Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és széria vezérlésű motorhoz szvsz tök jól eltalált kipufogó van rajta. Persze meglehet forgatni egy csővel kicsit jobban, cserébe alúl lesz halott ,vagy éppen fordítva. De komoly különbség nem lesz.
Én leszek vele agresszív, mert a hátsótelóm rugóját nem hozta vissza időre :)
A gyári B-s kipufogó is belsőrezós.
A "rezó" kipöffenő emcett mérnökének találmánya, aztán disszidált a tag yamaháékhoz. Azóta kb 2t motor sem volt ,amin ne "rezó" lett volna. :)
Volt itt annó az a szöveg, hogy meradété már 86-ban rezóval jött. Oda gondolkoztam, hogy beírom, de igazából nem tartottam érdemlegesnek.
Hirtelen nem jut eszembe az ipse neve.

Egyébként egy fixes gokartokhoz hasonló lyuggatott 1 részes konfúzoros egyenenes könyökű, 1 részes diffúzorral ellátott cső van a cimconyban.
A folytott N-es változat csöve különbözik.
Kösz GI, h bevédtél... ma Babi olyan agresszív


Holnap:
-kézvédő vagy páncél vásárlása
-új gumik a Hondára
-megyek az új csizmámért biibibiiii :D
Yamaha DT 80 (vízhűtéses) alkatrészek "még mindig vannak"

: Elérhetőségeimhez, leíráshoz katt. a LINK-re !

http://racing-bazar.hu/motorke...
Jaja, ez atomul meghúzott túrós autóknál is elő szokott fordulni.
Jó nagy csiga, jó nagyot tölt, cserébe jó későn is indul meg.
És mire megjön a töltőnyomás és igazán mocskosul elkezdene menni, addigra a kiscsigás gép már beért a célba :)
Na hogy én is valami írjak már...

belsőrezós kipu. simsonhoz 8500ft-ért reális lenne?
ha igen,akkor még zargatlak kicsit,ha nem akkor is
De ha a 80-at tudó a táv harmadánál már 70-et megy. A másik meg csak kétharmadára éri el a hetvenet és a végére megy 100-at? :)
Egyébként végiggondolod egyik motor hamarabb eléri a 80km/h de utána lasabban gyorsul tovább mint a másik. A másik 80km/htól kezd el nagyon menni, de addigra viszont már közel a pálya vége, és nagy a két motor közötti távolságkülönbség.
Nos? Érdemi válasz Szigeti Úr?
Figyuz, ha nem láttam volna a két szememmel a versenyeredményt, akkor én is hitetlenkednék... persze nem 50-60km/h-ás különbségről van szó...
Én azt vettem ki ebből, hogy van két motor, gyorsulnak.
Az egyik 100-al ér be, a másik 80-al.
és a második elöbb bennt van?
Pedig simán van ilyen.
Hallod hozok timeslipet... komoly amit írtam.
Hülyevagy Hülbi?

Gondold már át mit írtál...
van de ez a legjobb minöségű hasonlicsd össze öket
http://youtu.be/tS4MV2pELyU
kicsit van különbség
Két évadot lehúztam pesten a negyedmérföld kft.-nél (gyorsulási verseny iroda) tökölön, taszáron, szentkirályszabadján rendeztünk futamokat. No, a lényeg annyi, hogy volt rengeteg olyan verseny, ahol egyik versenyző hamarabb ért a célba, viszont a másiknak magasabb volt a végsebessége ugyanakkora távon. A simo és a 80as DT esete is hasonló...
ennél olcsóbb nincsen?
Én mentem már GI utcaijával épp eleget, és mentem már 80-as dt-vel is.

A Dt-t erősebbnek éreztem, de viszont, a simsonja mégis jobban ment.adott távot hamarabb teljesítettt.
Lehet, hogy az a dt már a halálán volt, de akkor, a kettő közül, a simson volt erősebb.
Ezzel nem szarozom a dt-t, csak volt rálátásom mindkettőre.
Alkatrészként egy év mire elkel..nekem az is jó, ha kevesebbért egyben elviszik. Nincs kaki állapotban egyébként, egy karburátor kéne rá, és utána tuti lenne.
Volna volna volna, ha anyósom sárga volna és csengetne, akkor villamos volna:)
Ami azt illeti az utcai kicsinyke jobban "vette a tüzet" mint az ex-yamahám...
Bár ha lesz jóidő, akkor GI megmutatom az új mocit, és meglesném az idei versenygéped is működés közben
Szevasztok

Most vettem 1 elég jó állapotban lévő yamaha why.-t
Nem igazán találtam hozzá alkatrészt a neten meg fórumot sem,ahol egyáltalán szóba került...
Csak kiváncsi lennék,ha van itt olyan ,akinek van ilyen típusú robogója,hogy mik a tapasztalatai.Illetve ,hogy tud -e valaki abban segíteni merre keressek hozzá alkatrészt...
http://www.roadridershop.hu/in...

ez a gyertya való bele
YZ 490 490 BR9EG 3230 0,6 BR9EVX 1265 BR9EIX 3981
ha vennél bele akkor ezt ved meg bele BR9EIX
meg azt ajánlom pucold ki a karburátort
Sziasztok!
Bocsi hogy ide írok de olyan kérdésem lenne hogy van nekem egy Yz490-es krossz motorom.Mostanába olyna problémái vannak hogy elkezdem neki nyomni 5.be vissza engedem a gázt megint odehúzom és elkezd krákogni a motor.Rángat, kihagy, nem megy utána.Visszább esik a fordulat és ismét megy addig amíg ki nem húzatom.Segítsetek légyszíves.Kisebb gyertyahézagnál ritkábban csinálni. Több gyertyával is próbáltam már.Aki tud segíteni kérem segítsen.Köszönöm!
asziszem olyan 7000 FT körül van