Úszószint nem magas?
Lehet a tűszeleped menet közben nem zár rendesen, rezgéskor áttenged és megemelkedik járó motornál a szint, de még annyira nem, hogy kiöntsön.
Nemrégiben több motornál is tapasztaltam ezt, brutálisan tud tőle sokallni.
Persze egy új tűszelep magyarhonban még egy dellortyohoz is 4000, nem is akarom tudni, hogy egy fos mikuni tm-hez mennyi.
Tűszeleből az sem baj, ha nagyobb keresztmettszetűt veszel, kisebb ne legyen, mert nagy terhelésre hirtelen kitudja szlopálni a benyaszintet.
A közelben nincs gépműhely, ezért egy helyi sráchoz vittem aki csinál ilyeneket.Sosem volt még rá panasz, de ő sem látott még ilyet.Ha jobban összesajtolod akkor a kuplungoldali fogaskerék sincs jó helyen meg a lendkerék is beleérhet a gyújtásba nem?
A váz meg a főtengely száma azonos.A hajtókart méret alapján vettem mert azt mondtál kívülről nem lehet megmondani hogy LC vagy LC 2.Minden méret stimmel az eredetivel kivéve alul a szélesség.Ami benne volt főtengely abba benne van hogy 30W a motorszám eleje, Mivel nekem RD van és nem DT ezért ez van.De a blokk ugyanaz mint a DT-be.
a tiedben tuti, hogy gyári főtengely van? nem lehet, hogy "sport"főtengelyt kapott valamikor? Vagy a blokk típus nem azonos a vázzal, mert cserélt és a váz típusához vettél hajtókart?
Alul a hajtókar szinte sosem tölti ki a két sonka közti helyet. Tud néhány mm-et mozdulni oldalra, így nem fog keresztbe állni a hajtókar ha a henger is egy picit arrébb van.
Hali!Aki már cserélt hajtókart 80-as DT-be annak nem volt az újjal problémája?Arra gondolok hogy alul a főtengelynél nekem az új hajtókar keskenyebb kb. 3 mm-rel.Hogyan oldottátok ezt meg?Mert felújítókészletben csak ilyet lehet kapni.A prox is meg a TKR is ilyen keskeny.
Hello. Na arra én is kíváncsi lennék, hogy ez mért van! Mert ma én is pont így jártam, mint te, ugyan így, full ugyan ezek a tünetek mint ahogy te leírtad. Csak annyi különbséggel, hogy nekem így is maradt a gép, nem jött helyre, pedig egy hónapos aksi van benne, meg most cseréltem a fesszabot is,(az mondjuk nem új) de idáig kb egy heti használat alatt tökéletesen szuperált. Szóval nem értem mi lehet a gond.
Sziasztok!
Az miért lehet hogy ma mentem a motorral semmi baja sem volt. Kb egy órával rá újra mentem, rátettem a gyújtást és semmit sem csinált, a power sem ment, az olaj sem világított és az üres jelző sem (üresben is volt ) , tehát semmi. Fogtam és rárúgtam egyet aztán beindult a masina és egyből minden világított.
Ez valami érintkezési hiba lehetett vagy valami esetleg kezd meghalni rajta. Utána viszont minden teljesen jó volt csak ilyet még sosem láttam.
Lehet a tűszeleped menet közben nem zár rendesen, rezgéskor áttenged és megemelkedik járó motornál a szint, de még annyira nem, hogy kiöntsön.
Nemrégiben több motornál is tapasztaltam ezt, brutálisan tud tőle sokallni.
Persze egy új tűszelep magyarhonban még egy dellortyohoz is 4000, nem is akarom tudni, hogy egy fos mikuni tm-hez mennyi.
Tűszeleből az sem baj, ha nagyobb keresztmettszetűt veszel, kisebb ne legyen, mert nagy terhelésre hirtelen kitudja szlopálni a benyaszintet.
Azt szeretném kérdezni hogy egy 125 ccm-es 03 as évjáratu Dtnek milyen átmérőjü az első telóharisnyája? Mekkora kell rá?
- csak nehezen fogy.... XD
pl. múlthéten 15000 ft ért adtam el azelőtt 3000 ft ért ez változó...
Ők beállítják neked úgy, hogy jó legyen.
Max jobban összesajtolják.
Nincs valakinek véletlenül egy felesleges 2006-os DT-hez való bal hátsó index?
de ez tényleg vicc,mit művelnek
http://kepesmotor.hu/yamaha-en...
Üdv,széles utat
Dávid
Az miért lehet hogy ma mentem a motorral semmi baja sem volt. Kb egy órával rá újra mentem, rátettem a gyújtást és semmit sem csinált, a power sem ment, az olaj sem világított és az üres jelző sem (üresben is volt ) , tehát semmi. Fogtam és rárúgtam egyet aztán beindult a masina és egyből minden világított.
Ez valami érintkezési hiba lehetett vagy valami esetleg kezd meghalni rajta. Utána viszont minden teljesen jó volt csak ilyet még sosem láttam.