításban melyik a jobb?
Yamaha, Suzuki, más japók...esetleg Aprilia v más?
50-es endurot szeretnék, jó lenne egy összehasonlító teszt a riválisokról...
Ár, alkatrész ellátás, alkatrész ár, fogyasztás,szervizigény,megbízhatóság stb
szerintem azért azt gondold át, hogy a dt résvezérlésű:)

(a yamaha a 60as évek vége óta nem gyárt réses motort)
hello és az lehet a baj hogy nincs szép alapjárat meg nemugy megy ahogy kell neki?
azért mert ablakos a dugó?
Üdv.Tudna nekem abba segíteni valaki hogy egy 1987 es DT 50 re ha rá szeretnék rakni a egy 80 as hengert akkor kell e valamit átalakitani a motoron vagy simán csak rá rakom és tudom használni.Előre is köszönöm a segitségeteket.
de itt is érdemes körülnézni olaj ügyben, mert egész jó árakon lehet kapni olajat.
www.robogotuning.hu