Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello valaki tusna segiteni dt125r -em van de nem pörög ki rendesen a gyertya tiszta fekete alapjárat meg ilyenek szépen megvanak de nem pörög ki a gyertya korom fekete!
valakinek lenne valami segitsége megköszöném
hogyapicsába ne lenne ezen röhögöm én is !
Én nem vagyok olyan szakértő, mint itt az emberek vallják magukról, de szerintem, csak van valami különbség az automata meg a manuális váltó között, különben nem csinálnának külön olajat bele!
van itt szakértelem
jól észre vetted! ,de az a szitu ,hogy istentelen hangos mert ki van herélve a végdob. és éppen lomtalanítás van a környéken, ami a mellékelt szeméthalomból látszik. és volt ott kihelyezve az etnikum recyclingal foglalkozó részlegének ilyen szigetelő gyapot. megfogtunk egy kicsit beledrótoztuk a végdobba és rögtön nem volt hangja. csak az volt a lényeg ,hogy végre járjon kicsit.
Jah és olyan erő lakozik benne, hogy ki is köpte a kipufogón a gyapotot..........
Én veled értek egyet, nem poénból van kitalálva külön olaj. Ráadásul ha árban nincs különbség akkor felesleges próbálkozni hogy kinyírja-e vagy sem. A másik pedig hogy a gyár 10w40et ír elő, szintén nem viccből.
Ismerősö vett egy ilyen 5j1 es 1981 es évjáratú földútmarót ugye ez egy 80MX?
Igazad van én is teljesen biztos vagyok benne, hogy azért gyártanak külön automatába való olajat, mert annak semmi értelme.
Jah, a kormányszervóban ATF!
Én ezzel szállítok hétköznap.
A motorban SAE 15W-40 van, a váltóban Hykomol 80W-90,
a hidraulika rendszerben Hydrokomol...
És még mindíg megy, pedig már 8 éve nyüstölöm, nemegyszer 11 tonnával....
és vajon egy autómata váltóban mi van? hmm?... ja igen, abban nincs fogaskerék meg csapágy....


halk megjegyzés a hidraulika olaj mechanikus alkatrész kenő képességéről:
ezt tudom konkrétan: a TU-154 típusú sokszemélyes utaszállító repülőgép fékszárny kiengedő motorjában-hajtásházában van egy pár csapágy, egy terepjáróba való mérető difi és egy két fogaskerék. ebből a gépen csak egy van, és igen tekintélyes terhelést kap, és létfontosságú a tökéletes működése. és vajon mi keni mind ezt? na miiiiiii? nnnaaaa? hmm? hát az a sz@r hidraulika olaj, aminek mellesleg full átéef szaga-kinézete van


persze csak mint érdekesség jegyeztem meg, és minden egyezés a yamaha dt forumban elhangzottakkal csak is a véletlen műve
Kétajkú főtengely simmering helyett simával is össze lehet rakni a gépet az olaj felől?
Nyugi, megvan a tudás is! Kétféle szerelő szakma.
Lehet, hogy valahol elbeszéltünk egymás mellett.
egyenlőre 7500 km et mentem átéeffel és azért szokta kapniaz ívet....
Gyárilag nem is írnak semmihez ATF-et, én csak azt írtam, hogy az is jó!
Talán ki kéne próbálni és utána véleményt mondani!
Egyébként, ha szerkezetileg rendben van a kuplung és a váltó, akkor szinte mindegy, hogy miféle olaj van bent. Lehet akár diesel olaj is bent.
HOMBRE! Végre valakiii! én is állandóan ezt hangoztatom, az automata váltóban ,ugyenezen szarok vannak mint a mocc váltójában. örülök ,hogy más is gondolkozik!
Bocs.
Kicsit rosszul írtam le.
Nem a motorokat szidtam, soha nem szoktam.
A géppark melletti """alapvető""" tudást hiányoltam.
Az automataváltóban nem csak a hidrokuplung miatt kell az atf, hanem a résvezérlés, és szalagfékek miatt.
Mindent a maga helyére....fagyálló helyett sem töltünk a hűtőrendszerbe ablakmosó folyadékot, pedig az is elvileg -20-ig fagyálló. Bár nekem -15-be már a tartályba belefagy.....
30733-as hsz.
Az két ajkú hogy jó lesz-e nem tudom, szerintem jó lesz vele, de csak nem viccből lett kitalálva a kétajkú.
ja és fele olyan vastagokat sem kaptam, hogy kettőből rakjam be
Helló

egyáltalán hol van az olaj-leeresztő csavar DT125R-en?
nem találom sehol, egy képet megnéznék róla
Nem kaptam ma SW-28-40-8-es simmeringet, ami ugye két élű(vagy hogy mondják, olyan mintha kettő lenne befordítva egymásnak). Forgattyús ház és az olajtér közé kell. Szerintetek jó lesz simával is? Elvileg szimónál is sima van mégis üzemel.
Az olajnak szinte semmi köze ahhoz hogy nem veszi normálisan a sebességet. Az a baja, hogy 20 éves és szét van kopva-verve. Nem tudhatod, hogy előző gazdájánál is mit kaphatott