Ezzel én is így voltam (4hónap), de mondta a kedves kis hölgy hogy ez így többe kerül, azt inkább írjak új adásvételit...szűkszavúan és csak mosolygott. Másnap mentem én is...3500 pénz az éves!
csak azért hiszem el ami rá volt írva, mert próbálgattam nagyobbakkal ( vagyis 82-től lefele próbálgattam) és fokozatosan egyre jobb lett, végül a 48-assal lett a legjobb. Akkor csak kisebb a 48-as, mint az 52-es ha kevésbé sokall vele. Nyilván az lesz, hogy leveszem a karbit megint és kiötlöm, hogy a szintet hogyan tudom állítani. 1 óra körúti nyelezés után szép a gyertya színe, viszont alapjárat ha megállok nagyon magas, majd szépen leesik.
Igen, olyankor csere, hiába vadiúj.
És igen, kibasz*tt mértékben sokallhat irreálisan magas benyaszinttel, akár 50-es fuvókával is.
De egyébként az is alapvető hiba, hogy elhiszed, ami rá van írva.
Bár dellortyoék közel pontosak, legalábbis nagyon mellészámozott fuvókát még nem láttam, de előfordul.
"tünet: nem pörög ki addig, mint a másik karbival, de jóval erősebb alacsonyabb fordulaton"
Pl fix 18-20 fok helyett nagyobb fix előgyulával hasonló a motor, felül elmegy az ereje, akár be is csöröghet. Középtartományokban jó. De ez nem drasztikus különbség. És nem fogja tőle okádni a füstöt.
A valószínűbb, hogy eddig alúlra szarul volt beállítva, most sokall mint az atom, a teteje ezért szar, viszont minimálisan kihat alúlra, ott meg azért jobb.
Mai tanulság: voltam biztosítónál, hogy az eddig nem biztosított kisdétét forgalomba helyezzem. az adásvétel napjától számítva visszamenőleg napi 100Ft-ot akartak kiszabni, mert nem volt biztosítás. Egy éve vettem a motort. Az éves díj 11szeresét akarták kifizettetni. Erre mondtam én, hogy visszajövök holnap. Megírtam egy új adásvételit a tegnapi dátummal és hopp nem is kellett fizetni.
az elvet értem, de ennyi erővel a vadi új tűszelepet is kicserélhetem mert lehet, hogy kirezeg a rugós tűszelep és átszivárog a benya. megnéztem megint és a tűszelep gumis részén egy cseppnyi kopás sem látszik vagy vonal, ahol érintkezik. ennyire lehetetlen, hogy 0,48mm belső átmérőjű fúvókával túl dús legyen a keverék(nem nagyon de azért túl dús)? mi lehet még? tünet: nem pörög ki addig, mint a másik karbival, de jóval erősebb alacsonyabb fordulaton. indul "negyed szívatóval" hidegen, gyertya gyári előírás, és új. (más gyertyákkal is ilyen). nagyobb fúvókákkal erősen füstöl és csak tortyog
Üdv.Van egy 1987 es dt 50 esem.Szeretnék rárakni egy MX 80 as hengert.Azt szeretném megtudni hogy rá lehet e rakni simán vagy van e valami teendő elöte.Kell e átalakítani valamit a motoron e.Léghűtéses a motor.Jó lenne ha valaki tudna segíteni.Nem szeretnék befürödni vele.Így se meggy rosszul a gép de azért nem lenne rossz ha erösebb lenne.
Ha a powerszelep kinyit, akkor csak fenn fog húzni a motor.
Ha lezár, akkor "húz" alúl.
Ez pont fordítva működik, mint azt az emberek gondolják. A power szelep pont azért kell, hogy tudjál egy olyan motort csinálni, ami fenn is jól húz, de ha alacsonyabb kipufogószöget használsz (tehát zárva van a power), akkor használható alúl is.
Meg kell nézni, hogy mennyire nyitja ki a kipufogónyílást. Egy elforduló nyelv takarja be, ezt állítsad a kipufogócsatornával egy síkba, de ne feljebb. Ekkor van meg a teljes vezérlése. Így nyitott állapotban alúl gyengébb lesz, de fenn megjön az erő.
Gondolom azért kötötték fixre a power szelepet, mert a vezérlése szar. Látni kellene, hogy mi döglött meg benne. Valszeg nem túl olcsón kell bele alkatrész.
Telóba vehetsz akár teló, akár hidro olajat is. Teló olaj elvileg kevésbé habzik fel.
Héten teljesen szétszeded ez azért kicsit megmosolyogtatott. Én szétszoktam szedni teljesen motorokat, sőt gyakorlatilag ezután újakat szoktam belőlük építeni, de azért az nem egy hetes meló szokott lenni.
Bontónak itt van a képes motor vagy éppen a vatera, környékbeli motorosoktól kérdezősködj merre van használt cucc.
Service manualért talán 1 vagy 2 oldalt kell viszább lapoznod.
Dt nem egy forgós motor, könehéz lendkerék, lassan veszi a tűzet, lassú a power nyitási ideje is hozzá igazából.
Amennyi idő alatt felnyit a power addigra egy forgós motor alapjáratról felhúzza magát tízezer fölé mindenféle kecmec nélkül, ha bevan állítva. Egy racerecege meg szószerint pengeni tud.
Szóval ha engem kérdezel még jó állapotban is és akár lehet terheletlen is, de kínkeservesen forog be 10 fölé.
De youtuben rengeteg onboard videót láthatsz.
meg ha egy kicsit le van hajolva a váltókar, akkor azt lehet valahogy korrigálni, vagy új kell, mer elgyengülne, és letörne a visszahajlításkor?
vagy ha megoldható, hogy csináljam?
Sziasztok!
1 hete vagyok boldog tulajdonosa egy 125-ös Yamaha Dt-nek!
Nagyon örülök neki, imádom!
Szerintem kategóriájában a legjobb. Körülbelül 90-92-es évjáratú lehet, 50-esként használva előzőleg.
Viszont sok problémát észre vettem rajt, amit szeretnék megcsinállni, és a segítségeteket kérni, mivel még ilyen motorom nem volt.
Tehát:
Észrevettem, hogy az első teleszkóp nagyon gyenge, kis első fékezésnél lekoppanik. Mit tehetek vele? Olaj csere a telóban, vagy lehet, hogy a szimeringek? Milyen olajat töltsek bele, és mennyit, valamint hol? alul ugye? Olajnak pedig jó a hidraulika olaj? :S
Másik problémám, hogy a power szelepet állandóba kötötték előzőleg bele, ez gondolom nem a legpraktikusabb, ezt, hol tudnám vissza állítani?
Tervezem amúgy, hogy a héten teljesen szétszedem, és minden egyes pontját átnézem, mit kell benne cserélni, és mit nem.
Bár még jó bontót nem találtam:S
Valami szerelési rajzot nem tud hozzá valaki? :S
Pl. hiányolom a zsírzó gombokat, lehetséges, hogy nincs is rajt, nem tudom, tüzetesebben még nem néztem át.
Csak szeretném belőle a maximumot kihozni mint külsőleg, mint belsőleg, hogy élmény maradhasson továbbra is vele a terepezés.
Ha tudnátok segíteni a kérdéseimben nagyon örülnék. Biztosan lesz még jópár:D
legalábbis szerintem nem volt magasabban mint a jelölő. szívató nélkül is majdnem indul hidegen(kicsit le kell nyomni vagy sokáig rugdalni, de teljes szívatóval nem akar indulni) viszont ha a szinttel van a gond, akkor ha elzárt csappal mentem akkor jónak kellene lennie kis ideig, de ugyanaz, csak elkezdett szaggatni
nem magas, van egy jelölő és azon a szinten áll, amúgy állítási lehetősége sincs nagyon a szintnek, próbáltam h menet közben leállítom kuplunggal és megnéztem a gyertyát és akkor a karbit is levettem, nem volt magas. a karbi gyári állapotú, se barmolás se kopás. Ezzel a kis fúvókával szinte hibátlanul üzemel, de egy bizonyosan magas fordulaton megáll a pörgésben, elfogy.
ez kívül belül LC ez LC-DC (Liquid Cooled-Duna Cooled) a zoxigént meg sajna vízzel nem helyettesíthetjük ez világosan látszik és a szombat éjjel 11-04-ig az nagyon komoly kis esti túra volt...
Segítsetek légyszives!
Hol kapok elől-hátul dobfékes 80 as DT-hez fékpofákat?
És igen, kibasz*tt mértékben sokallhat irreálisan magas benyaszinttel, akár 50-es fuvókával is.
De egyébként az is alapvető hiba, hogy elhiszed, ami rá van írva.
Bár dellortyoék közel pontosak, legalábbis nagyon mellészámozott fuvókát még nem láttam, de előfordul.
"tünet: nem pörög ki addig, mint a másik karbival, de jóval erősebb alacsonyabb fordulaton"
Pl fix 18-20 fok helyett nagyobb fix előgyulával hasonló a motor, felül elmegy az ereje, akár be is csöröghet. Középtartományokban jó. De ez nem drasztikus különbség. És nem fogja tőle okádni a füstöt.
A valószínűbb, hogy eddig alúlra szarul volt beállítva, most sokall mint az atom, a teteje ezért szar, viszont minimálisan kihat alúlra, ott meg azért jobb.
Ha lezár, akkor "húz" alúl.
Ez pont fordítva működik, mint azt az emberek gondolják. A power szelep pont azért kell, hogy tudjál egy olyan motort csinálni, ami fenn is jól húz, de ha alacsonyabb kipufogószöget használsz (tehát zárva van a power), akkor használható alúl is.
Meg kell nézni, hogy mennyire nyitja ki a kipufogónyílást. Egy elforduló nyelv takarja be, ezt állítsad a kipufogócsatornával egy síkba, de ne feljebb. Ekkor van meg a teljes vezérlése. Így nyitott állapotban alúl gyengébb lesz, de fenn megjön az erő.
Telóba vehetsz akár teló, akár hidro olajat is. Teló olaj elvileg kevésbé habzik fel.
Héten teljesen szétszeded ez azért kicsit megmosolyogtatott. Én szétszoktam szedni teljesen motorokat, sőt gyakorlatilag ezután újakat szoktam belőlük építeni, de azért az nem egy hetes meló szokott lenni.
Bontónak itt van a képes motor vagy éppen a vatera, környékbeli motorosoktól kérdezősködj merre van használt cucc.
Service manualért talán 1 vagy 2 oldalt kell viszább lapoznod.
Amennyi idő alatt felnyit a power addigra egy forgós motor alapjáratról felhúzza magát tízezer fölé mindenféle kecmec nélkül, ha bevan állítva. Egy racerecege meg szószerint pengeni tud.
Szóval ha engem kérdezel még jó állapotban is és akár lehet terheletlen is, de kínkeservesen forog be 10 fölé.
De youtuben rengeteg onboard videót láthatsz.
korán nyit a power?
vagy ha megoldható, hogy csináljam?
Egy 125-ös DT-nek ki kell forognia a 12e-et, vagy nem, hanem 10e is elég?
1 hete vagyok boldog tulajdonosa egy 125-ös Yamaha Dt-nek!
Nagyon örülök neki, imádom!
Szerintem kategóriájában a legjobb. Körülbelül 90-92-es évjáratú lehet, 50-esként használva előzőleg.
Viszont sok problémát észre vettem rajt, amit szeretnék megcsinállni, és a segítségeteket kérni, mivel még ilyen motorom nem volt.
Tehát:
Észrevettem, hogy az első teleszkóp nagyon gyenge, kis első fékezésnél lekoppanik. Mit tehetek vele? Olaj csere a telóban, vagy lehet, hogy a szimeringek? Milyen olajat töltsek bele, és mennyit, valamint hol? alul ugye? Olajnak pedig jó a hidraulika olaj? :S
Másik problémám, hogy a power szelepet állandóba kötötték előzőleg bele, ez gondolom nem a legpraktikusabb, ezt, hol tudnám vissza állítani?
Tervezem amúgy, hogy a héten teljesen szétszedem, és minden egyes pontját átnézem, mit kell benne cserélni, és mit nem.
Bár még jó bontót nem találtam:S
Valami szerelési rajzot nem tud hozzá valaki? :S
Pl. hiányolom a zsírzó gombokat, lehetséges, hogy nincs is rajt, nem tudom, tüzetesebben még nem néztem át.
Csak szeretném belőle a maximumot kihozni mint külsőleg, mint belsőleg, hogy élmény maradhasson továbbra is vele a terepezés.
Ha tudnátok segíteni a kérdéseimben nagyon örülnék. Biztosan lesz még jópár:D
de jó volt a szombat éjjei gurulás!....