Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit most érdemes szerintem megvenni az a blokköntvény a mellé ajándékba adom a kuplungrész oldali deklit...

-ami 3000-3500 ft pl. vaterán itt :

http://auto-motor.vatera.hu/al...

én 6000 ft ért odaadom a blokköntvényt+deklit...

blokköntvény 5000 ft ért van...

pl. itt :

http://auto-motor.vatera.hu/al...

azaz 8500 ft helyett 6000 ft szerintem baráti ár :) na mind1 akit érdekel valami ír...
Szeretnék a cuccokon minél hamarabb túl adni úgyhogy nem csak hétvégén ami volt olcsóbb cuccok hanem hétköznap is fent áll ez a dolog már 5000 ft feletti vásárlás :) esetén is ajándék + alkatrészt kap a kedves vevő....
Yamaha DT 80 (vízhűtéses) alkatrészek "még mindig vannak"

: Elérhetőségeimhez, leíráshoz katt. a LINK-re !

http://racing-bazar.hu/motorke...
levegőszűrőn meg szinte ellenállás nélkül kapja a levegőt, kb úgy mint a gyárinál. De légszűrő nélkül is sokall kicsit. Legalábbis szerintem. Mivel nagyobb fúvókákkal egyre rosszabb, és ha a levegő útját kicsit is elfedem pl kezemmel akkor még szinte oda se raktam a kezemet de már kezd rosszabb leni, hogy kevesebb levegőt kap.
szerintem az lehet a rejtély, hogy hiába kisebb a fúvóka, de a levegő ebben a kialakítású karbiban mégis úgy áramlik, hogy a kisebb fúvókán át tud szívni eleget. Itt úgy néz ki a dolog, hogy síktolattyús a karbi, és egy kis cső keresztezi a levegő útját középen (mint gondolom sok más tipusnál), amin van két nagy lyuk, ott porlaszt, de ennek a csőnek az alján van a fúvóka.
ebben a szívató annyi, hogy egy lemezzel leszűkíti a levegő útját, így dúsítva a keveréket.
A szívatód nem enged át?
mert az a kis fuvi, az télleg elég pöcs,és még ezzel is sokall.
Nekem is kicsit fura, de ne foss, nem kérdőjelezlek meg!
Üdv.Van egy 1987 es dt 50 esem.Szeretnék rárakni egy MX 80 as hengert.Azt szeretném megtudni hogy rá lehet e rakni simán vagy van e valami teendő elöte.Kell e átalakítani valamit a motoron e.Léghűtéses a motor.Jó lenne ha valaki tudna segíteni.Nem szeretnék befürödni vele.Így se meggy rosszul a gép de azért nem lenne rossz ha erösebb lenne.
Most szerelőnél van , sajnos és ha valamire rájövünk akkor közlöm.Amúgy álítólag a DT-k nagy betegsége még a mágnesnél a tekercs az szokta összesz@rni magát és elég húzós az ára.
na remélem a héten kiderül mert 7végére elég nagy motoros haveri kör van összetapsolva egy jó kis túrára és nem kellene lógnom ez alól :)
Hidd el, akkora van benne Nem vitázom. Jó motorozást. Most már nekem is meglesz, kész a gép. Nagyobb fúvókákkal egyre rosszabb és füstöl mint az állat, kisebb meg nincs ennél még, levegőt meg többet nem tudok neki adni, szűrő nélkül nem mehetek. barna a gyertya, de sötétebb mint kéne. Eredeti karbival szép barna a gyertya, mint egy őz, de nem megy így és többet eszik.
Tényleg én vagyok a hülye....
hogy felveszlek.....
Jó szopást-én megyek motorozni.
Komolyan 48as fuvi van benne? Simsonba is 70 valahányas a főfuvi. Milyen a gyertya?
ez jó, először én vagyok a hülye, nincs 48as fúvóka, aztán babettakarbi, meg kicsi, aztán fos a karbim, nem lehet beállítani (igaz nincs keverékcsavar rajta, fúvókázni kell) meg hülye vagyok, hogy olyat vettem. Nem vettem, még fizettek, hogy elhozzam. 15k forintért(+2l bor) vettem egy AF1-et szétkapott blokkal hiányosan, levettem a gyújtást, karbit meg pár cuccot és 45-ért eladtam. Hülye vagyok segítsééég
Amúgy meg ez egy fos karbi, sokan szívnak a beállításával.
Sok sikert. Vehettél volna normálisat is....
Jól van igazad van....megnyugodtál?
Nem ugyanaz....sőt a 14-12 sokkal jobb.
Ekkora és ilyen kinézetű karbi a tablettákon volt.
Jó motorozást, és széles utat.
ha jól emlékszem te mondtad, hogy a 14-12-es karbi az 12-es. Vagyis akkora, mint a gyári. De legyen igazad. Nem lehet 48as főfúvókát rakni egy SHA karbiba.
lehetetlen? Akkor gyere és menj egy kört a nem létező karbis motorommal.
mellesleg gondolom utánanéztél... jelöld be az alapjárati fúvókát(elég a számát mondani)
http://www.edssurplusforsale.c...
Van fúvókamérőd?
Ha nincs tolj bele anyád varrósdobozából egy tűt.
Ameddíg belemegy, ott jelöld meg, és mérd meg tolómérővel.
Lehetetlen a 48-as főfuvi...
Főleg nagyobb karbihoz, nagyobb fuvi is kell.
ezen felröhhentem :D Miért nem lehet elhinni, hogy 48as főfúvóka van az 50-es DT-MX-emben?
Jaj tényleg...tudom ez a krosszkarbi, amire nem kell alapjárat, és nem is terveztek bele alapjárati fúvókát a mérnökök.
Tényleg ott a pont...bocsi.
Hahó...
Minek kell kiemelni ezeket a DT-ket?
Én 180 magas vagyok, de így is a lábujjaim épphogy leérnek az aszfaltra.
Pedig én csak annyit tettem, hogy felkeményítettem a rugót, ha asszony pille 50kg-ját magam mögé helyezem, ne üljön a Dötö.
Jah és az enyémen 17-es (fa)kerék van, elől-hátul.
A telóemelő nem a legszerencsésebb, mert a láncvezetőt-gumit idő előtt tönkreteszi.
Bár ti tudjátok...
én raktam bele egy 72-es helyett.
Jah és még valami . Mekkora átmérőju kell a Dt-re ?
2003-as évjáratú 125 ccm.
képzeld nem néztem be Dellklotyó SHA-ban alapjárati? Megmutatnád?