Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

heló!
lenne egy kérdésem:
elgondolkodtam az "sm-esitésen",és arra jutottam,hogy hátra csak veszek egy sima gumit,az eslő kerékagyhoz meg veszek egy felni külső részét és átfűzetem 18-assá.
szerintetek kivitelezhető,és ha igen,akkor jó a 18 elöl-hátul?
szerintem ez megéri,már igy a leirás alapján...
Yamaha DT 125R alkatrészek eladók.
Hello. Nem lett meg véletlenül, a számláló tekerője?
Nekem megérné!
Szerintetek mennyit érhet meg ez a DT 50? És milyen árban mennek? http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Yamaha DT 80 (vízhűtéses) alkatrészek "még mindig vannak"

: Elérhetőségeimhez, leíráshoz katt. a LINK-re !

http://racing-bazar.hu/motorke...
Karmanytyúzni meg nem akarok, tököm sem játszik.
2hétig jó ozt megin nem jó!
Most már olyat adj, ami jó is.
Itt a jó idő, szeretnék már csapatni egyet.

De tudod mi a pláne?
Egyedül nekem volt ugye elöször a dötö.
Vett a Walli, Luki, Nemes Imi, Chapó...
Persze mindenki nagy 4t-t.
Csak az a cink, hogy Lukinak jobban füstöl mint nekem, Imikének meg szimmeringes a Honda XL500R.
Tudod mikor lesz ahoz alkatrész.

Egyébként meg elszakadt a szívórész megin.na majd most én meghegedálom.
De AGGYÁ féket, mert megörülök :)
Vegyél bele karantyút vagy a másik dobozból tudok adni tuti jót, persze drágán :)
Zoli!
Nincs neked véletlenül valami mucsai féked Dt-re?
csak a kormányra való része érdekelne.
Leszarom miről van, csak felmenjen, meg működjön.
Gecseitől hoztam 2-t is, de egyiksem jó.
oké rendben köszi a válaszokat meg a segitséget
10-es még elfér. Az öntvényben van annyi pereme.
Megsült rendesen, ráadásul kopott az éle, erősen trapéz alakú és nem is passzos rendesen a tengelyre, és be is van repedezve, ha kicsit benyomom érződik is. Gyújtás felől szintén ilyen állapotú volt. De ahhoz kaptam boltban gyárilag előírtat.
Egyébként nem hinném, hogy speckó. Asszem egyébként jó a 7 magas is ha kapsz, bár duóban ekkora méretben 8 alatt szerintem úgy sem lesz. Nem tudom mélyebb elfér-e.
A gyári simmering az duo 50-es MX-ben. Az 100%
Hát ilyenem nem hiszem, hogy lesz. Ráadásul ez is olyan, hogy a futófelület egy gyűrű. Az nem kopott?
Általában olyan 1.3 és 0.7 között változik a nyomás, teljesítménycsúcs közelében erősödve. Túlforgásra a depresszió mégjobban növekszik, de változó.

A duo szimering meglepően gyakori.
Szerintem a DT gyárija is az.
Az legjobb yamahában, az olaszban :)

Azért nem, mert nem volt kedvem :)
oké ....
SW-28-40-8 ... olyan speckó lenne? vagy ennyire ritkán használják?
Akarom mondani, alapjáraton nagyobb a vákuum, mikor a tolattyú zárva van.
Úgy tudom csak alapjáraton van vákuum, és az elhanyagolható az elősűrítéshez képest....én még nem láttam szimeringben 2 rugót.
Csak tudnám miért nem TE csináltál mindenkit...?
Mi a méret?
A próféta szóljon belőled.
Naszóval több alapvető hiba van az oldalon.