Igen ablakos kell.-Az LC2-be!
Mert ott van köze a résvezérléshez, ugyanis az LC2-ön a hengeren találjuk a karburátort.
Mivel a DTR-nél egyből a forgattyúsházra szerelték a karbit, így annak köze nincs a résvezérlésben a szívó feladat ellátásához.
Magyarul nem a dugattyú palástja nyit-zár.
Ezért a DTR-be NEM! jó az ablakos dugattyú!
Jó bele, menni fog vele, de kompressziócsökkenéssel jár, mivel elősűrítéskor nagy a veszteség.
Gondolom nálad is ez van, és ezért rajzoltál ide....
Teljesen jó bele a Castrol Power 1 Racing. Egyetlen nagy problémája van: az ára. A kisDT eszik 7-10liter között, kinek milen nehéz a keze. Hamar elfogy az 1liter olaj... Hasonló kategóriájú olaj a Repsol Moto Competicion 2T. Átlagban 1000Ft-tal olcsóbb. (bár én is Castrol-os voltam, csak nem add annyival többet...)
A tartály egyébként asszem 750ml-es, én sosem tudtam egy teljes flakonnal beletölteni...
sziasztok:) lenne egy kérdésem Yamaha DT 80 LCII nek ahol kijöna blokbol a váltóó tengely amire a váltókar megy rá és ot van egy kis simering féle annak valaki nemtudná megadni a métertét nagyon fontos lenne ert engedi az olajat és adignemveszm ki amig nem veszek ujjat és nemtom mine kell bele rmeélem valki tujda köszi előre is (Msn: simsonkiraly1995@hotmail.com
Sziasztok!
Yamaha DT 125 (különolajzású) milyen olajat ajánlotok?
Castrol Power 1 Racing 2T jó bele? Mennyi a feltöltési mennyisége a tartálynak? Castrol
Köszönöm
azért van rajta ablak, hogy minél hamarabb el tudja kezdeni szívni a benyát, több ideje legyen, de mivel az ablak nem zár visszafelé, ezért van beleépítve a membrán, ami meggátolja, hogy visszafelé kinyomja a cuccot.
9 hozzászólással ezelőtt leírtam , hogy felsliccelt van az R-be
Ezek a motorok résvezérlésűek és ebben vesz részt mind az ablak, mind a felsliccelés., pontosan nem tudom, mert meg kéne nézni, hogyan mozog a dugó a hengerbe, hogyan nyitja, zárja az ablakokat
hello fönök multkor segitettél mostis hozzád fordulok ha nembaj?
az lenne a kérdés hogy amikor én furatam a dt125r-emet akkor nekem ablakos dugot adtak szoval a szivocsonk felol volt 2 ablak az baj hogy ablakos mert sokan aztmongyák hogy dtr-be felsliccelt dugó kell ez igaz mit számit?
jah meg tudnál mutattni egy képet hogy mien a gyári dugó?
köszi elöre is bocsi a sok kérdésért
dt-n meg mindent kicseréltem már,annyi történt hogy nempörög annyit rugásra...viszont semmi más
Én nem adnám egy robogóért....de majd rájössz.
Mert ott van köze a résvezérléshez, ugyanis az LC2-ön a hengeren találjuk a karburátort.
Mivel a DTR-nél egyből a forgattyúsházra szerelték a karbit, így annak köze nincs a résvezérlésben a szívó feladat ellátásához.
Magyarul nem a dugattyú palástja nyit-zár.
Ezért a DTR-be NEM! jó az ablakos dugattyú!
Jó bele, menni fog vele, de kompressziócsökkenéssel jár, mivel elősűrítéskor nagy a veszteség.
Gondolom nálad is ez van, és ezért rajzoltál ide....
REPSOL MOTO COMPETICION 2T
A tartály egyébként asszem 750ml-es, én sosem tudtam egy teljes flakonnal beletölteni...
Előre is köszi
Yamaha DT 125 (különolajzású) milyen olajat ajánlotok?
Castrol Power 1 Racing 2T jó bele? Mennyi a feltöltési mennyisége a tartálynak?
Castrol
Köszönöm
Ezek a motorok résvezérlésűek és ebben vesz részt mind az ablak, mind a felsliccelés., pontosan nem tudom, mert meg kéne nézni, hogyan mozog a dugó a hengerbe, hogyan nyitja, zárja az ablakokat
nekem ablaokos van szerepét nemtudod véletlen
az lenne a kérdés hogy amikor én furatam a dt125r-emet akkor nekem ablakos dugot adtak szoval a szivocsonk felol volt 2 ablak az baj hogy ablakos mert sokan aztmongyák hogy dtr-be felsliccelt dugó kell ez igaz mit számit?
jah meg tudnál mutattni egy képet hogy mien a gyári dugó?
köszi elöre is bocsi a sok kérdésért
hiba:nemtudom,nemindul!
nagyon vicces hirdetés lenne?
Elérhetőségeim a LINK-ben... : (+leírás a cuccokról)
http://racing-bazar.hu/motorke...
Az LC ablakos, két ablak a szívó oldalon
yamaha dt 125r 1996-be mien dugó kell ablakos vagy ablak nélküli valakinek netán egy kép hogy mien a gyári dugója?
köszi elöre is