Hát de bakker, még régebben írtad, hogy ment meg minden, azt elraktad 1,5 hónapig aztán utána nem indult el. Ha ment akkor annak most is mennie kéne... Az állástól nem mehet szét.
persze,csak az a gáz,hogy kompletten lett hozva Olaszországból!
lendkerék le,RÁNÉZÉSRE tekercsek épp(kinézetre meg mint az új)
már azon agyalok,hogy rátöltök az akku-ra
viszont ha nem,akkor hülyét kapok...nincs megint 60 rugóm...
nincs benne fojtás, 90es körüli évjárat, rugózás mint minden dt-n alapból elég puha, így ezen is, én arra használtam hogy tanyánk környékén motorozgassak, egyszer voltam vele haverokkal 2 órás erdőjáráson,ahol nagyszerűen szerepelt:)
Az a HIBA, hogy gyengül a szikra. Ha tudnád, hogy miért gyengül a szikra akkor az lenne a HIBA OKA. De végülis lehet a gyengülő szikra is a a HIBA OKA amiért nem indul a motor! De amúgy már azt hittem hogy jó!
Hát ha gyengül a szikra, akkor a gyújtásnál kénje körülnézni nem? Tekercseket megmérni stb...
msnen mindent elmondok okés? mateakos4@hotmail.com
amugy dtr, motorja rendben van, kb 1 éve lett felújítva, lánc 0kmes, hátsó fogaskerék kicsit kopotabb, (5ezer forint, de még nem cserés) első rendben van, fogyasztásával megvoltam elégedve, igaz nincs mihez viszonyítanom, mert ez az első mocm. Olajat nem zabálja.
Igen, azon már tekertem én is, csak nem gondoltam hogy annyira megemeli! Pont ma néztem hogy még elég sokat tudok rá tekerni... Majd holnap megcsinálom!
Alsó kiflinél kb garantáltan pattan a króm.
Mondjuk ott nem fut, de hogy őszinte legyek, nálam ez egyet jelent a cserével.
10k-ból meg veszek hozzá egy pár krómszárat, ha nem típusazonos, akkor meg a gépmunka is belefér.
Persze mindenki a saját útját járja.
Egyébként komoly kérdés, egy görbe krómszárat, akármennyibe is kerüljön, hogy lehet visszaállítani szakszerűen nyílegyenesre, nyilván a terhelhetősége egy ilyen manőver után már csak töredéke lesz. Nem mintha valaha is igénybe venném a szolgálgatást. :)
Jövőhéten csütörtökön, pénteken, vagy vasárnap megnézném a géped.
Addig is, mit kell róla tudni? Fogyasztás? Mire használtad, mióta? Volt-e a blokk felújítva? Mikor? Folytva van-e? Milyen állapotban van a motor? Lc2 vagy dtr? Kopóalkatrészek milyen állapotban vannak (lánc, fékbetét, stb)? Mikori évjárat? Futómű milyen állapotban van?
Emberek, sikerult elfetsitenem az elso kerekemet, szerintem az elso teleszkop elferditeseve. Javithato vagy csere? Nem veszes, csak 1-2 centivel ferdult el a kerek. Kb mire szamithatok a javitas araban?
Gyűrűcsere történt a mocimmal , első összerakás után beindult elég furán ugrált a fordulatszám de aztán beállt stabil 2000 -re.
Majd ezt követően leállítottam és mikor félóra múlva próbáltam indítani , meg sem nyekkent(egész délután szenvedtem vele). Gyertacsere is volt , van szikra, jön is a benzin de nem robban egyet sem. Van ötletetek mi lehet?Mit nézzek?
heló
még nem csináltam képet, de a rugostag alján/közvetlen a hátsó kerék előtt/ a rugó alatt van egy mentes rész és rajta két anya.
az lelazitod,mert az a kontraanya, és a felsőt meg rátekered jobban,ezáltal a rugót próbálod összenyomni,igy fogja megemelni a hátulját.nekem a szabad menet a kontraanyától számitva kb 15mm
Kész a váltó nem kopás nem gyilkolás nem hézakolás volt a probléma.
Hanem a váltótengely végén lévő kis karom a mi a forgódobot mozgatja ott van a karmot egyenesben tartó kis hajszálrugó az volt szétnyúlva.Csere és már tökéletes is lett
Eladóvá vált a mocim! A kepesmotoron hírdetem, akit érdekel nézze meg! (azt hiszem a profilomból is el lehet jutni a hírdetéshez).
Ugyan itt henger+hengerfej DT/RD 80 MX-hez!
- most találtam ki minden hétvégére lesz valami alkatrész azok közül ami megmaradt lesz 1-1 ami úgymond akciós lesz :) azaz még olcsóbban juthat hozzá az ember... :)
most hétvégére : a Láncszettemet gondoltam, tehát akit érdekel ma, holnap ír olcsóbban megkapja mint pl. jövőhéten vagy az utóbbi napokban... :) jövőhétvégére más akció lesz :) üdv.
lendkerék le,RÁNÉZÉSRE tekercsek épp(kinézetre meg mint az új)
már azon agyalok,hogy rátöltök az akku-ra
viszont ha nem,akkor hülyét kapok...nincs megint 60 rugóm...
Hát ha gyengül a szikra, akkor a gyújtásnál kénje körülnézni nem? Tekercseket megmérni stb...
Igen,meglett,minden nap gyengül a szikra...ÚJ gyertya,igen...
talajvíz nincs,száraz helyen áll
valamit kéne ügyködmi,mert jelenleg egy kis seggrakéta van ami jó...6 motorból
amugy dtr, motorja rendben van, kb 1 éve lett felújítva, lánc 0kmes, hátsó fogaskerék kicsit kopotabb, (5ezer forint, de még nem cserés) első rendben van, fogyasztásával megvoltam elégedve, igaz nincs mihez viszonyítanom, mert ez az első mocm. Olajat nem zabálja.
megátkozták a dt-ket...
nekem is u.e a szindróma
bár nekem meglett a hiba oka...nemtudom mi a fene okozza,de egyre gyengébb a szikra
Mondjuk ott nem fut, de hogy őszinte legyek, nálam ez egyet jelent a cserével.
10k-ból meg veszek hozzá egy pár krómszárat, ha nem típusazonos, akkor meg a gépmunka is belefér.
Persze mindenki a saját útját járja.
Egyébként komoly kérdés, egy görbe krómszárat, akármennyibe is kerüljön, hogy lehet visszaállítani szakszerűen nyílegyenesre, nyilván a terhelhetősége egy ilyen manőver után már csak töredéke lesz. Nem mintha valaha is igénybe venném a szolgálgatást. :)
Jövőhéten csütörtökön, pénteken, vagy vasárnap megnézném a géped.
Addig is, mit kell róla tudni? Fogyasztás? Mire használtad, mióta? Volt-e a blokk felújítva? Mikor? Folytva van-e? Milyen állapotban van a motor? Lc2 vagy dtr? Kopóalkatrészek milyen állapotban vannak (lánc, fékbetét, stb)? Mikori évjárat? Futómű milyen állapotban van?
Majd ezt követően leállítottam és mikor félóra múlva próbáltam indítani , meg sem nyekkent(egész délután szenvedtem vele). Gyertacsere is volt , van szikra, jön is a benzin de nem robban egyet sem. Van ötletetek mi lehet?Mit nézzek?
még nem csináltam képet, de a rugostag alján/közvetlen a hátsó kerék előtt/ a rugó alatt van egy mentes rész és rajta két anya.
az lelazitod,mert az a kontraanya, és a felsőt meg rátekered jobban,ezáltal a rugót próbálod összenyomni,igy fogja megemelni a hátulját.nekem a szabad menet a kontraanyától számitva kb 15mm
Hanem a váltótengely végén lévő kis karom a mi a forgódobot mozgatja ott van a karmot egyenesben tartó kis hajszálrugó az volt szétnyúlva.Csere és már tökéletes is lett
Eladóvá vált a mocim! A kepesmotoron hírdetem, akit érdekel nézze meg! (azt hiszem a profilomból is el lehet jutni a hírdetéshez).
Ugyan itt henger+hengerfej DT/RD 80 MX-hez!
Üdv
: Elérhetőségeimhez, leíráshoz katt. a LINK-re !
http://racing-bazar.hu/motorke...
- most találtam ki minden hétvégére lesz valami alkatrész azok közül ami megmaradt lesz 1-1 ami úgymond akciós lesz :) azaz még olcsóbban juthat hozzá az ember... :)
most hétvégére : a Láncszettemet gondoltam, tehát akit érdekel ma, holnap ír olcsóbban megkapja mint pl. jövőhéten vagy az utóbbi napokban... :) jövőhétvégére más akció lesz :) üdv.
szaboadam125@citromail.hu
Bármi kérdésed van írj nyugodtan.