Mire leírtam a hsz-omat már válaszoltál is. Ebben a méretben nem volt nekik. Majd akkor alaposan utánajárok a város összes kisebb boltjában is. Most viszont az a cél, hogy hétvégére beinduljon a gép. Viszont a kartert a gyújtás felől simával zárják, akkor ott nem ugyanaz a vákuum húzza? vagy az olajat jobban meg kell fogni egy zárt térben? nem értem a logikáját.
A viton az az FPM, vagy amerikában az FKMnek nevezett alapanyagú szimering egy bevédett neve. Persze létezik több komponense, általában barna színű szokott lenni, de maga az anyag világostejszínű műanyag, fluor alapanyagú.
Ezt az oldalon NBR-nek írják, holott az NBR az nitrátos, nem flouros, általában ez szokott fekete lenni.
Ez a kettő alapanyag szokott alkalmas lenni 2t motorba, főtengelyhez. De célszerű FPM, azaz Vitonos szimeringet venni.
A kiképzését tekintve a duplaajkú azt jelenti, hogy két szimering van egymásba fordítva, ezt hívják duonak.
A porvédős kiképzés ettől tök független.
Hát ez nagyon érdekes, mert porvédő él van az egyajkú szimeringen is. De a porvédőnek nagyobb a belső átmérője. A kétajkú szimeringet viszont ha kiszedem és megnézem, nincs porvédő, viszont két ugyanolyan ajak van rajta, utánajártam, a cél a mindkét irányból érkező nyomás kezelése. (nem tudom gyárilag miért kell ide, olyan nagy vákum nem keletkezik szerintem a membránvezérelt henger aljában, hogy akkora nyomást ki kelljen bírnia mindkét irányba) DE a kérdésem az lenne, hogy egyajkú szimeringgel is jó lesz a DT?
"Végre valakiii! én is állandóan ezt hangoztatom, az automata váltóban ,ugyenezen szarok vannak mint a mocc váltójában."
Azért maradjunk a hasonlónál.
Ahogy az olaj is hasonló, abban hasonlítanak, mint mindkettő olaj.
Ahogy ugyanazok a szar fogaskerekek is abban hasonlítanak, hogy fogaskeréknek hívod őket.
Másban NEM.
Konkrétan vízzel is elmegy a váltó.
Láttam már ilyet, gondolom te is.
Elmegy benzinnel is, amikor már annyira szimeringes, hogy megtelik benyával a váltó.
Azzal is elmegy.
És ahogy írtad elmegy ATF olajjal, de sorry, nem akarom kipróbálni egyiket sem.
a gyári teljesen úgy néz ki, mint két hagyományos simmering egymásnak fordítva, két rugóval. jelölés sincs rajta, de manualban SW jelölés van a méretek előtt. De nem értem miért kell dupla...
egész nap ma ezt csinángattam vagy 20-szor levetem a karbit
a föfüvokára azvan irva hogy 240 az jó?
a subetüt raktam már minen állásba
de köszi segitséged alami tipp dokat kaphat vagy keveset nemjövök rá
ha elveszem az anyagot sluszog ha nekiadom nempörög ki
amugy az nemlehet gond hogy ugye az ülés alat szivja a léágszürö a levegőt na ott van egy l alaku gumi amin beszivja az nincs meg nekem az nagygond?
Szerintem vedd le a kiput, és úgy nézd meg hogy teljesen nyitva legyen.....lehet elfordult, bár folytják úgy is, hogy a tárcsán nem ott van a slicc....mint az enyémen sem...én is kipunál állítottam..
Akkor tedd egyel lentebb a tűt. A tún a rögzítő-seagert egyel fentebb, az elviszi a felső tartományt is picit. Előtte nézd meg, nem -e esett ki a főfúvóka....
hello a power nwm müködik egyfolytában nyitva van!
akkor se volt jó mikkor meghoztam a gépet nemüörgött de havernak is dt je van annak is nyitva van de az kipörög
nemtudom mi lehet a gond
Power.:
A power lényege, hogy fordulatszám emelkedésével, a kipufogócsatornát nagyobbra nyitja, így magasabb fordulaton nagyobb a kipufogócsatorna átmérője, nagyobb a leöblítés. Ezáltal kisebb fordulaton hogy szűkíti a keresztmetszetet, nagyobb erő marad alacsony tartományban.
2 Fő részre osztható.
A power-tengelyre, és a vezérlő elektronikára, ami újabbaknál a vezérlőmotorban található, régebbiekben kis fekete dobozban.
Ezek 2 bovdennel vannak összekötve, a motor bal oldalán.
A gyújtásra tételkor, egy ún. zip-zup hangot kell halljunk...
Ha ez a "csekkolás" lement, a tengely teljesen nyitott állásba áll be.
Ha beindítjuk a motort, a tengely befordul félig zárt állásba. (kis kupak levételekor ez a folyamat közben ellenőrizhető, DTR=bal oldal, LC2= jobb oldal)
Érdemes a forgásirányt is ellenőrizni.
Gyújtásra tételkor, kb 2 cm-ert fordul hátra a tengely majd 2-őt előre. Ott megáll. Ekkor van nyitva a tengely. (itt ellenőrizzük a kipufogónál, ujjazással hogy teljesen nyitva legyen).
A bovdenekkel állítható a pontossága. Vigyázva nehogy nagyon feszesek legyenek a bovdenek...1-2 mm holtjáték oldalirányban...
A viton az az FPM, vagy amerikában az FKMnek nevezett alapanyagú szimering egy bevédett neve. Persze létezik több komponense, általában barna színű szokott lenni, de maga az anyag világostejszínű műanyag, fluor alapanyagú.
Ezt az oldalon NBR-nek írják, holott az NBR az nitrátos, nem flouros, általában ez szokott fekete lenni.
Ez a kettő alapanyag szokott alkalmas lenni 2t motorba, főtengelyhez. De célszerű FPM, azaz Vitonos szimeringet venni.
A kiképzését tekintve a duplaajkú azt jelenti, hogy két szimering van egymásba fordítva, ezt hívják duonak.
A porvédős kiképzés ettől tök független.
akarod, akkor keresek online katalógust.
De végülis biztos ezt sem tudom, nem baj, hogy pár házzal odébb szimeringgyár van
Azért maradjunk a hasonlónál.
Ahogy az olaj is hasonló, abban hasonlítanak, mint mindkettő olaj.
Ahogy ugyanazok a szar fogaskerekek is abban hasonlítanak, hogy fogaskeréknek hívod őket.
Másban NEM.
Láttam már ilyet, gondolom te is.
Elmegy benzinnel is, amikor már annyira szimeringes, hogy megtelik benyával a váltó.
Azzal is elmegy.
És ahogy írtad elmegy ATF olajjal, de sorry, nem akarom kipróbálni egyiket sem.
A külső ajak csak porvédő.
Vagy az alatt is van rugó?
Motoron belül nem sok port szűrne...
Szerintem elfordult a tengely, azt nézd meg...
a föfüvokára azvan irva hogy 240 az jó?
a subetüt raktam már minen állásba
de köszi segitséged alami tipp dokat kaphat vagy keveset nemjövök rá
ha elveszem az anyagot sluszog ha nekiadom nempörög ki
amugy az nemlehet gond hogy ugye az ülés alat szivja a léágszürö a levegőt na ott van egy l alaku gumi amin beszivja az nincs meg nekem az nagygond?
nem erölködve néha hören egyet max hirtelen gáznál
akkor se volt jó mikkor meghoztam a gépet nemüörgött de havernak is dt je van annak is nyitva van de az kipörög
nemtudom mi lehet a gond
A power lényege, hogy fordulatszám emelkedésével, a kipufogócsatornát nagyobbra nyitja, így magasabb fordulaton nagyobb a kipufogócsatorna átmérője, nagyobb a leöblítés. Ezáltal kisebb fordulaton hogy szűkíti a keresztmetszetet, nagyobb erő marad alacsony tartományban.
2 Fő részre osztható.
A power-tengelyre, és a vezérlő elektronikára, ami újabbaknál a vezérlőmotorban található, régebbiekben kis fekete dobozban.
Ezek 2 bovdennel vannak összekötve, a motor bal oldalán.
A gyújtásra tételkor, egy ún. zip-zup hangot kell halljunk...
Ha ez a "csekkolás" lement, a tengely teljesen nyitott állásba áll be.
Ha beindítjuk a motort, a tengely befordul félig zárt állásba. (kis kupak levételekor ez a folyamat közben ellenőrizhető, DTR=bal oldal, LC2= jobb oldal)
Érdemes a forgásirányt is ellenőrizni.
Gyújtásra tételkor, kb 2 cm-ert fordul hátra a tengely majd 2-őt előre. Ott megáll. Ekkor van nyitva a tengely. (itt ellenőrizzük a kipufogónál, ujjazással hogy teljesen nyitva legyen).
A bovdenekkel állítható a pontossága. Vigyázva nehogy nagyon feszesek legyenek a bovdenek...1-2 mm holtjáték oldalirányban...
Használd a keresőt, sokszor taglaltuk, le van írva a beállítása is...
Először én azt nézném meg.
Attól is sokallhat...
fasza őzbarna színű gyertya a jó !
ezt okozhatja egy rossz karburálás is ami a tökéletlen égést eredményezheti !
meddig forog ? 4500 5000 ?