Szeretnék a cuccokon minél hamarabb túl adni úgyhogy nem csak hétvégén ami volt olcsóbb cuccok hanem hétköznap is fent áll ez a dolog már 5000 ft feletti vásárlás :) esetén is ajándék + alkatrészt kap a kedves vevő....
levegőszűrőn meg szinte ellenállás nélkül kapja a levegőt, kb úgy mint a gyárinál. De légszűrő nélkül is sokall kicsit. Legalábbis szerintem. Mivel nagyobb fúvókákkal egyre rosszabb, és ha a levegő útját kicsit is elfedem pl kezemmel akkor még szinte oda se raktam a kezemet de már kezd rosszabb leni, hogy kevesebb levegőt kap.
szerintem az lehet a rejtély, hogy hiába kisebb a fúvóka, de a levegő ebben a kialakítású karbiban mégis úgy áramlik, hogy a kisebb fúvókán át tud szívni eleget. Itt úgy néz ki a dolog, hogy síktolattyús a karbi, és egy kis cső keresztezi a levegő útját középen (mint gondolom sok más tipusnál), amin van két nagy lyuk, ott porlaszt, de ennek a csőnek az alján van a fúvóka.
Üdv.Van egy 1987 es dt 50 esem.Szeretnék rárakni egy MX 80 as hengert.Azt szeretném megtudni hogy rá lehet e rakni simán vagy van e valami teendő elöte.Kell e átalakítani valamit a motoron e.Léghűtéses a motor.Jó lenne ha valaki tudna segíteni.Nem szeretnék befürödni vele.Így se meggy rosszul a gép de azért nem lenne rossz ha erösebb lenne.
Most szerelőnél van , sajnos és ha valamire rájövünk akkor közlöm.Amúgy álítólag a DT-k nagy betegsége még a mágnesnél a tekercs az szokta összesz@rni magát és elég húzós az ára.
na remélem a héten kiderül mert 7végére elég nagy motoros haveri kör van összetapsolva egy jó kis túrára és nem kellene lógnom ez alól :)
Hidd el, akkora van benne Nem vitázom. Jó motorozást. Most már nekem is meglesz, kész a gép. Nagyobb fúvókákkal egyre rosszabb és füstöl mint az állat, kisebb meg nincs ennél még, levegőt meg többet nem tudok neki adni, szűrő nélkül nem mehetek. barna a gyertya, de sötétebb mint kéne. Eredeti karbival szép barna a gyertya, mint egy őz, de nem megy így és többet eszik.
ez jó, először én vagyok a hülye, nincs 48as fúvóka, aztán babettakarbi, meg kicsi, aztán fos a karbim, nem lehet beállítani (igaz nincs keverékcsavar rajta, fúvókázni kell) meg hülye vagyok, hogy olyat vettem. Nem vettem, még fizettek, hogy elhozzam. 15k forintért(+2l bor) vettem egy AF1-et szétkapott blokkal hiányosan, levettem a gyújtást, karbit meg pár cuccot és 45-ért eladtam. Hülye vagyok segítsééég
Jól van igazad van....megnyugodtál?
Nem ugyanaz....sőt a 14-12 sokkal jobb.
Ekkora és ilyen kinézetű karbi a tablettákon volt.
Jó motorozást, és széles utat.
ha jól emlékszem te mondtad, hogy a 14-12-es karbi az 12-es. Vagyis akkora, mint a gyári. De legyen igazad. Nem lehet 48as főfúvókát rakni egy SHA karbiba.
Van fúvókamérőd?
Ha nincs tolj bele anyád varrósdobozából egy tűt.
Ameddíg belemegy, ott jelöld meg, és mérd meg tolómérővel.
Lehetetlen a 48-as főfuvi...
Főleg nagyobb karbihoz, nagyobb fuvi is kell.
Hahó...
Minek kell kiemelni ezeket a DT-ket?
Én 180 magas vagyok, de így is a lábujjaim épphogy leérnek az aszfaltra.
Pedig én csak annyit tettem, hogy felkeményítettem a rugót, ha asszony pille 50kg-ját magam mögé helyezem, ne üljön a Dötö.
Jah és az enyémen 17-es (fa)kerék van, elől-hátul.
A telóemelő nem a legszerencsésebb, mert a láncvezetőt-gumit idő előtt tönkreteszi.
Bár ti tudjátok...
-ami 3000-3500 ft pl. vaterán itt :
http://auto-motor.vatera.hu/al...
én 6000 ft ért odaadom a blokköntvényt+deklit...
blokköntvény 5000 ft ért van...
pl. itt :
http://auto-motor.vatera.hu/al...
azaz 8500 ft helyett 6000 ft szerintem baráti ár :) na mind1 akit érdekel valami ír...