Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom már kár volt írnom hogy AFT olajat raktam bele.De én csak próba kép raktam bele hogy ki tudjam szűrni a hibát a rosz váltóm miatt.Egyébként mikor megvettem azzal kezdtem hogy lecseréltem az olajat pontosan arra amit karika küldött linket repsoll 2t hajtóműre.Ezek után próbáltam még töbfajtával de nem lett se jobb se rosszabb tehát nem kuplung baja van.Valószínű hogy a hogy ami a forgótömböt rögzíti kis rugós görgős micsoda lesz a bűnös de hétvégén szétdobom.
ha egy picit jobban megnézted volna h mit irt karika, akkor látnád ,hogy ez nem egy kétütemű motorhoz való keverékolaj,hanem egy 2 ütemű motor HAJTÓMŰVÉBE(váltóba) való olaj.
Üdv:Minden DT-nek 6 fokozatu váltója van?
Egyébként meg szárazkuplung kell, nem olajos fos. Aztán akkor mehet normál hajtóműolaj a váltóba. A nagy foghézag miatt keletkező zajokat is lényegesen jobban csillapítaná.
Az lehet, de motorkerékpárok váltójában viszont a tieden kívül ATF olajat nem találsz gyárilag. :)
Ha olajat szív a karter, akkor annak már bebaszott. Hogy finoman fogalmazzak. Akármilyen olaj is lehet, a váltóban, az úgy is szar lesz.

ATF elég híg olaj, én sem tennék bele. De az biztos, hogy híg olajjal nem fog csúszni a kuplung. Persze hosszútávon lövésem sincs hogy az atf olaj milyen lesz benne, mert enyhénszólva nem oda való.
Ez a 0W30-as is elég híg lehet, kuplung miatt én is 0-5-ös hidegoldali viszkozitású olajat javallok, de szvsz 5W40-es is megteszi, lényegesen olcsóbb.
Bele lehetne menni, hgy a keréken mért teljesítményt mennyiben befolyásolja a lánckerék csere, de szerintem a kérdésed nem erre vonatkozott, amit pedig kérdezel az kb hülyeség.
A lánckerék nem fogja változtatni a teljesítményedet.
Ha a motorodnak van elegendő teljesítménye, és kiforgatja a újabb lánckerékkel hosszabb végfokozatot, akkor talán nőhet a végsebességed, viszont egyértelműen a gyorsulás rovására. Anélkül nem megy.
Kell lenni olyannak, tűelektródás. Majd mondok típust.
ja bocs még annyit hogy 17/57 hez is joi a 134 csapos lánc?
Hali! kéne egy kis segítség..láncszettet cserélek a gépen...16/57 bes a gyári áttétel.egy 17 es lánckerék mennyiben módosítana a teljesítményen?, 70 km eket szoktam vele futkozni és jo lenne a nőne gy picit a vége.. ,de azt se akarom hogy ellustuljon...mármint gyorsulásba.. köszi
Che?

Az automaták nem iylen bolygóműves hidrokuplungos szarok?
Mintha pont a hidropuklung miatt kelelne a másféle olaj
De a kormányszervókban is ATF van.
Yamaha DT 80 (vízhűtéses) alkatrészek "még mindig vannak"

: Elérhetőségeimhez, leíráshoz katt. a LINK-re !

http://racing-bazar.hu/motorke...
Lényegében ugyanaz az automata váltó, mint egy motor váltója. Ugyanúgy van bent fogaskerék és lamellás kuplung is, csak egy kicsit bonyolultabb szerkezetek vannak bent mindemellett. Sőt, még nagyobb terhelést kell elviselnie, mint mondjuk egy max.50 lóerős kétütemű motor váltójának!
Különolajzás, nemérted?
Nem kell főtengely szimmering, öntessz a váltóba arolt, azt hadd szóljon...
Azé vannak itt kemény dolgok:)

Atf olaj mehás váltóba(az atf inkáb hidraulikafolyadék szerű, mint kenőolaj) 2t olaj, hogy had szívja...

Várom a további ötleteket, esetleg lehetne még fagyállót tenni a fékrendszerbe, vagy PI vizet a teleszkópokba:)
Bár én nem vagyok se autószerelő se motorszerelő, és nem is volt rengeteg motorom, de úgy gondolom, hogyha egy motor eszi az olajat a váltótól, azt észrelehet venni.
Akkor pedig meg kell csinálni, és nem arra alapozni, hogy nem cink ha eszi, mert olyan olaj van benne hogy eheti.

Egyébként meg, egy német tuningcég aki komplett tuningokat csinál, elég neves cég, volt egy olyan ajánlás a vatta új tuning henger mellé, hogy motorolajjal is lehet használni.
Na most tény és való, hogy senki sem ezzel használja, de ha benyal maximum 1dl-t semmi baja nem lesz.
Azért írtam egy decit, mert ha már annyi elfogy, azt észre lehet venni....
Ez nem kétütemű olaj, hanem hajtóműolaj. És hol van az odaírva, hogy nem kormoz, ha az égéstérbe kerül? Ezt még egy olajnál sem láttam!
Ha egy motor annyira szimeringes már, hogy a forgattyúsházból beszívja az olajat, akkor azt meg kell csinálni, nem ?
És mi köze a dologhoz a "szánalmas" motorjaimnak?
Lehet, hogy több motorom volt eddig, mint neked alsógatyád!
És talán egy kicsit értek a motorokhoz, mert az az egyik szakmám.
Amúgy meg, szép napot
Mielőtt kiröhögsz kattints a linkre.
Szánalmas hogy neked milyen motorjaid vannak, és ennyire értesz hozzá, mindamellett butaságokat beszélsz....
A gyertyáknak akkor örült... ha lesz még, akkor szólok. Bár jó lenne olyan, ami nekem is jó lenne a Golfba...
Na, ezt még nem hallottam! Akkor mehetne bele egyből keverék!
Az ATF olaj tökéletes bele! Sőt, szinte bármelyik motorolaj! Ott inkább mechanikus jellegű a probléma és nem olaj, mint ahogy már más is írta lejjebb!
A 2T olajnak nem igazán felelnek meg a tulajdonságai sem a kuplung, sem a váltófogaskerekek kenésére!
Azért kell 2T olaj bele, mert ha kicsit szivárog a szimmering, és bekerül a forgattyúsházba majd az égéstérbe, akkor ott nem úgy ég el mint a 2T olaj, és koromlerakódást képez. Tönkre is teheti a motort.
Úgyhogy ATF-et inkább ne.....
Repsol 2T-inkább ezt...

Amúgy meg lehet tapadnak a lamellák.....a régi szar olaj miatt...
ma nem unatkoztam
////de a második képen picit túlszaladt /////
1988-tól van, egy új típussal jött, a DT R-el. A váznyakon van adattábla.
Hányas évjárattol van a DT-ken hátul tárcsafék?És adattábla van vázon vagy valahol?