Hello.
Azt szeretném megtudni tőletek hogy ha én leszeretném cserélni az első telómon a telóharisnyát akkor kb. mennyire kelleném szétszedni a telókat?
Ma összeraktam a kisdétét Kapott egy nagyobb szívócsonkot (16os belső átmérő, ezelőtt 12es volt, egy 14-12-es dellorto SHA-t, teljesen felújított főtengelyt, csapágyakat, szimeringeket, egy másik 50es hengert, hengerfejet, fos noname dugót, aprilia AF1 végdobot... Az órám 10%-kal kevesebbet mér, óra szerint 75-öt megy 4.ben. (földúton csak 70) (15ös első lánckerék kicsit nagy neki).. viszont ami érdekes volt számomra, hogy a gyári karbijába 82-es főfúvi kellett, ebbe 48-as és mégis jobban megy, és 2/3-át eszi (bár még kicsit kisebb kéne még bele, kevesli a levegőt, pedig többet már nem kaphat -- túl dús keverék -- főfúvi kisebbre cseréje keverékcsvar hiányában) belső átmérő ugyanaz. Gyorsulása kielégítő :D Nem csörög, nem melegszik nagyon, és piszkosul jó hangja van a kipuból.. gondoltam megosztom veletek
Én váltanék, meg láttam rendbe is tartod a gépet (wr fórum), de a mostanit se motoroztam ki. Egy kérdésem volna: SM szettel milyen a motor, mivel gyárilag nem arra van tervezve!
Üdv.Van egy 1987 es dt 50 esem.Szeretnék rárakni egy MX 80 as hengert.Azt szeretném megtudni hogy rá lehet e rakni simán vagy van e valami teendő elötte.Kell e átalakitani valamit a motoron e.Léghütéses a motor.
Az igaz hogy magasabb nem lesz, de ha keményebb akkor nem ül össze annyira. Főleg ha nem 50 kg a srác. De olilaci kiemelője sokat dobna rajta. De új kutyacsont meg még többet.
Nem akarok én sem beleszólni de az anya tekerésével csak a keménységet állítod.A kutyacsontnak nevezett fémlapok cseréjével lehet a magasságot állítani.
Így van
viszont trafót cseréltem-előzőre- ami 100% hogy jó,bent volt a szekrénybe,azon belül egy dobozba
de ezzel is sz*rik indulni...
mindenesetre szólj ha kitalálsz valamit
Nézz utána mit kér a gyári cucc.
Rendszerint vagy a pipa ellenállásos, vagy a ygertya.
Az ellenállat, 1-5 K ohm, teljesen értelmetlen egy ellenállásos pipához még ellenállásos gyertyát is tenni, ezzel csak a gyújtásteljesítményt csökkented.
Én a magam részéről nem szeretem az ellenállásos gyertyát, mert az ellenálalt szeret kipurcanni benne, nekem a pipában lakik az ellenállat.
Vettem ma gyertyát nem kaptam Br9es-t
Olyan volt csak hogy B9es az r betű nincs rajta.Jó lesz ez bele?
A R-betű a zavarszűrőt jelenti?Miben befolyásolja ez a működést?
Ha a tekercsel lenne a gond akkor hogyan lehet kimérni , leellenőrizni? a DT-ben nem sok olyan alkatrészvan ami ezért felel,Nem?
A tekercs , trafó és elektronika nem?
Fene tudja, en nem lattam rajta meg hajlast se, csak masra nem tudok gondolni, ami serulhetett, mert ha a kerekel lenne valami, akkor gondolom 8asba menne, d igy meg tok egyenesrn megy, csak a villa egyik szara hatrebb van gy par centivel. Aztan lehet, hogu csak valami rogzitesnel hajlort el valami.
Mindegy, jovo heten ugyis megy szerelohoz, eleg szar allapotban van az epektronika meg lesz ra par alkatresz is.
ez van...
viszont a robogó 2-3 nap alatt megvolt
addig szedtem folyamatossan szét,amíg jó nem lett
de ennél LÁTSZÓLAG minden klappol
kiváncsi leszek Navahao-bocs ha nemjól írom a neved- gépével mi lesz...
Azt szeretném megtudni tőletek hogy ha én leszeretném cserélni az első telómon a telóharisnyát akkor kb. mennyire kelleném szétszedni a telókat?